Ga naar inhoud

Eurosilicone


Gast

Aanbevolen berichten

Ik weet niet waarom, maar ineens begon ik te googelen op eurosilicone en las een aantal berichten dat implantaten van dat merk ook niet 'veilig' zijn en soms snel scheuren. Lijkt me wel raar, want dat merk heeft al jarenlange ervaring, maar toch maak ik mij ineens zorgen omdat ik ook implantatien van dat merk ga krijgen. Weet iemand hier meer van of maak ik mij zorgen om niks? De chirurg zei dat die implantaten die ik krijg gewoon veilig zijn, maar toch............ kies liever nu nog een ander merk, dan dat ik straks met kapotte implantaten zit met de nodige risico's en gevolgen daarvan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Newmama

Het is en blijft een lastig hoofdstuk....

Die eurosilicone hoeven niet slecht te zijn, want is idd een bedrijf dat al heel lang bestaat en waar veel klinieken mee werken. Ze hebben een CE-keurmerk, maarja.... er zijn geen data bijgehouden over het hoe en wat van het verloop...

Ik heb bij mijn eerste bv ook Eurosilicone gehad, en heb binnen 3 maanden gewisseld, omdat de mijne te breed waren door een fout van de chirurg. Heb toen bewust wel gekozen voor Mentor, omdat deze in Amerika goedgekeurd zijn door de FDA, net zoals Natrelle (de vroegere McGhan en Allergan) trouwens.

Als ik dan toch kon kiezen dacht ik: dan ook maar meteen die prothesen die in Amerika goedgekeurd zijn. Die zullen geen miljoenenclaims willen hebben en daar worden zoveel siliconen gebruikt... Ik dacht: ze zullen het daar wel weten! :D

Maar of eurosilicone beter of slechter is... :106: Wie zal het zeggen.

Het is een moeilijke keuze, maar je moet eigenlijk gewoon kiezen voor datgene waar jij je het beste bij voelt, ongeacht wat de plastisch chirurg zegt.

De klinieken hebben contracten met hun fabrieken, dus zijn nooit helemaal objectief, denk ik....

Succes met beslissen! :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn chirurg werkt met eurosilicone en natrelle. Heb wel vertrouwen in hem en dus ook in zijn advies, maar het blijft wel iets onnatuurlijks dat je in je lijf laat stoppen. Neem wel graag het 'risico'. Hoop dat de dag van de operatie snel daar zal zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.