Ga naar inhoud

Nonaline : 17juli 2012: Dr. de Boer: MediConsult : Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Op 17juli 2012 had ik om 9.30 een afspraak bij de Balie van MediConsult in Amstelveen, ze heeft me duidelijk gemaakt wie ik allemaal te spreken krijg voor de OP.. Mijn vriend moest ik helaas achterlaten in de wachtkamer. Ik werd meegenomen naar boven en er werd me al een bed toegewezen. Ik kreeg om 10.30 een pijnlijk infuus in mijn hand, ik zei al 'Ik hou niet van naalden!!' Vervolgens nam de anestesist met mij door wat voor medicatie ik had ingenomen, wat ik na de OP moet innemen etc, hij bracht me erna naar de OK kamer, ik vond het zo eng, ik zei kon ik niet alvast onder narcose gaan ipv 5man in de OK te zien staan?! Ik kreeg een (verhoogde) dosus narcose en het prikte enorm vooral op alle warme plekken op mijn lichaam, ik kreeg een mondkap op waardoor ik moest ademen, en ik was weg rond 11.00.

Toen ik wakker werd merkte ik wel dat die Oxazepam en die 2 Celebrex plus narcose flink had geholpen tegen de pijn. Alleen het opstaan ging moeizaam.. Meteen even getoilleteerd en een beschuitje met jam gegeten en met thee, die Christiaanse de verpleegster was zooooo lief.. Zelfs Dr. de Boer gaf even een aai over mijn bol hehehe.. Ik had geen complicaties o.i.d. Ik vond niet dat ik super opgezwollen boobies had. De incisie kon gewoon normaal dicht.

Bij mijn Consult in maart werd door Dr. Lutlage aangeraden om 310 à 345 te nemen, want ik wilde van een B75 naar een volle C75, stiekem een D75, máár er kwam uiteindelijk een 330 in, omdat ik een stevige huid heb en te strak, kon er geen 345 in waar ik op had gehoopt, want anders kon de wond niet dicht worden gehecht...

Het is nu een dag later 18juli, ik heb nog niet mijn boobies gezien of überhaupt de band eraf gehaald, dat mocht pas morgen zei Dr. Lutlage vandaag door de telefoon, heel attent trouwens even een belletje hoe het ermee gaat. Ik mocht pas morgen douchen en band eraf, en precies over een week onder de douch de pleisters over de incisies verwijderen. Band meenemen bij verwijderen van hechtingen..

Ik moet wel zeggen ik heb enorm pijn op mijn plexus(borstbeen) en ribben, aan mijn boobies opzich geen pijn, wel onder mijn boobies bij de incisies.. Ach het is pas eerste dag PO...

Liefs Aline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Gefelciteerd met je nieuwe boobs.

Ben je teleurgesteld dat er 330 ipv 345 in is gegaan? Een kleine troost misschien, maar die 15cc had geen zichtbaar verschil gemaakt, dat is zo minimaal dat je nu waarschijnlijk ook op de cupmaat uit zal komen, waar je met 345 ook op was terecht gekomen (weet je welk merk prothesen je hebt??).

Balen zeg dat het infuus zo prikte, dat is een rotgevoel! Je spieren zijn opgelicht bij je borstbeen dus dat zal de pijn daaraan verklaren, maar net wat je zegt : Je bent 1 dag p.o. dus het zou apart zijn als je niets zou voelen.

Als je je aan de voorgeschreven pijnmedicatie houdt en deze op tijd inneemt (ook snachts) dan zul je de pijn voorblijven en dan zal het best allemaal te doen zijn.

Lekker blijven bewegen, niet als een houten plank blijven liggen! Gewoon wat kleine dingetjes doen in en om het huis (stukje wandelen, glaasje drinken inschenken en je armen blijven bewegen) Probeer te voorkomen dat je ook last krijgt van je rug door bijv heel krampachtig te lopen of slapen.

Een goed herstel, en bij vragen : Just Shoot :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar ik kan echt nog niet zelf opstaan, zitten of liggen... Echt een enorme druk op mn borst en ribben voel ik... Maar als ik eenmaal op mijn benen sta, loop ik als een oma'tje. Ik ben benieuwd wanneer ik normaal kan lopen. Ik heb trouwens Natrelle, het vroegere McGhan, St 330cc... Die van jou zijn echt mooi;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi,

ik wil graag je ervaring bij mediconsukt weten!?...

ik ben nu naar 3 consults geweest mediconsult, boerehaave, en bloemendeal....

mediconsult gaf mij het beste gevoel qwa uitleg tijd enz...

waarom werkt dr de boer niet in het ziekenhuis want daar werkt hij heel de week? en word het in amstelveen gedaan?.. wel beetje netjes daar?

welk merk heb je erin zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.