Ga naar inhoud

Krulletje : 3 augustus 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

Na een aantal weken meegelezen te hebben op dit forum stel ik mezelf even voor.

Ik ben 31 en moeder van 3 kinderen. Na mijn eerste kind 11jaar geleden heb ik een borstvergroting laten doen. Ik heb toen ronde prothes 260 cc laten plaatsen. Nu dus 11jaar later en 2 zwangerschappen verder ben ik niet tevreden meer met mijn borsten. Ze zijn slap en 1prothes is iets gekanteld.

Ik heb mijn borstvergroting destijds door dr jansen in de boerhave kliniek laten doen en ik ga daar weer terug naar dr van der weij. Vrydag a.s is grote dag al:).. Ik krijg 450 cc boven de spier. Ik wilde eigenlijk meer cc maar dr van der weij adviseerde om het bij 450 cc te laten omdat er grote kans is om de protheses door de borst te gaan zien(rimpels).. En dat vind ik zo lelijk dat ik het dan maar bij 450 cc laat.

Ik vindt dit een super leuk forum en ik heb al veel informatie verkregen via alle topics..

Xx

Krulletje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Krulletje,

allereerst :viannen_01:

Ik heb de mijne nu 14 jaar erin zitten en ga 20 sept voor een wissel.

Ik heb de eerste keer ook 260cc voor de spier gehad, ben inmiddels ook 2 kids en borstvoeding verder en bij mij is er ook niet zoveel meer over.....

Dus je krijgt 450cc , das een mooie maat! Waar begon je mee voor je bv?

Ik had destijds een A en ging naar volle C.....Hoop nu iets van 500cc te krijgen, als dat erin past uiteraard...ook weer voor de spier.....

Dus je bent vrijdag al aan de beurt!! Wat spannend he? Kijk je er ook zo naar uit?

Groetjes TM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii tietenmiep,

Voor mijn eerste zwangerschap had ik 75 dd, maar na het geven van borstvoeding bleef er een lege b over:(

Nu heb ik 75 d, in een bh zijn ze prima maar zodra de bh uitgaat....

Jij krijgt 500 cc, dat lijkt mij perfect! Past bij mij niet zegt de pc. Jou datum komt er ook snel aan.. Tijd vliegt voorbij:)

Ik kijk er ook Zo naar uit. Hoop dat het herstel snel gaat..

Waar wordt jij geholpen??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vervelend is dat, die borstvoeding...ze zuigen je helemaal leeg die kinderen! Hahaha....Scheelt je zo 3 maten!

Maar misschien past die 500 bij mij ook wel niet hoor, heb weinig weefsel van mezelf....5 september heb ik mijn consult en hoop ik dat hij me iets meer kan vertellen over wat ik kan verwachten.....

Ik ga naar Dr. Demeyere in Gent, Artemedis kliniek......14 jaar geleden ook geweest, hij staat bekend om het maken van de prachtigste borsten.....

Kan niet wachten, elke dag aftellen, duurt nog zo lang....nog 7 weken en 2 dagen..haha...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal,

Na een aantal weken meegelezen te hebben op dit forum stel ik mezelf even voor.

Ik krijg 450 cc boven de spier. Ik wilde eigenlijk meer cc maar dr van der weij adviseerde om het bij 450 cc te laten omdat er grote kans is om de protheses door de borst te gaan zien(rimpels).. En dat vind ik zo lelijk dat ik het dan maar bij 450 cc laat.

Ik vindt dit een super leuk forum en ik heb al veel informatie verkregen via alle topics..

Xx

Krulletje

Hoi hoi,

Waarom dan niet meer cc's dual plane (half voor/half achter de spier) laten plaatsen?

Dan kun je wellicht wel meer cc's kwijt, en minder kans op rimpeling :35:

En anders : Heeeel veel succes a.s. vrijdag, 450cc voor de spier is ook een práchtige maat hoor :43:

Enne Welkom trouwens ;):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@piepke... Ik heb gevraagd of het niet beter is om het achter of half achter de spier te doen maar de pc vertelde dat ik zelf genoeg weefsel heb en dat mb borsten te small zijn voor 500.. Ik dacht naja laat ik daar maar genoegen mee nemen is toch bijna 200 cc groter dan nu..;)

Jou borsten zien er heeeel goed uit voor zover ik t kan beoordelen op je profielfototje:)

Groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Krulletje

Als vd Weij zegt dat ze anders te breed worden, dan zal dat wel kloppen idd. Heb zelf een consult gehad voor mijn bv bij hem en vond hem heel kundig over komen....

Dat ik daarna naar dr. Demeyere gegaan ben, heeft een andere reden :) Was daar nog net iets meer tevreden over, maar vd Weij maakt prachtboobies!

Succes komende vrijdag!

Ik heb trouwens ook 450 cc en begon op een 75btje, heb nu een 75F, dusssss

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.