Ga naar inhoud

muppet 2012 : 20 september 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben al een tijdje lid maar heb me nog niet eerder voorgesteld...

Ik ben 28 jaar en al enige tijd speel ik met de gedachte voor een bv..

Ik ben inmiddels al bij twee artsen geweest, boerhave kliniek Amsterdam dr. Ruddi en in het slaz bij dr

Nio. Over de laatste was ik zeer tevreden en ben benieuwd naar ervaringen....

Ik ben nog aan het ontdekkende alles werkt ook voor een foto enzo..

Gr. Muppet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Muppet

Dan nu officieel: Welkom op het forum!! :D

Leuk dat je je voorstelt nu gezellig mee kunt kletsen ;)

Dr. Nio heb ik wel goede resultaten van gezien in de loop der tijd. Van Roddi ook, maar over hem zijn ook negatieve verhalen te vinden.

In de zoekfunctie rechtsboven in het scherm, kun je beide artsen invullen en dan zie je in welke topics over hem gesproken wordt :)

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hoi

In sep 2012 heb ik een bv ondergaan, 290 cc dual plane. Na een aantalmaanden was ik niet tevreden over het litteken dat vond ik te hoog zitten.

Nu ben ik 1 week verder heb me opnieuw laten opereren door d.r Nio. Foto's zijn inmiddels geplaatst. Ik moet nu heel erg wennen aan m'n nieuwe borsten, ze zien er totaal anders uit en ben nog niet blij met hoe het er nu uit ziet, vorige vond ik mooier...... Mijn borsten zijn een stuk hoger geplaatst...

Ben heel benieuwd naar jullie mening ben namelijk erg onzeker geworden...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Muppet,

Ik heb je foto's even bekeken. Wat heeft dr. Nio eigenlijk gedaan? Niet alleen het litteken uitgesneden? Omdat je ook erbij schrijft "denk een lift" ? Ikzelf heb aan mijn armen hersteloperaties op t litteken gehad, en daar is toen alleen het litteken zelf plus een heel klein stukje huid ernaast weg gesneden. Zijn jouw prothesen eruit gehaald bij de ok?

Wat ik denk te zien bij je foto's is dat hij het litteken eruit heeft gesneden plus nog een gedeelte naar boven, dan alles naar beneden getrokken om dicht te hechten waardoor je tepel verder naar benenden is komen zitten dan voorheen, klopt dat volgens jou ook?

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid

Ik weet niet hoe precies alleen dat ze nu bijna 2 cm hoger zitten dan voorheen...

Hoe hij dit heeft gedaan en waarom zo hoog weet ik niet was nog vrij suf toen hij langs kwam en hij vond het er erg mooi uitzien...

Ik heb als ma mijn controle en dan ga ik het hem ook vragen... Ik vind ze nu ook kleiner ogen en als ze nog verder gaan zakken dan heb ik gelijk al hang borsten.. Lijkt me ook niet de bedoeling... :-(

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even naar je foto gekeken en heb er dit bijgeschreven:

Volgens mij zitten je boobs nu op de goede plek.. Ik denk dat ze wat uitgezakt waren in eerste instantie, waardoor ook je litteken te hoog zat..... Nu heeft hij, denk ik, de borstplooi verhoogt (zodat die weer zit waar hij hoort te zitten) en dat vastgehecht aan je ribbenkast. Daardoor is alles een stuk strakker gehecht en lijkt het of je nu meer hang hebt. Ik denk echter dat dit bij gaat trekken na verloop van tijd!! Dat het allemaal wat losser gaat zitten, maar dat dit gedaan is, zodat de huid goed vast kan groeien aan de onderkant van je borsten tegen de ribbenkast aan :)

Vraag maar eens aan Nio, maar denk dat dit is wat hij gedaan heeft!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi

In sep 2012 heb ik een bv ondergaan, 290 cc dual plane. Na een aantalmaanden was ik niet tevreden over het litteken dat vond ik te hoog zitten.

Nu ben ik 1 week verder heb me opnieuw laten opereren door d.r Nio. Foto's zijn inmiddels geplaatst. Ik moet nu heel erg wennen aan m'n nieuwe borsten, ze zien er totaal anders uit en ben nog niet blij met hoe het er nu uit ziet, vorige vond ik mooier...... Mijn borsten zijn een stuk hoger geplaatst...

Ben heel benieuwd naar jullie mening ben namelijk erg onzeker geworden...

Liefs

Hey muppet,

Ik heb je verslag gelezen en ik heb het idee dat ik het zelfde probleem heb. Miss wil je mijn verslagje eens lezen en kijken of we idd het zelfde probleem hebben. Ikheb er ook foto's bij staan. Zou ik jouw foto's ook mogen zien?

Liefs,

Looontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.