Ga naar inhoud

Miss_booblover : 20 juli 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Aangezien ik nieuw ben op het forum, wil ik mij even voorstellen.

Ik ben 21 jaar (bijna 22 :P) heb een relatie van 8,5 jaar, student en ben 20 juli onder het mes gegaan voor een borstvergroting. Sinds mijn 14e baal ik al van mijn borsten. Het duurde erg lang voordat mijn borsten zich gingen ontwikkelen en het is ook weer vrij snel gestopt haha. Heb altijd gedacht: ik zou wel grotere borsten willen, maarja moet mijn lichaam maar accepteren zoals het is! Maar rond mijn 17e ongeveer merkte ik dat 1 borst een beetje achterbleef met de andere, langs dokter geweest of dit wel goed was haha, maar die verzekerde me ervan dat het nog wel goedkwam. Nu ben ik 21 en had ik zo'n verschil dat mijn bh de hele dag schoof. Dit kwam natuurlijk omdat 1 borst te klein was voor de bh maat die ik had. Na een tijd nadenken heb ik besloten dat ik een borstvergroting wilde. Dit is uiteindelijk gebeurd 20 juli en kan nog steeds niet helemaal geloven dat ik het echt gedaan heb :D ik ben erg tevreden met het resultaat, al moet mijn rechterprotese nog een beetje zakken in verhouding met mijn linker. Las op dit forum dat dit wel goedkomt :) . Ik moet aankomende donderdag terug voor mijn hechtingen en dokter Koopmann haalt ze er zelf uit, omdat hij mij graag eerder terug wilt zien (dan pas in oktober) vanwege de protese die nog moet dalen. Ik ben pas na mijn borstvergroting op dit forum gaan lezen omdat ik niet goed tegen de narcose kon en ik de eerste 4 dagen echt helse pijn had en me af vroeg of meer mensen dit hadden. Omdat toen ik weggedragen werd als een vaatdoek naar de auto na de operatie, een andere dame fluitend de kliniek uit liep haha. Ik heb 350 cc en 300 cc gekregen om mijn boobs te corrigeren en ik dacht als we nu toch gaan snijden, doe ze dan maar meteen groter haha. Sorry als het een erg lang verhaal is haha. Verder wilde ik zeggen dat ik dit een super forum vind, omdat je hier de ervaring hoort en niet de standaard uitleg van de dokter.

Liefs Miss_booblover

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss_booblover

Allereerst: :viannen_01: op het forum!

Leuk verslag heb je geschreven en fijn dat je zo tevreden bent! Pfff moet echt rot zijn geweest, die eerste 4 dagen! Maar gelukkig gaat het ondertussen al veel beter met je, en mag je lekker gaan genieten van alle veranderingen die er de komende maanden aan gaan komen!

Heel veel lees- en forumplezier

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Miss Boob-lover,

welkom!

Fijn dat je je verhaal met ons wilde delen. Maar wat balen dat jij je de eerste dagen zo rot gevoeld hebt. Heel erg vervelend voor je! Hoop dat je je ondertussen al iets beter aan het voelen bent!

Wel fijn dat je zelf nog even terug mag komen bij Koopman. Toch wel lief dat hij zelf nog eerst even wilt kijken!

Zelf ga ik a.s. vrijdag naar Koopman, ook voor een bv.

groetjes,

Pietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor alle leuke reacties! Doet me erg goed op zo'n dag dat ik een beetje down ben. Het gaat al een stuk beter met me! Ik heb weinig tot geen pijn meer en ik slaap gelukkig weer bijna hele nachten door (en in bed). Ik sliep namelijk de halve nacht op de bank, omdat mijn rug het vaak rond 3 uur zat was in bed. Dan ging ik altijd weer verder slapen op de bank (zo'n bank met van die uitklapbare voetensteunen en een kantelsysteem dat je bijna recht ligt) ideaal als je zelf rechtop wil kunnen zitten of liggen zonder hulp :P . Maar nu kan ik mijzelf een beetje naar boven duwen met mijn voeten en kan ook al een beetje op mijn zij slapen dus dan houd mij rug het al wat beter uit. Hebben jullie nog tips voor op je zij slapen? Heb al een kussen en deken geprobeerd onder me borst te leggen, maar blijft beurs aanvoelen haha. @ pietje23: oh spannend zeg! Zal aan je denken. Ik was echt super zenuwachtig haha, maar jij en je boobs zijn in goede handen ;) . Ik ben wel benieuwd wat dokter Koopmann erover te zeggen heeft donderdag, lijkt mij dat hij niet zomaar zegt dat hij het nog een keer wilt zien voor de eindcontrole. Me protese is al een flink stuk gedaald met hoe hoog hij eerst zat dus ik heb goede hoop haha. Ik had trouwens nog een vraagje, waar staat de afkorting po voor haha? En hoe kun je alle smileys zien voor het posten, net zoals dat je ze ziet bij de chat?

