Ga naar inhoud

muppet 2012 : 20 september 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben al een tijdje lid maar heb me nog niet eerder voorgesteld...

Ik ben 28 jaar en al enige tijd speel ik met de gedachte voor een bv..

Ik ben inmiddels al bij twee artsen geweest, boerhave kliniek Amsterdam dr. Ruddi en in het slaz bij dr

Nio. Over de laatste was ik zeer tevreden en ben benieuwd naar ervaringen....

Ik ben nog aan het ontdekkende alles werkt ook voor een foto enzo..

Gr. Muppet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Muppet

Dan nu officieel: Welkom op het forum!! :D

Leuk dat je je voorstelt nu gezellig mee kunt kletsen ;)

Dr. Nio heb ik wel goede resultaten van gezien in de loop der tijd. Van Roddi ook, maar over hem zijn ook negatieve verhalen te vinden.

In de zoekfunctie rechtsboven in het scherm, kun je beide artsen invullen en dan zie je in welke topics over hem gesproken wordt :)

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hoi

In sep 2012 heb ik een bv ondergaan, 290 cc dual plane. Na een aantalmaanden was ik niet tevreden over het litteken dat vond ik te hoog zitten.

Nu ben ik 1 week verder heb me opnieuw laten opereren door d.r Nio. Foto's zijn inmiddels geplaatst. Ik moet nu heel erg wennen aan m'n nieuwe borsten, ze zien er totaal anders uit en ben nog niet blij met hoe het er nu uit ziet, vorige vond ik mooier...... Mijn borsten zijn een stuk hoger geplaatst...

Ben heel benieuwd naar jullie mening ben namelijk erg onzeker geworden...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Muppet,

Ik heb je foto's even bekeken. Wat heeft dr. Nio eigenlijk gedaan? Niet alleen het litteken uitgesneden? Omdat je ook erbij schrijft "denk een lift" ? Ikzelf heb aan mijn armen hersteloperaties op t litteken gehad, en daar is toen alleen het litteken zelf plus een heel klein stukje huid ernaast weg gesneden. Zijn jouw prothesen eruit gehaald bij de ok?