Ga naar inhoud

305cc ?? Te klein ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Op 17 december is mijn borstvergroting en normaal wordt het 305cc anatomisch.

Bij het passen vond ik dit mooi maar begin me nu af te vragen of dit niet te klein zou zijn ?

Kunnen jullie helpen ?

Bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vraag twee: welk merk? en welk profiel krijg je?

Dat is allemaal medebepalend voor het resultaat.

Een anatomische prothese van 305 cc geeft vaak meer projectie dan een ronde van 305 cc. Omdat de anatomische bovenaan minder gevuld hoeft te zijn dan een ronde. Het aantal cc dat je dus 'overhoudt' krijg je erbij in de projectie ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei allemaal moeilijke vragen...

Ik ken hier helemaal niets van eigenlijk :-(

Ik voel me zo een leek.

Ik heb de prothese gezien en achteraf zei ze dat het 305cc is, verder weet ik helemaal niets over projectie of profiel ...

Wat betekent projectie en profiel hierin ? Wat bedoel je met het aantal cc dat je overhoudt dat dan in projectie komt ?

Ik heb nu een A en wil graag een grote C.

Sorry voor de stomme vragen maar voor mij ging het altijd gewoon om een prothese erin en that's it...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Milo

hihi, sorry voor de moeilijke vragen. Ik heb even gekeken naar welk ziekenhuis je ook alweer gaat, en kan bij hun niet vinden met welk merk implantaten ze werken, anders had ik je een goed voorbeeld kunnen geven....

Een anatomische prothese geeft met 305 cc waarschijnlijk zeker genoeg projectie (volume naar voren, dus het punt van je ribbenkast tot aan je tepel) voor een C cup!! Ik denk dat je je over de maat geen zorgen hoeft te maken :)

Het profiel van de prothese hangt af van de breedte van je eigen borst. De prothese mag namelijk niet breder zijn dat je eigen borst. Dat is bepalend voor de arts, voor de keuze van de prothese! Zij/hij heefft lijsten waarop ze kunnen zien, welke prothese welke breedte heeft als ze dan de breedte gevonden hebben op die lijst, kunnen ze zeggen hoeveel cc hierin past.

Dan heb je nog medium, high en extra high profile.

De medium is breder met minder projectie, de extra high is het smalst met de meeste projectie. Je moet het zien als bijvoorbeeld het volgende.

Je neemt een 3 bakjes. 1 van 5x5 cm, 1 van 10x10 cm en 1 van 15x15 cm

Overal doe je evenveel cc water in.

Dan zie je dat in het bakje van 5x5 cm (de smalste prothese) het water het hoogst staat (meeste projectie) en bij het bakje van 15 x 15 (de breedste prothese) het water het laagst (minste projectie)

Als je dan als uitgangspunt je eigen borstbreedte neemt (die de pc meet) en dan kijkt naar de wens die je hebt (C cup, D cup) dan kan de arts het aantal cc bepalen dat het dichtst bij jouw wens in de buurt komt.

Hoop dat het zo wat duidelijker voor je is, anders hoor ik het wel ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Milo,

Ik heb ook 305cc anatomisch voor de spier (moderate plus profile) gekregen.

Wat BB zegt over anatomisch klopt helemaal, want met 'maar' 305 cc heb ik toch een aardige projectie gekregen vind ik zelf.

Ik wou zeggen dat je mn foto's maar eens moest bekijken, dan krijg je een idee van wat het ongeveer kan worden, maar Ik zag dat je me al toegevoegd hebt.

Gr.

Kaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BB: Dank je wel, dat was heel duidelijk !

Nu moet ik enkel nog weten wat voor prothese de PC gebruikt...

Ik heb gezien dat Kilibili en Benetton ook bij haar zijn geweest.

@ Kaar: Ik vind de jouwe super mooi ! Zo wil ik ze ook !

