Guest Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Ik vraag mij af hoe de 'regels' zijn mbt sex na de bv... is er een bepaalde periode dat het echt niet mag (schudt natuurlijk op en neer....)? Of bepaalde standjes ofzo..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Heey meid Er zijn hier zo veel topics over even zoeken en je vind alles Maar gewoon je lichaam volgen, na 5 dagen hield mijn ventje het niet meer en heb gewoon mijn bh aangehouden hoor!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted July 20, 2012 Share Posted July 20, 2012 Er is geen periode voorgeschreven dat het 'niet mag'. Gewoon een beetje nadenken, niet op de handen steunen de eerste weken, niet op zn kop ondersteboven van voren naar achteren Maar alles met beleid, dat kom je een heel eind Link to comment Share on other sites More sharing options...
raibabe19 Posted July 20, 2012 Share Posted July 20, 2012 Je zal dat zelf wel voelen en ja hopelijk duurt dat ook niet té lang he de seks hehe heb zelf snel seks gehad en zonder bh enzo (stout stout ) zelfs gistere en ik lag vanboven met kussen tussen onze buiken, deed toch wat pijn naarmate de tijd vorderde, maarjaa op die moment denk je niet helder na xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
liesje2 Posted July 20, 2012 Share Posted July 20, 2012 Even een andere vraag. Je krijgt toch Antibiotica toegediend? Dan is je pil natuurlijk niet zeker de eerste dagen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 20, 2012 Share Posted July 20, 2012 Even een andere vraag. Je krijgt toch Antibiotica toegediend? Dan is je pil natuurlijk niet zeker de eerste dagen.. Volgens mij geldt dit alleen voor bepaalde antibiotica. Welke precies weet ik niet. Goed dat je eraan denkt Liesje! Even navragen bij de apotheek hoe het zit met ieders eigen combinatie pil-antibioticum Hoeft namelijk niet altijd een probleem te zijn Maar om zeker te zijn, liever even de apotheek vragen haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
boopke Posted July 21, 2012 Share Posted July 21, 2012 Tja is een goeie vraag eigenlijk ik ben nu 5 dagen po maar heb nog te pijnlijke borsten en eerlijk gezegd anders ben ik een hevige hahaha maar nu denk ik er echt nog niet aan alhoewel de vriend wel al eraan denkt mannen hé Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 22, 2012 Share Posted July 22, 2012 Ben benieuwd hoe het zal lopen. Bedankt voor de antwoorden. Heb zelf een spiraaltje, dus ben niet bang voor een eventuele zwangerschap.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.