Ga naar inhoud

herstel programma na dual plane?????


Aanbevolen berichten

15 OKTOBER krijg ik een dual plane borstvergroting bij dr plovier.

Nu zag ik bij artsen in nederland dat er een speciaal programma bestaat om de borstspier hierop voor te bereiden,zodat je minder pijn hebt en sneller hersteld bent erna.Ik zou graag deze oefeningen willen weten,maar dat kan natuurlijk alleen als je er een consult boekt.Aangezien ik mijn operatie al in belgie heb staan is dit onzin.

Dus wie kan mij hier meer over vertellen?? En wie heeft er ervaringen mee??IK ben zelf een hele sportieve meid,die ook met gewichten traint,dus mijn borstspier is erg sterk.Ik hoor jullie graag.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Allereerst : gefeliciteerd met je voorgenomen borstvergroting :35:

Het 'speciale programma' zal waarschijnlijk bestaan uit het oprekken van de borst/rugspieren door eenvoudige oefeningen.

Je zou zelf rek en strekoefening via internet kunnen zoeken en daar een maand vantevoren mee beginnen.

Na de operatie lijkt het me niet handig om te gaan rekken en strekken :91: Maar ook zeker niet stil te gaan zitten!!!

Je zou voorzichtig de schouders (ellebogen naast je lijf!!) naar achteren kunnen bewegen, echt maar een aantal keer, geen setjes van 12 :P

Funest is het stijf worden van de spieren, dat is extra pijnlijk en ook niet nodig.

Lekker blijven bewegen, lekker blokje om en niet stil en houterig blijven zitten/liggen. Vooral snachts slaat de stijfheid snel toe. Aangezien je je pijnstillers ook snachts om de 4 uur in dient te nemen, is dat een mooie gelegenheid om je armen ook in een andere houding te leggen als je weer verder gaat slapen.

Dan naast je, dan op je buik enz.

Overigens heb ik ook een dual plane operatie ondergaan bij dr Plovier, en tevens krachtige borstspieren (jaa, mn boobs konden springen ;) ) en heb geen hinder of pijn gehad. Lucky me, maar ik ben geen uitzondering. Wellicht valt het bij jou ook reuze mee :35:

Ik heb trouwens ook geen enkele oefening gedaan, maar ben wel vollop in beweging geweest na de operatie.

Ohja, bij je info staat Gender : Male. Ik neem aan dat dit foutief is? :154:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd oprekken van de borstspier. Oefeningen kan je idd op internet vinden. Daarnaast horen er ook oefeningen bij voor na de operatie (niet oprekken) maar die weet ik niet. Wat ik wel weet is dat je van te voren moet stoppen met oefeningen die je borstspier belasten, je borstspier moet weer 'slap' worden. Dan zou het herstel beter gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het nu,moest even zoeken waar ik de post kon terug vinden hahahaha gevonden!!!

Dank jullie voor de berichtjes,ik ga denk ik in elk geval stoppen met de borst en schouder krachttrainig,heb nog 2 en een halve maand om ze rust te geven,moet wel iets helpen.

En ik dacht juist dat je voor je herstel na een operatie moest luieren en helemaal niks doen,maar ik lees hier nu heel veel dat je juist lekker in beweging moet blijven, dus dat vindt ik wel prettig,ben geen stil zit typje.En administrator.,ik ben indd een female,heb het al aangepast,hahahahahaha dus thanks voor de tip hahahaha.staat anders zo maf he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.En administrator.,ik ben indd een female,heb het al aangepast,hahahahahaha dus thanks voor de tip hahahaha.staat anders zo maf he.

hahahaha :P:35:

En inderaad, gewoon lekker je ding doen op een wat rustiger tempo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai MayaWendy,

Ik heb toevallig vorige week ook een dual-plain plaatsing gehad. Ik had vooral de 1e dag erge spierpijn, maar ik had wel vaker daar spierpijn door dansen.

Nu ben ik een week verder en heb ik nergens meer last van. Geen spierpijn, maar ik voel wel dat mn borstspier strak staat en wil oprekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal heel verschillend hoe je herstelt.

Mij viel het echt tegen en ben toch geen kinderachtig type.

Koken deed ik na een dag of 5, wel met pijn als ik bv. de pan moest optillen.

Autorijden na 2 weken, vooral schakelen ging toen nog niet soepel.

Strijken volgens mij na een dag of 10.

Toch was ik dit allemaal heel snel vergeten en ben nu enorm trots op mijn boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maja,

Het herstelproces verschilt heel erg per persoon.

Bij sommige lees is dat ze na een paar dagen zichzelf alweer kunnen redden.

Bij mij heeft het zon 2weken geduurd voordat ik weer normaal kon functioneren,

het heeft zeker een maand geduurd voordat ik zelf alleen kon gaan douchen en mn kleertjes aantrekken,

maar ik ben lichamelijk niet heel gezond en daarmee een langzame genezer ;-)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.