Ga naar inhoud

2e persoon gezocht!!! 2 voor de prijs van 1, dus 50% korting!


Sunshine85

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben van plan een borstcorrectie te ondergaan bij Sanavisie in Mill (met erkende chirurgen). In de maand augustus hebben ze een speciale actie: 2 personen voor de prijs van 1. Je krijgt dus 50% korting op de ingreep. Hier wil ik natuurlijk graag gebruik van maken, maar ik zoek nog een tweede persoon. Indien je in augustus besluit de ingreep te ondergaan, kan deze tot een jaar daarna worden ingepland. Je hoeft het dus niet perse in augustus te doen. Bij interesse gelieve reageren.

Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele goede van je BellaDonna :35:

Borstvergroting met rond implantaat (Natrelle / Mentor) vanaf € 4.575,00 *

Borstvergroting met druppelvormig implantaat (Natrelle / Mentor) vanaf € 5.260,00 *

** 10 % korting wanneer u verzekerd bent bij CZ, Delta Lloyd of OHRA

Narcose € 455,00

Houdt het * in dat er reeds 10% vanaf is (indien verzekerd bij CZ enz)? Of komt er nog 10% bovenop de kosten indien je níet verzekerd bent bij bovengenoemde verzekeringen? Want dat zou betekenen dat je bijna 1000 euro extra betaald (korting & narcose) en dan zit je op een totaalbedrag van :

5.487,50 (rond) : 2 = 2.743,75 (actieprijs 2 halen 1 betalen)

6.241,00 (anatomisch/druppel) : 2 = 3.120,50 (actieprijs 2 halen 1 betalen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele goede van je BellaDonna :35:

Borstvergroting met rond implantaat (Natrelle / Mentor) vanaf € 4.575,00 *

Borstvergroting met druppelvormig implantaat (Natrelle / Mentor) vanaf € 5.260,00 *

** 10 % korting wanneer u verzekerd bent bij CZ, Delta Lloyd of OHRA

Narcose € 455,00

Houdt het * in dat er reeds 10% vanaf is (indien verzekerd bij CZ enz)? Of komt er nog 10% bovenop de kosten indien je níet verzekerd bent bij bovengenoemde verzekeringen? Want dat zou betekenen dat je bijna 1000 euro extra betaald (korting & narcose) en dan zit je op een totaalbedrag van :

5.487,50 (rond) : 2 = 2.743,75 (actieprijs 2 halen 1 betalen)

6.241,00 (anatomisch/druppel) : 2 = 3.120,50 (actieprijs 2 halen 1 betalen)

:35:

Zo wordt het al een stuk duidelijker Piepke!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, Je kan voor een vergelijkbare prijs op meerdere plekken terecht. Het is dus geen "koopje" zeg maar deze aktie.

Maargoed, als je deze kliniek toch al op je lijstje had staan omdat de recensies goed zijn ( ik noem maar wat) en omdat de chirug geweldig mooie boobies maakt, dán is de aktie wel een mooie meevaller.

Ik zou er niet speciaal heengaan, voor deze prijs idd.

Hoe staat het met de plannen Sunshine?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Alles is daar all-in. Dus alles wat er eventueel bij en naderhand komt kijken. Ze hebben prothesen van Mentor en Natrelle.

Zucht ik zit mega in dubio..

Bij Sanavisie kreeg ik te horen dat ze mijn borsten via prothese kunnen liften, maar Dr. Kruppa van het ACCZ wil deze ingreep nog niet eens uitvoeren, dan moet ik een andere chirurg zoeken. Hij wil een borstlift uitvoeren met inwendige BH. Dat betekent sowieso dat ze een stuk kleiner worden. Ik vind borstverkleiningen vaak helemaal niet mooi en ben als de dood voor de littekens.. ze zijn vaak toch zichtbaar en dit ook omdat littekens bij mij nooit erg mooi worden.

Kruppa verwacht bij lift dmv prothese double bubble borsten en omlaaghangende tepels...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sunshine85,

Dat is inderdaad lastig, twee verschillende ideeën! Ik zelf ben door Kruppa geholpen, omdat ik ongelijke borsten had en hij ook borstreconstructies uitvoert.. Niet dat ik dat nodig had, maar zoiets zegt wel dat hij er veel kijk op heeft vind ik. Hij vertelde mij dat er minimaal 100 cc meer moest in mijn rechter borst. Vond ik heel wat klinken en ook best wel heftig.. Maar toch zei mijn gevoel dat het goed zat en ben uiteindelijk anderhalve week geleden geopereerd. Ik kan niet anders zeggen dat ik mer dan tevreden ben met het resultaat! Hiermee wil ik absoluut niet zeggen dat je bij Kruppa moet, of dat die andere pc niet goed is he ;) Wil alleen kwijt dat ik ontzettend blij ben met het werk van Dr. Kruppa, als je vriendjes wordt met mij kun je de foto's zien. Hopelijk heb je hier wat aan, waarom vraag je niet nog ergens anders een consult aan? Kijken wat die pc te zeggen heeft. Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal,

Wij lezen hier dat er nogal wat onduidelijkheden zijn over de prijslijst daarom hebben we deze vanaf vandaag aangepast, zie onze website: http://www.sanavisie...jst v140812.pdf

Tot ziens,

Medewerkers Sanavisie Bodyclinic

Helemaal super Sanavisie! Dank u :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal,

Wij lezen hier dat er nogal wat onduidelijkheden zijn over de prijslijst daarom hebben we deze vanaf vandaag aangepast, zie onze website: http://www.sanavisie...jst v140812.pdf

Tot ziens,

Medewerkers Sanavisie Bodyclinic

Het woordje 'vanaf' schept enige onduidelijkheid.

Het sterretje achter de prijs.... Daar heb ik even naar moeten zoeken..... Die zorgt voor 10% korting voor klanten van CZ, Delta Lloyd en Ohra??? Ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd, dus bij mij komt de vraag omhoog borrelen: Waarom?

Voor de rest is de lijst helemaal duidelijk, geloof ik........

Bedankt voor de update, sanavisie, alleen graag nog even toelichting op bovenstaande punten? :D

groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij begrijpen de onduidelijkheid m.b.t het woord vanaf en zullen dit aanpassen. In principe is de prijs op de prijslijst gewoon de standaard prijs.

Bijvoorbeeld bij borstliften i.c.m. borstvergrotingen kan de prijs wat afwijken, dit ligt aan het type operatie.

De 10% korting voor cliënten van CZ, Delta Lloyd en Ohra heeft te maken met bepaalde prijsafspraken met deze zorgverzekeraars die Sanavisie heeft kunnen bedingen. Bent u dus bij een van deze zorgverzekeraars verzekerd dan ontvangt u 10% korting op de behandeling.

Met vriendelijke groet,

Medewerkers

Sanavisie Bodyclinc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.