Ga naar inhoud

sportbh vs. gewone bh


Aanbevolen berichten

Dag dames,

ik zit met een prangende vraag.

Ik zou begin augustus aanwezig moeten zijn op een groot feest waar ik ga helpen,

zou ik vr 1 keer eens een gewone bh mogen aandoen of niet?

(sportbh valt nogal op in een open bloesje EN tepels worden nogal zichtbaar...)

- Wat denken jullie?

- En wat is nu de functie van de sportbh?

Thanks for your reply...

XXXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmz... én meehelpen én een gewone bh aan :76:

Ik zou zeggen : doe het niet! ;)

Waarom moet je een open bloesje aan, is dat bedrijfskleding? Anders een hempje met een randje kant onder je bloes, en over je kliniekbh aan.

Het zit hem niet zozeer in de 'sportbh' maar in het feit dat je de boobs 6 weken lang op dezelfde plaats vasthoud zodat ze zich kunnen gaan vasthechten op die plek. Het is voor het behoud (op termijn) belangrijk dat ze nu goed herstellen, zonder extra littekenweefsel/kapsel enz.

Maarja, wie ben ik ;)

Ik vertel alleen hoe ik het bekijk, en dan vind ik dat die bh non-stop dragen gewoon een soort verantwoording is die we moeten nemen als we mooie boobies willen.

Zijn er genoeg die na en korte tijd overstappen op gewone bh's, push-ups enz. Helemaal prima.. ieder voor zich :35:

Maar ik zie het anders :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook niet dat het heel verstandig is hoor Veke, als het om een uurtje zou gaan ofzo, dat zou nog wel te doen zijn, maar als je daar de hele dag bent of een aantal uren en je moet ook nog meehelpen.....Ik denk ook dat je echt last gaat krijgen.....

Uiteraard maak jij zelf die keuze natuurlijk en tja, als je je goed voelt en je borsten zijn niet meer zo gevoelig....Neem anders je sportbh mee! Mocht je toch last krijgen, dan kun je in het toilet weer even lekker je sportbh aan doen.....

Succes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke: 6 weken de kliniek bh dragen? Dr. Plovier vertelde me dat 4 weken genoeg was. Dan moet ik ook weer gaan werken dus ik hoop dat ik m dan ook niet meer hoef te dragen. Ik koop dan wel de shock absorber level 4. Die draag ik dan tijdens het werken. Thuis kan ik eventueel nog wel die lelijke kliniek bh dragen. Is dat ok??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou het niet doen hoor zeker niet als je gaat helpen hou dan juist die sport bh aan.

Idd Dr.Plovier zegt 4 weken zijn bh , en heb nog 2 weken een andere sport bh gedragen.

Daarna is het wennen hoor een gewone bh kan best even dat het wat gevoeliger word.

Ik heb vandaag voor het eerst een dagje geen bh omdat ik ook wat hang erin wil , maar ook dat kan gevoelig worden en dan gaat er toch echt een stevige bh aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke: 6 weken de kliniek bh dragen? Dr. Plovier vertelde me dat 4 weken genoeg was. Dan moet ik ook weer gaan werken dus ik hoop dat ik m dan ook niet meer hoef te dragen. Ik koop dan wel de shock absorber level 4. Die draag ik dan tijdens het werken. Thuis kan ik eventueel nog wel die lelijke kliniek bh dragen. Is dat ok??

Hoi hoiiii,

Mja, tegen mij zei hij 6 weken dacht ik me te herinneren :17: Maakt ook niks uit, 4 wkn / 6 wkn. Je hebt idd een goede vervanger> De shock absorber :35:

Dat is zeker ok :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, 4 weken kliniek-bh en daarna nog (minimaal) 2 weken de shock-absorber level 4 (extreem). Bij Perry Sport kun je een witte en zwarte variant kopen voor iets minder dan 50 euro p.s.

Het ging mij er ook meer om dat ik na 4 weken die grote kliniek-bh niet meer aan hoef. De shock-absorber is ook prima en valt minder op onder je kleding ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal met Piepke en de andere meiden eens.

Het gaat nu om het belang van mooie borsten, en dat je geen lichamelijke klachten krijgt.

Het zijn maar 6 weken dat je misschien een keer iets niet aan kan, maar daarna kun je alles dragen wat je wilt:)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Lady's,

bedankt voor jullie reacties, nu ga ik zeker geen andere bh aandoen en braaf luisteren!

Zal dan mijn kleding erop moeten aanpassen...

hopelijk regent het dan pijpestelen hahahaha..

XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.