Ga naar inhoud

borstvergroting en daarna zwanger....


Aanbevolen berichten

hoi,

ik overweeg een borstvergroting ik heb maar 80B en ben 1.82 en we3eg 69kilo... vind dit te klein qwa verhoudingen ik ben op 2 consulten geweest de 1 adviseerde mij een c de ander een d... lastig...?

nu vroeg ik me ook af.... hoe gaat het eruit zien als ik zwanger ben gaat het hangen? worden ze nog veel groter.. word het egt lelijk?

kan ik beter wachten tot na me zwangerschap maar dat kan nog wel ff duren

iemand advies of fotos!!! ben erg benieuwd hoe het resultaat is na zwangerschap met borstvergroting..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je eerder zwanger geweest, en wat gebeurde er toen met je borsten?

In de regel zie ik hier veel vrouwen die na de zwangerschappen een borstoperatie ondergaan omdat het slapper is geworden en is gaan hangen ( al dan niet in combinatie met borstvoeding geven).

In mijn ogen gebeurd er precies hetzelfde als je al protheses hebt en je raakt zwanger. Ook dan gaat de zwaartekracht en de hormonale verandering invloed hebben op je borsten.

De ene is er blij mee, die vind wat extra hang mooier, de ander is er doodongelukkig mee.

Sommige dames merken geen enkel verschil in hun borsten tijdens de zwangerschap, er zal dan ook maar een kleine aanslag op de boobs gepleegd worden ;)

Werkt bij iedereen anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.