Ga naar inhoud

musje2 : 9 augustus 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb ook besloten om een borstvergroting te laten doen door dr. Verdonck.

De operatie staat gepland voor 9 augustus aanstaande. Vind het erg spannend maar ben erg blij als het zover is.

Alleen twijfel ik nog een beetje over welke maat. Ik twijfel tussen de 350 en 380cc.. Kan iemand mij helpen??

Zijn er al mensen die ervaring hebben na de operatie?

liefs musje2

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Musje

Welkom op het forum!! :D

Rechtsboven in het scherm zit een zoekfunctie. Daar kun je de naam van je arts intypen en zul je resultaten ontvangen van topics van anderen die al ervaring met deze arts hebben. Er zijn hier heel veel operatieverslagen te vinden, en dus ervaringen van anderen.

Veel plezier met lezen en uitvinden hoe het allemaal werkt hier :)

Zal ook meteen je topic verplaatsen naar de operatieverslagen aangezien je al een datum hebt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen twijfel ik nog een beetje over welke maat. Ik twijfel tussen de 350 en 380cc.. Kan iemand mij helpen??

Waar zou je op uit willen komen kwa cupmaat, en welke cup heb je nu? Wil je rond, vol, bol, of natuurlijk? Wat zijn je wensen? :D

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Gefeliciteerd met je datum, ik word zelf ook 9 augustus geopereerd! Als je twijfelt zou ik gewoon nog een keer op consult gaan om te passen, het is ten slotte jouw lichaam en alleen jij en jouw pc kunnen je het beste vertellen welke maat het best bij jou past :) Maar als ik het dan toch zou mogen zeggen, dan zou ik voor de grootste gaan.. Puur en alleen omdat ik hier vaak lees dat sommigen toch liever wat groter hadden gehad.. ;) Hopelijk heb je hier wat aan, in ieder geval veel succes binnenkort!

Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heys musje ,ik word 13aug geopereerd bij. Dr verdonck ht schiet al op he nu ..ik twijfelde zëlf ook eerts heel erg over de maat hij had mij ook 350/380 cc aangeraden maar heb gebeld. Dat ik tog nog Iets meer wil als 380cc dus hebben ze ht meteen genoteerd voor mij ..ga je ook foto's plaatsen ? Kuss kim30

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee allemaal,

sorry voor de late reactie maar was op vakantie,

bedankt voor alle reacties, het schiet nu lekker op kan niet wachten tot het donderdag is.

@piepke ik heb nu een A (als ik die al haal) en het liefst wil ik een volle C of een kleine D. Maar ik ben bang dat het dan niet meer natuurlijk blijft. Alhoewel dr. Verdonck wel zegt dat 380cc nog natuurlijk blijft. Maar je leest zovaak dat het bij iedereen anders uitvalt.

@ Roxanne gezellig komen elkaar misschien nog tegen of zit jij bij een andere dokter?. Ben je zenuwachtig? Mijn vriend zeg dat ook je kunt beter voor de grootste gaan :) Ik ben tot nu toe nog niet zenuwachtig maar dat zal donderdagmorgen wel anders zijn.

@kim30 nog groter denkt niet dat het bij mij mooi zou zijn maar jij moet doen wat voor jou goed voelt. Ik denk wel dat ik foto's zal gaan plaatsen en vooral van daarna nu weet ik nog niet het is niet veel soeps. Mag ik vragen wat je nu hebt?

hopelijk tot snel allemaal

xx musje2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee musje2,

Ik ben vorig jaar in augustus door dokter Verdonck geopereerd. Tot nu toe is alles super verlopen en ben ik er erg blij mee. De grootte zul je echt zelf moeten bepalen en je moet je er sowieso goed bij voelen. Heb je bij die 350 het gevoel dat het misschien niet genoeg is dan zou ik zeker voor de 380 gaan. Ik ben zelf van een c naar e/f gegaan met 300 cc. Achteraf twijfel ik af en toe want ik zelf vind het er helemaal niet uitzien als een e of f. Dus goed naar je eigen gevoel luisteren en dan komt het helemaal goed.

Alvast veel succes!!

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen......en ik zou wat de maat betreft gewoon vertrouwen hebben in je pc....

Hij heeft ervaring en hij kijkt naar je bouw en je lichaam....wat bij de één 350 cc super is kan bij de ander met 500cc hetzelfde effect hebben.......dus kijk niet teveel naar die cc....

Gaat zeker helemaal goedkomen.

Succes met je laatste dag en het wachten tot........... :1big_boobs: En geniet ervan....

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes morgen..ik ben maandag aan de beurt ..mo

et om 7:50u daar zijn ..kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe boobies ...

veel sterkte en veel rusten en geniet ervan ...

ik krijg steeds meer zenuwen nog drie dagen voor mij ...kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne vakantie gehad? Nog even snel voordat je een andere reis gaat maken? Je boobytrip.

Hoe is het met je tot nu toe? O ja, nog gefeliciteerd natuurlijk.

Ik had vandaag wel een verslagje verwacht, maar misschien ben je er nog niet aan toe hè? Je tieten zullen er vast niet naar staan. Rustig aan. Morgen is weer een dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

Met mij gaat alles heel erg goed had het eerlijk gezegd niet verwacht. De klachten die ik heb zijn spierpijn. Maar met een paracetamol goed te onderdrukken. Alleen 's morgens als ik wakker wordt is het wat minder. Dan is alles erg stijf.

Uiteindelijk is het 350cc geworden en over 2 weken krijg ik mijn bh. Kan niet wachten tot ik ze kan zien. En wat voor maat het is geworden.

@Kim30 heel veel succes maandag mocht ik het morgen vergeten. En niet zenuwachtig zijn het personeel is echt super daar.

@Roxanne28 hoe gaat het nu hoop dat je minder pijn hebt nu?

xxx musje2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.