Ga naar inhoud

Triekie : 20 december 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Beste forum lezers,

Iedereen zit in hetzelfde schuitje las ik al wel...allemaal willen we mooie nieuwe borsten. Ik dus ook. Nu druk aan het informeren, rondkijken en op consulten gaan.

Ik ben Patries, 34 jaar, moeder van 2 prachtige dochters van 7 en 4 jaar, maar ontevreden over mijn borsten.

Ik hoop hier antwoord te krijgen op vragen waar ik mee loop.

Ik lees nl. veel negatieve verhalen op internet over verschillende artsen..waaronder dr. van Onselen van ACCZ. Daarentegen lees ik hier dat hij wel goed is...

En dit wil niet zeggen dat dr. Kruppa niet oke is toch? Deze man heeft nl. nog geen berisping gehad, van Onselen wel...

Ik ben ook bij de Contourkliniek in Bussum geweest.

Ik wil ook nog naar het Spaarne ziekenhuis in Heemstede (daar zit privekliniek in) Juist omdat je daar een nacht mag verblijven...lijkt mij ook wel prettig...

Ik hoop hier veel aan dit forum te hebben! Jullie horen van mij! :)

Groetjes Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Welkom op het forum!!

Het is heel moeilijk om een juiste arts te kiezen begrijp ik!!

Ik zou zelf afgaan op de arts bij wie je je het fijnste voelt, ACCZ heeft hele mooie borsten maar snap dat je schrikt van het bericht!!

ACCZ werkt met anatomische inplantaten dus die hebben vast meerdere artsen!

Ik zou me vooral ook heel goed informeren over de nazorg!!

Ik was zeker van mijn arts maar over de nazorg kan ik minder spreken en zal in de toekomst niet meer terug gaan (al luistert hij echt heel goed! ik voel me er nu achteraf minder bij)

Wel kon ik een nacht blijven en achteraf was dit een goeie beslissing weet niet hoe ik het thuis had moeten doen hihi

Heel veel succes meid :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor het welkom...inmiddels toch maar een afspraak bij ACCZ gemaakt...

Volgende week kan ik er heen. Ik ben inmiddels bij de Contourkliniek geweest voor een intake...wauw...ik had ineens borsten :)

Zag er geweldig uit, zou uitkomen tussen de 350 en 380CC en ook anatomisch. Dat was het mooiste.

Wel fijn om al deze berichten uit het forum te lezen, heb er echt veel aan.

Groetjes Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai allemaal,

Ik had me al eens eerder voorgesteld, maar was toen nog niet duidelijk hoe en wat. Nu dat wel zo is..dit topic maar gestart.

Ik zal me even opnieuw voorstellen:

Ik ben Patricia, 34 jaar, moeder van 2 prachtige dochters van 7 en 4 jaar. Jarenlang ben ik ontevreden geweest met mijn borsten en ondanks de zwangerschappen en de borstvoeding zijn het niet de borsten die bij mij passen. Niet vrouwelijk, ondanks dat ik een 80B heb.

Uiteindelijk de knoop doorgehakt na veel gelezen erover te hebben, om toch een borstvergroting te doen.

Ik ben eerst bij de Contourkliniek geweest in Bussum...

Gemengde gevoelens daar. Aardige consulent, dat zekers, maar begon ook te zeggen dat ik niet naar dr. Janssen moest of naar dr. van Onselen, vanwege schorsing en berisping. Ik dacht...laat ik dat zelf even bepalen. Waarschijnlijk goed bedoeld, maar ik vond het beetje vreemd.

Vandaag had ik een afspraak bij ACCZ. Ik had gevraagd of dr. Kruppa er kon zijn, juist omdat ik niets negatiefs over hem kon vinden en op dit forum veel had gelezen over ACCZ wat allemaal positief was.

Wat een verademing daar zeg..

We werden ontvangen door Marielle...superaardig mens en heel vriendelijk. Legde alles heel duidelijk uit en er was ruimte voor vragen en om te passen. we hebben er ruim een uur!! gezeten en de arts is ook nog wezen kijken.

