Ga naar inhoud

Kliniek gezocht


mii18

Aanbevolen berichten

Hoi..

Mijn zusje gaat nu ook een borstvergroting doen.. ze is heel ongelukkig op dit moment.

Mijn papa en mama gaan het voor haar betalen, wat een geluk trouwens ;)

Nu heb ik een vraag aan jullie..

Waar zijn jullie geweest en door wie ben je geopereerd en wat heb je betaald?

Zelf denkt ze aan Beaucare omdat ik daar ben geweest en omdat het daar 2450 euro kost.

Heb verteld dat dr.plovier daar niet meer werkt..

Mama wilt graag een betaalbare kliniek maar wel een goede..

Suggesties zijn welkom :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Mii18,

Veel mensen van dit forum zijn bij Dr. Demeyere in Gent geweest, waaronder ik, 14 jaar geleden al voor mijn 1e bv en nu ga ik op 20 sept weer voor een wissel bij hem.

Ik heb er destijds een jaar tot 1,5 jaar voor uitgetrokken om de 'beste' chirurg te vinden en ik ben zeeeeeeer kritisch, als ik ook maar iets op hem of de kliniek aan te merken had, zou ik 'm nooit iemand aanraden.

Die man heeft echt gouden handen, hij maakt prachtige borsten!

Ik zie dat je uit Brabant komt, dus die afstand valt wel mee, ik kom uit A'dam en moet 2,5 uur rijden om bij hem te komen, maar dat heb ik er zeker voor over!

De prijs is 3000,- euro incl. Ook krijg je daar een kliniekbh.

Als je zusje voor kwaliteit en betrouwbaarheid gaat en toch ook aan de prijs wilt denken, zou ik hem zeker aanraden.

Zijn kliniek heet Artemedis en zit dus in Gent. Hij doet al zijn consulten en operaties zelf, das wel zo prettig.

Fijne, rustige man, neemt echt de tijd voor je en is vooral zeer ervaren, hij doet dit al langer dan 35 jaar. Dus daar is ze absoluut in goede handen!

Succes met de beslissing!

X Tietenmiep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii

Ook ik ga je zus naar dr. Demeyere sturen :)

Bij mij moest er nog een en ander gereconstrueerd worden en ik ben het helemaal met tietenmiep eens: de man heeft gouden handen!

Bij mij was het €3500.00 ivm de reconstructiewerkzaamheden, maar normaal vraagt hij € 3000.00

Dan heb je wel meteen ook Mentor implantaten! en een kliniekbh zit ook bij de prijs inbegrepen.

Hij legt dingen goed uit, en trekt ook de tijd voor je uit als je vragen hebt! Heel serieus is ie en je kunt precies aangeven wat je wilt :35:

Fijn dat jouw ouders het gaan betalen voor je zus!! Super!

Succes voor je zus!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie reacties !!!

Haha ja zij heeft gelukt ik moest het zelf betalen ;)

maar ze kan het op dit moment niet betalen maar ze is echt doodongelukkig, mama zag dit ook en daarom doen ze dit, echt wel super lief hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welnee, gaat ze alleen maar twijfelen :45:

Ik zeg; DOEN! (hihi)

Nee ff serieus.....je kunt altijd een consult aanvragen (bij meerdere als je dat wilt natuurlijk) en dan kan ze zelf kijken of ze er een goed gevoel bij heeft.....

(Niet dat ik daaraan twijfel hoor... :46: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.