Kan het dan zijn dat als mijn protheses een ander profiel of projectie hebben, of gewoon een ander merk, ze helemaal niet zoals de jouwe zouden zijn ? Of ga ik met 305cc zoiezo op ongeveer hetzelfde als jou uitkomen ?

En ook, de jouwe zijn boven de spier, kan dat veranderen in grootte als ik het onder de spier doe ?

Heel erg bedankt aan jullie beiden voor jullie goede antwoorden !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

T 'valt' dus bij iedereen anders, omdat de een 305 anatomisch, de ander 305 rond heeft, de ander medium profile, de ander high of extra high. Verder is nog van invloed hoe je eigen lichaam er uit ziet.... Als je brede heupen hebt of een lekker gevuld achterwerk :) dan zal een cup C er heel anders uitzien dan bij iemand met hele smalle heupjes en 2 billetjes :D (geen belediging voor de ene variant en ook niet voor de andere he :38:

De anatomische prothesen, zijn aan de onderkant van de prothese meer gevuld dan aan de bovenkant. De ronde prothesen zijn rondom gelijk gevuld... anders zouden ze niet rond zijn (dit is iets lastiger uit te leggen....)

Daarom dat je met 305 cc anatomisch, meer projectie kunt krijgen dan met een ronde van hetzelfde profiel..... De hele breedte (in het rond) moet bij de ronde gevuld worden, terwijl de anatomische/druppelvormige dus op een kleiner oppervlak meer cc's 'verbruikt' (het onderste gedeelte) en op het bovenste gedeelte minder cc's nodig heeft (omdat ie daar niet zo veel gevuld hoeft te worden, anders zou ie rond zijn ;) )

Hoop dat ik nu ook een beetje het verschil tussen het aantal cc in een ronde en in een anatomische heb kunnen duidelijk maken.

Ik ga eens kijken bij Killibilli en Benetton kijken, welke prothese het is ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ,4 cuppen vooruit gegaan ,zegt Marish,maar dan wel in de neppers cupmaten hihi,is toch anders he,ik had een C en heb nu F ,maar das zo anders als ik in gewone.........zonder borstvergroting maten.

Dus niet schrikken Milo,zo heftig wordt t nou ook weer niet haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi BB, super bedankt voor je uitleg ! Je bent hier echt goed in ;-)

Ik ben zelf niet super mager, heb wel een kont en heupen spijtig genoeg :-) Vandaar dat ik toch graag in proportie zou zijn...

Nog een vraagje (sorry hoor), geeft het een verschil in grootte wanneer het achter of voor de spier is ?

@ Vlinder: Ik begrijp helemaal niet wat je bedoelt, neppers cupmaten ... ? Anders dan jij in gewone ... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi BB, super bedankt voor je uitleg ! Je bent hier echt goed in ;-)

Ik ben zelf niet super mager, heb wel een kont en heupen spijtig genoeg :-) Vandaar dat ik toch graag in proportie zou zijn...

Nog een vraagje (sorry hoor), geeft het een verschil in grootte wanneer het achter of voor de spier is ?

Hoi hoi

Normaal gesproken vallen er niet veel mm weg bij plaatsing achter de spier, al ligy dat vooral aan de dikte van je spier.

Daar is dus echt moeilijk iets over te zeggen :)

Vraag zoveel je wilt, daar is het forum voor, al kun je ook redelijk wat info vinden door topics van anderen te lezen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Heel waarschijnlijk (maar niet zeker natuurlijk) krijg jij eurosilicone implantaten. Heb eens in die catalogus gekeken en jij hoeft je echt GEEN zorgen te maken. Wordt ZEKER een C, misschien wat meer, maar ziet er dan uit als een C.

De ene prothese die ik zag, anatomisch 305 cc had een projectie van 5,4 cm en de andere gaf 4,9 cm projectie.

Als dat geen C of meer wordt, eet ik mijn bezem op! :D

WOrdt dus zeker mooi :35:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.