Ga naar inhoud

Wat vind de partner van BV?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn vriend zegt je moet dat niet doen.

Maar ik wil voor mezelf die PO...

Nu vroeg ik me wel af is er een mogelijkheid dat hij ontverden gaat zijn?

Ik zeg dat het beter zal zijn voor de relatie.

Dat schaamte gat wegvallen, een open relatie(lichaamlijk)

Zijn er hier partners die klagen?

Of zijn ze super tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn partner zei ook 'het hoeft niet' maar nu hoor ik hem zeker niet klagen ;)

En dan nog, wat verkies je, dat jij ontevreden bent de rest van je leven? Of dat hij na een paar weken er waarschijnlijk wel aan gewend zal zijn? Stel dat de relatie ooit misloopt, dan blijf jij achter met kleine borsten :unsure: en heb je het ooit 'niet gedaan' omdat hij niet wilde dat je het liet doen..

Hij zal achteraf ook inzien dat het beter is voor jullie relatie, en dat het jou veel gelukkiger maakt. Mannen draaien altijd wel bij hoor :4: die van mij toch :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Mijn man vond t ook allemaal niet nodig. Maar stond er wel achter als t mij gelukkiger maakte. En dat heeft t! Hij vind mijn borsten toch wel super hoor, en in bed ben ik ook een heel stuk zelfzekerder :-) Dus dat is ook voor beiden veel fijner.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man hetzelfde, het hoefde niet van hem maar is nu reuze blij !!!

Je merkt het gewoon aan alles bij hem en kan er zijn ogen niet van afhouden...haha

Ook ben ik zelf een heel stuk zelfverzekerder geworden en ben bij dat ik het heb laten doen.

Groetjes Chantalle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend was er eerst op tegen!

Maar nu hoor ik hem alleen maar hoe leuk hij het vind!

Zei laatst zelfs bij een zwangerschap worden ze nog groter nou hij lachte en glunderde van oor tot oor!!

Dus waar is mijn lieve mannetje die zei klein maar fijn??

Stiekem zijn ze bang omdat ze niet weten wat er gaat komen en mischien verander jij er ook door?

Bewijs maar eens dat je het lekker voor jezelf doet en geloof me komt echt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet omdat hij zegt "het hoeft niet" dat ik mijn BV ga laten hoor.

Hier twijfel ik toch al een paar jaar over.

eindelijk heb ik de beslissing genomen..

NU kan niemand deze nog afnemen.

Enkel nog wat wachten en ik hoop dat ikzelf me beter ga voelen.

De twijfels die er soms zijn, zijn normaal maar ik denk eens gepasseerd en gezien

je zeker blij bent?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de meeste mannen je zowiezo al leuk vonden om wie je bent en er nu uit ziet .

Hij heeft je immers zo leren kennen .

En de meeste mannen zijn stiekem jaloers ingesteld.

Wat als hun vrouw verandert en wat als andere mannen naar hun vrouw haar borsten gaan kijken.

Mijn man wilde het liefst dat ik gelukkig met mezelf was en vond het ook best eng "nieuwe borsten"

Maar dat over verheerlijkde gezicht toen ik mn eerste echte bh aan had Prachtig!!

Ze draaien vaak wel bij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu vroeg ik me wel af is er een mogelijkheid dat hij ontverden gaat zijn?

Ik zeg dat het beter zal zijn voor de relatie.

Dat schaamte gat wegvallen, een open relatie(lichaamlijk)

Uhm... ja die mogelijkheid is er als hij borsten an sich pertinent lelijk vind en hier een afkeer van heeft ;)

Maar als dit niet het geval is, neeeeeeee dan zie ik het niet gebeuren dat hij er uiteindelijk ontevreden mee zal zijn.

Het is net wat je zegt, jou schaamte valt weg, en hij heeft een (wellicht) beter uitzicht.....kortom : de sleutel tot een glimlach ;)

Komt goed hoor :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mannetje stond er meteen positief tegenover! Als IK maar gelukkig ben

Na jaren van twijfelen, erover nadenken en dromen heb ik de knoop doorgehakt en mijn lief was meteen enthousiast!

En nu nog steeds hahaha..elke dag een beetje meer :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou mijn ventje vond het geen prettig idee.

dacht dat hij misschien ooit in het verleden een chickie had gehad die hele lelijke neppers had maar bleek niet zo te zijn.

nu staat hij achter me ,weet niet of ik t anders wel had gedaan....

maar toen we op consult waren geweest en hij te horen had gekregen dat die prothese die hij vast had gehad ongeveer de cc is wat ik zal krijgen vond hij t toch wel erg weinig haha.

snap wel dat hij huiverig was want hij dacht als ze t verzieken mag ik er nooit meer aanzitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n liefje stond van in't begin achter me maar heeft onmiddellijk duidelijk gemaakt dat hij voor mij gevallen was met m'n A cup en dat hij me dus ook zo graag zag, dus voor hem hoefde het niet (lees: hij is een billenman :45: ), maar hij vind ze nu toch ook wel heel mooi. Kdenk dat het idd vooral het toegenomen zelfvertrouwen in mezelf is wat hem nu extra aantrekt. Oh, tis toch een schattie m'n ventje!!! :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n liefje stond van in't begin achter me maar heeft onmiddellijk duidelijk gemaakt dat hij voor mij gevallen was met m'n A cup en dat hij me dus ook zo graag zag, dus voor hem hoefde het niet (lees: hij is een billenman :45: ), maar hij vind ze nu toch ook wel heel mooi. Kdenk dat het idd vooral het toegenomen zelfvertrouwen in mezelf is wat hem nu extra aantrekt. Oh, tis toch een schattie m'n ventje!!! :123:

hahaha. :152:

.nou die van mij is duidelijk géén billenman... :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.