Het voelde zo goed, dat ik en mijn man zoiets hadden van...deze kliniek wordt het!

De pc nam goed de tijd voor me, legde me duidelijk uit welke prothese het beste bij mij zou passen en ook waarom. Vooral dat waarom werd nog eens uitgetekend ook, waardoor ik helemaal snapte waarom dat het beste was.

Ik krijg uiteindelijk 400 CC Anatomic Small, dual plane geplaatst.

Donderdag 20-12-2012 (prachtige datum besefte ik me, toen Marielle 'm opschreef) wordt mijn operatiedag...

Superspannend...moet nog ff geduld hebben..maar komt helemaal goed!

Ik houd jullie op de hoogte...maar ga nu eerst 2 weken op vakantie!! :)

Groetjes Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

had jou idd al een keer voorbij zien komen, nu dan echt met een topic met datum.

Fijn zeg dat je consult bij ACCZ zo positief verlopen is. Was dr. Kruppa er nu ook bij, tijdens je consult?

Zo hoort dat te gaan, dat je op consult gaat en je er voor 200% vertrouwen in hebt. Dan is de keus snel gemaakt. Ik heb dat zelf ook meegemaakt, dit was al bij mijn 1e consult. Manlief en ik hadden precies dat gevoel, dat jullie ook hadden.

Maar idd..een apare datum. Las de titel van je topic en dacht, dat is DE datum dit jaar, er zal veel getrouwd worden, maar dit word jouw vergrootdag hahaha Ook spannend!

Liefs

PS..fijne vakantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Superslecht nieuws hier...door onverwachte financiele tegenvaller kan mijn borstvergroting niet doorgaan..ik moet nog de moed verzamelen om af te bellen..

Ik baal er zoooo verschrikkelijk van..maar moet dat geld nu ergens anders aan besteden,omdat ik anders niet rond ga komen..k**zooi :(

Laten we hopen dat het in de toekomst alsnog kan..tot die tijd doe ik het maar met de borsten die ik heb...

Liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och gossie triekie!!

Heel veel succes met weer opnieuw sparen als de tijd rijp is!!

Het klinkt misschien gek, maar door het sparen voor je bv heb je nu wel geld voor waar je het nu voor nodig hebt.... Dus je borsten hebben er op dit moment al voor gezorgd dat je verder kunt!

Daarna weer opnieuw sparen, heel veel succes!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aahw wat sneu voor je Patries! Je had je er zo op verheugd :( Hopelijk kun je daarna weer gaan sparen voor je nieuwe boobies, je hebt ze echt verdient! Succes met je financiële tegenvaller, hopelijk win je gauw de loterij :) Dat zou wel fijn zijn ;) En tot je borstvergroting misschien maximizers? Dan heb je in ieder geval het gewenste resultaat in je kleding.. Die kun je gewoon bij de hunkemoller kopen, ze zijn ongeveer 30,- per stuk. :) Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

wat rot voor je...balen zeg! :102: Het is ook een aanzienlijk bedrag en niet iedereen haalt dat zo uit een sok. Wens je veel succes met sparen en houd ons op de hoogte af en toe..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lieve reacties allemaal!!

De loterij winnen,zou mij dat nu eens goed uitkomen!

Jarenlang gespaard voor een bv en dan komt zoiets ertussen,dat is zuur.

Anderszijds BB,zoals jij het benoemd,zo had ik het nog niet bekeken.

@Roxanne..ga idd maar eens bezoekje brengenbij de Hunkemoller.

Ik blijf af en toe nog wel ff op het forum gluren hoor..moet weten hoe het met TP haar life story gaat en met Cajo die gaat trouwen en al die bruidsmeisjes...:)

Het is super om zo mee te lezen,moet er vaak om lachen en dat is nu wel ff nodig op zn tijd!

Liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

wat ben je toch een schat..

ondanks jou tegenvaller zo positief blijven en aan anderen denken... :59:

Blijf gewoon fijn bij ons op het forum, jouw tijd komt ook!

XX :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.