Xx Miss_booblover

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi miss-booblover.....

PO staat voor aantal dagen/weken na operatie.

de smileys, staan als je een bericht tikt, op het 7e (van links gezien) bovenste balkje... je ziet bijv. font en size met een pijltje.. daarnaast A met een pijltje voor de kleurtjes. als je dan op het smiley klikt krijg je onderin de smileys te zien. Als je alles wilt tonen, kan je die apart openen en zie je de "afkortingen" voor bepaalde smileys ;)

Wat fijn om te lezen dat jij al enigzins op je zij kunt slapen. Heb al wel gelezen dat dmv kussens en/of zo'n zwangerschapskussen je in ontspannen standjes kunt manouvreren om anders te slapen.

ik heb nu een 6 tal kussen klaar liggen voor a.s. vrijdag. zodat ik mezelf kan "instoppen" om vervolgens "ontspannen" te gaan liggen. maar ik ben een echt buikslaper, dus zie ik daar eigenlijk meer tegenop dat de operatie zelf. .... :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pietje23,

Oké, ja zoiets dacht ik al, maar po is dus geen afkorting van iets? Haha ik heb gezocht, maar misschien zie ik ze wel niet omdat ik op de iPad dit schrijf. Ja anders probeer ik vannacht het ff met een ander kussen ;) . Haha je bed is er dus al helemaal klaar voor! Heb je wel iemand die je overeind kan helpen? Ik kon namelijk de eerste week niet zelf uit bed komen :P . Ja ik lag ook altijd op me buik of zij, maar kon wel altijd op me rug ook in slaap vallen dus dat scheelde wel. Ach vaak ben je zo moe dat je wel op je rug in slaap valt (ik wel tenminste). Succes inieder geval voor vrijdag! En ook met het slapen, het klinkt misschien stom maar uiteindelijk komt het wel goed ;) je moest eens weten hoe creatief je hiervan wordt hahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr koopmann heeft het druk!

Ik geloof dat ik hem al vier keer heb gezien... ( na de operatie) alhoewel t dan officieel een verpleegster spreekuur is, komt hij dan heel even kijken. Maar ja, helaas had / heb ik met een stukje wat pech.

Volgens mij zitten op de ipad geen smileys bij de posts...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad haha! Lees van zoveel mensen dat ze binnenkort bij hem gaan of al zijn geweest. Ja ik moest er een aparte afspraak voor maken bij hem zei die, maar ik had ook maar 1 optie, want voor de rest zat hij de hele week vol! Echt bizar haha. Hoe bedoel je, je hebt met een stukje wat pech? Nee hè? Dat dacht ik al dat het daar aan zou liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen....ben benieuwd of alles oke is en dat het gaat zoals het moet gaan...... :75:

Doe je wel een beetje lief tegen Koopman........

Pietje en ik moeten namelijk vrijdag voor het grote gebeuren....en zou wel fijn zijn als hij in een goeie bui is....... :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames! :) het is goed gegaan hoor gisteren :P de hechtingen waren eruit voordat ik het doorhad haha. Komt denk ik ook wel omdat het nog een beetje verdoofd voelt aan de onderkant, maar het viel me echt mee :) binnen 10 min stond ik weer buiten haha. De wond ziet er heel netjes uit! Dokter Koopmann was er erg tevreden over en ook over de protese in mijn rechterborst. Die was netjes gedaald zei hij :D . Dus vanaf nu smeren smeren en nog eens smeren :P . Hadden jullie ook na 2 weken ongeveer dat je borsten ook wat meer naar binnen begonnen te staan? Want zelfs in een sportbeha heb in nu een decolleté :D haha. Het wordt ook met de dag allemaal gevoeliger, me tepels een beetje TE gevoelig haha hadden jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat die sport bh niet gevoerd is, zie je bij mij heel vaak dat me tepels stijf word.

Hoop dat dit nog iets minder word.

Heeft iedereen in het begin last van haha. Irritant he ;) Na verloop van tijd wordt dat minder, loop nu zelf, na bijna 8 weken niet meer steeds erbij of we in siberie wonen :lol:

Je zou er iets op kunnen leggen als het echt irriteert, er worden wel eens van die zoogcompressen voor gebruikt. Die krijg je bij het kruidvat, als ik me niet vergis :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah... of jullie denken allmaal aan die hottie verpleger van nana????

hahahah.....

misschien idd ff insmeren met een olie (bio-oil of babyolie) en dan idd een zoogcompres.?

tot nu toe (maar ja nog geen 24 uur verder) geen stijve tepels. moet straks ff foto's uploaden kan je mee kijken.

kxs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.