Ga naar inhoud

verschil in tepelhoogte


Aanbevolen berichten

hoi alweer!

Ik heb vrijdag mijn borstvergroting laten doen (275cc) en begin me een beetje zorgen te maken om de hoogtes van mn tepels.

Mijn ene tepel die staat wat lager dan de andere. De ene die wijst meer naar beneden en de ander die pronkt vooruit, het verschil is niet zo heel erg groot maar wel zichtbaar.

Ik heb gesproken met de praktijk en ze zeggen dat dat waarschijnlijk komt doordat er meer vocht in de ene borst zit dan de andere en dat dat wegtrekt, en dat ik 6 weken moet afwachten en dan pas het echte resultaat te zien is.

Ik zie ook dat de afstand tussen het litteken en tepel bij mn ene borst veel groter is dan bij mn andere...

Voorheen waren mn borsten haast identiek aan elkaar maar wel maat AA

Ik vraag me af of dit normaal is en vaker voorkomt? Komt dit goed nadat ze zijn ingezakt of niet?

xx kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kittycat,

Ik ben nu iets meer dan 2 weken po en bij mij is dit ook zo. Er werd mij verteld dat je het moet zien als 2 verschillende "wonden". Ze genezen dus ook apart van elkaar. Het kan dus zijn dat links eerder geneest/indaalt dan rechts, of andersom. Niks om je zorgen over te maken denk ik :106:

Komt vast helemaal goed! Heb je enig idee op welke maat je bent uitgekomen met 275 cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kittycat :)

Wat vervelend voor je dat je het idee heb dat je tepels niet helemaal goed staan :( Misschien kan je wat foto's ervan maken? Dat we een beter beeld krijgen wat je bedoeld :).. Daarbij is het natuurlijk wel zo, dat de bv nog maar kort geleden is en dat alles nog moet zakken, vocht gaat langzaam weg.. het moet natuurlijk allemaal zijn plaats nog vinden :) En voor het eindresultaat moet je toch echt 6 weken en soms zelfs wel 3 of 6 maanden geduld hebben :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Kittycat, heb je al foto's in de galerij staan?

Het heeft idd vaak met vocht te maken en er kan heel veel veranderen in 6 weken....

Maar die afstand tussen je tepel en je litteken bij 1 borst...hmmm....ja het kan natuurlijk gewoon vocht zijn hoor...

Heb je foto van allebei dat je vooral de onderkant kan zien?

X Tietenmiep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phieuw ben blij dat te horen

in de eerste foto verschillen ze best veel

zullen ze wel op dezelfde hoogte inzakken dan?

@ marissa: ze hebben mij gezegd dat het een volle B cup zou zijn, maar een ander meisje die hetzelfde aantal cc die dag inkreeg zei dat ze op een C zou uitkomen, en zij had ook helemaal geen borsten net als ik

Dus het is iets ertussen, ik heb nog geen bh's gekocht dus ik weet het niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kittykat

Ik ben met 230cc van 75aa naar 75c /70d gegaan, alles is mogelijk ;-) De plaatsing (voor, achter of dual plane) zou ook een verschil uitmaken. Best nog even wachten met bh's te kopen, weet dat dit echt moeilijk is want je wilt dan zo graag een bh dragen zonder vulling. Ze moeten echt nog dalen.

Gr en een goed herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.