Ga naar inhoud

Sex na bv?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij af hoe de 'regels' zijn mbt sex na de bv... is er een bepaalde periode dat het echt niet mag (schudt natuurlijk op en neer....)? Of bepaalde standjes ofzo..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Er zijn hier zo veel topics over even zoeken en je vind alles ;)

Maar gewoon je lichaam volgen, na 5 dagen hield mijn ventje het niet meer en heb gewoon mijn bh aangehouden hoor!! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen periode voorgeschreven dat het 'niet mag'.

Gewoon een beetje nadenken, niet op de handen steunen de eerste weken, niet op zn kop ondersteboven van voren naar achteren ;) Maar alles met beleid, dat kom je een heel eind :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal dat zelf wel voelen en ja hopelijk duurt dat ook niet té lang he de seks :P hehe

heb zelf snel seks gehad en zonder bh enzo (stout stout :()

zelfs gistere en ik lag vanboven met kussen tussen onze buiken, deed toch wat pijn naarmate de tijd vorderde,

maarjaa op die moment denk je niet helder na

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een andere vraag. Je krijgt toch Antibiotica toegediend?

Dan is je pil natuurlijk niet zeker de eerste dagen..

Volgens mij geldt dit alleen voor bepaalde antibiotica. Welke precies weet ik niet. Goed dat je eraan denkt Liesje!

Even navragen bij de apotheek hoe het zit met ieders eigen combinatie pil-antibioticum

Hoeft namelijk niet altijd een probleem te zijn :D Maar om zeker te zijn, liever even de apotheek vragen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja is een goeie vraag eigenlijk ik ben nu 5 dagen po maar heb nog te pijnlijke borsten en eerlijk gezegd anders ben ik een hevige hahaha maar nu denk ik er echt nog niet aan alhoewel de vriend wel al eraan denkt mannen hé :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.