Ga naar inhoud

Mijn verhaal


KellyvanderLaan

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben Kelly, 22 jaar..

Ik zit al vanaf mijn 15e te wachten op "borsten". Maar helaas! Op mijn 18e ben ik naar de dokter gegaan, en kreeg te horen dat ik geen borstgroei heb of ooit zal krijgen. De enige manier zal een "borstvergroting" zijn.

Zo, dat was wel even slikken!

Sindsdien ben ik ontzettend druk met borsten, Het is zelfs een beetje een obsessie geworden. Ik wil het zo ontzettend graag, Liever vandaag dan morgen.

Ik ga zo liggen, ben totaal niet bang aangezien dit echt iets wat ik zoo dolgraag wil. Maar helaas is dat niet zomaar 1,2,3 te realiseren kwa geld. Het is een hoop geld, en sparen ben ik dan ook niet echt goed in.

Nu eindelijk een kliniek gevonden waar een actie is. Wel voor €2600, dat scheelt toch even een hoop centjes. Plus dat ik daar in termijnen mag betalen!

Ik stond te springen door de kamer, wat ben ik blij zeg. Ik kan het nog steeds niet geloven. Eindelijk krijg ik borsten, eindelijk kan ik leuke bh's kopen, eindelijk leuke bikini's en hoef ik kwa shirtjes niet meer na te denken over mijn borsten voordat ik het koop.

Er gaat straks een wereld voor mij open denk ik!

Ik ga zaterdag op consult, dan word alles rond gemaakt en krijg ik te horen wanneer mijn operatie datum is!

Ik hou jullie op de hoogte!!!

Groetjesss..

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het een medische oorzaak heeft kan je dan niet proberen om een stuk terug te krijgen?

bij iemand die ik ken is dit betaald geweest, bij mij niet maar ik ben nog steeds niet akkoord met hun mening maar jah ben er toch voor gegaan.

mss eens informeren?

succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Welkom op dit forum :35:

Wat fijn dat het nu dan eindelijk toch allemaal goed gaat komen!! :43:

Waar ga je nu op consult als ik vragen mag?

Laat je goed informeren, en kijk na of de resultaten goed zijn van de kliniek & chirurg(en).

Alle vragen opschrijven (vragenlijst is op dit forum te vinden)!!

En eventueel voorbeeldfotos meenemen met wat jíj mooi vind, en vragen of dit resultaat haalbaar is voor jezelf!

Heel veel succes a.s. zaterdag!

Groetjes Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.