Ga naar inhoud

Voorstellen : Lmvo


Lmvo

Aanbevolen berichten

Hi allemaal ,

Ik ben nieuw hier ,en ik wil zover ik mij kan herinneren mooie borsten ik heb zelf echt bijna niks :(

mijn moeder ( die een mooie D cup heeft) zei altijd dat het wel zou komen.. Niet dus :(

Al een paar jaar ben ik opzoek naar een goede kliniek , heel veel gevonden Maar durfte nooit de grote stap te zetten vanwege de pijn, wat eigenlijk nergens op slaat ,want als je iets wilt doe je daar alles voor neem ik aan.

Maar om een lang verhaal kort te maken , ik heb eergister een afspraak gemaakt bij Beaucare , want dat vond ik er wel goed uit zien ,en heb a.s maandag al een gesprek daar, ik blij!

Zocht ik wat recensies , en kwam zo hier terecht, ondanks mijn blijheid ben ik ook super bang.

Hopenlijk kunnen jullie me er een beetje doorheen slepen ,want dit nl niet een onderwerp waarover ik graag met mensen praat.

Liefs Lm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lmvo,

Gezellig! en welkom op het forum ! :)

Aysha en ik, zijn ook allebei bij Beaucare geopereerd :) Aysha 2 juli en ik 9 juli.. en Twijfeltje hier op het forum is afgelopen 16 juli bij beaucare geholpen :)

:) Ennuh je hoeft niet bang te zijn :) Het komt allemaal goed :) ze zijn daar ontzettend aardig bij Beaucare :) En Dr. Stefanie Bosselaers kan ik je zeker aanraden van Beaucare :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Angst om de pijn? Daar hoef je het echt niet voor te laten, ik heb géén pijn gehad, en dat roep ik heeeeel hard!!! Ik heb een borstlift en een vergroting gehad, daarna nog 1 prothese verwijderd & gespoeld en weer teruggplaatst, toen een kleinere prothese geplaatst, en uiteindelijk weer de definitieve prothese geplaatst en alle keren pijnvrij.

Iedereen ervaart het anders, en er zijn erbij die voelen zich echt compleet gesloopt. Máár, je krijgt echt goede pijnstillers mee en als je die op tijd inneemt, dan is het echt goed te doen :35:

Dat ik geen pijn heb gehad vertel ik je, omdat je net zo goed 1 van degene kan zijn die er gewoon geen pijn van heeft. Ja spierpijn, maar dat is geen pijn. Tenminstte...dat ervaar ik als een ongemak, maar pijn...? Neeeeeee ;)

Dus laat dat echt geen belemmering zijn want dat is het niet! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lmvo,

Maar goed dat je dit forum gevonden hebt! Nu zal je er zonder problemen doorheen komen, trust me! Ik heb 17 dagen geleden m'n bv gehad bij Dr Bosselaers van Beaucare, maar had me al weken voordien al op dit forum ingeschreven, hetgeen het aftellen veel vergemakkelijkt heeft! En ook al veel handige tips meegekregen!

M'n ervaring bij Beaucare was zéér positief, het eerste gesprek is met de directeur, Dr Vrambout, hij is een zakelijke man, dus verwacht je niet aan een vaderlijk figuur. Maar de plastische chirurgen (Dr Ulens en Dr Bosselaers zijn vrouwen, misschien wel een leuk weetje) zijn wel héél vriendelijk en zij zijn het die je uiteindelijk door dé dag gaan helpen en je de borsten van je dromen geven... :)

Alvast véél succes maandag, als je hulp nodig hebt met je vragenlijst, BB heeft er een template van gemaakt, he BB? :101:

Ciaokes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

tuurlijk is het spannend en natuurlijk zul je wel enige pijn voelen maar;

dat is niets vergeleken met het resultaat wat je krijgt. Super-mooie boobies in BH's, bikini, topjes, jurkjes etc...

Na de eerste dagen ben je de pijn zo vergeten en dan kun je alleen maar blij zijn...zoals ikke.

Lees de verhalen maar, iedereen kan het beamen.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.