Ga naar inhoud

Zijn er veel complicaties na de narcose? en hoe voeld ontwaken eigenlijk?


Aanbevolen berichten

Hallo,

In december nog een eindje dus heb ik een afspraakl voor bv.

Nu ben ik nog nooit onder narcose geweest en vroeg me af he dit is bij het ontwaken!

Complicaties het gevoel met je nieuwe borsten?

ben je overdonderend blij met je nieuwe Boobies of heb je te veel last

van het ontwaken dat je er geen zin in hebt om ernaar te kijken maar ze wel steeds voeld

door de pijn?

En hij sprak van dreinage!!! wat moet ik me daar bij voorstellen? (qua pijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Dan heb je nog wel ff af te tellen tot december! Dan ben je in ieder geval heel goed voorbereid op de grote dag ;)

Ikzelf ben voor mijn BV onder slaapverdoving geweest, dus hoe het is om onder narcose te zijn voor dezelfde operatie weet ik niet.

kben ooit 1 keer onder narcose geweest, en wat betreft ontwaken is het gelijkaardig aan de slaapverdoving. Het enige verschil was dat ik bij de slaapverdoving sneller te been was en bij de narcose heb ik nog dagenlang geslapen.

Iedere keer als ik wakker werd draaide alles nog voor m'n ogen en was ik heel suf, en dan besloot ik iedere keer maar m'n ogen terug dicht te doen en te slapen :D tot ik wakker werd en helder zag. joepie :D

Pas toen ik helder wakker was wilde ik m'n borsten onmiddellijk zien en dit mocht ook! :) ik was superblij en die pijn nam/neem ik er graag bij hoor!

Het ligt ook deels aan je ingesteldheid hoe je tegen de pijn en het herstel opkijkt. Tenslotte kan je toch veel pijn verdragen als het voor zulk goed doel is? :)

Over die drains kan ik niet meepraten. Dat heb ik niet gehad. Mijn borsten waren de eerste dagen wel gezwollen maar dat trekt iedere dag meer weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben wel onder narcose geweest. Ik vond het heerlijk!! Een paar tintelingen en weg was ik. Ontwaken voelt net als wakker worden. De eerste dag had ik helemaal geen pijn omdat er via het infuus ook pijnstillers naar binnen waren gegaan. Ik ben 1 dag een beetje suf geweest, verder niet.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Het voelt gewoon alsof je gaat slapen, ik heb 2 grote operaties gehad (eerste keer buikwandcorrectie en borstlift/vergroten, duurde 5 uur, 2e was arm-en dijbeenlift en borstcorrectie, duurde 6 uur), ik had steeds het idee of ik zomaar juist in slaap was gevallen en ze me alweer wakker maakten. Verbaasd dat het al voorbij was (en nog verbaasder dus dat het zo'n tijd geduurd had). Ik was best suf want waren natuurlijk ook langere narcoses, maar hier lees je vooral dat de meiden al gelijk nadien wat te eten en drinken krijgen en dan als alles goed gaat gelijk naar huis kunnen. Ik heb ook drains gehad, vond het wel meevallen met de pijn met eruit halen hoor. Ze vragen om een keer diep te zuchten en dan trekken ze eraan, zo gepiept. Ok, ff een onwennig gevoel maar echte pijn kan ik t ook niet noemen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai , ben maandag onder t mes geweest.ik was ook zenuwachtig vooral voor de narcose, en hoe ik wakker zal worden, ben een keer onder slaapverdoving geweest en werd misselijk wakker ,overgeven en al. .. Dus daar was ik erg bang voor maar het is me 100 procent mee gevallen,infuus in mn arm en ik viel lekker in slaap, werd normaal wakker niet misselijk geweest maar erg veel pijn., Ik heb ze achter de spier namelijk en dat is erg pijnlijk. maar verder helemaal geen last van de narcose gehad. maar is bij iedereen verschillend natuurlijk.. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zei tegen men PS dat ik nog nooit onder narcose ben geweest en hij antwoorde mij met

"dat is goed" ???

Ik had daar een nogal raar gevoel bij.

ik vroeg me af wat daar goed aan was, het feit dat ik iet weet hoe het is misschien? :22:

ik weet wel van mezelf dat mijn pijngrens hoog ligt.

dus ik hoop dat ik niet te veel ga afzien van de pijn.

er zijn er 1 die ik ken die na 3 dagen al terug aan het werk mocht..

dus ik veronderstel dat de pij goed te onderdrukken is met pijnstillers.

maar ik hoop dat ik niet misselijk ben ofzo bij het ontwaken

aangezien ik een zwakke maag heb :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien bedoelt hij omdat het ook niet echt gezond is .. is het goed dat dit je 1ste keer is.. ?

het was ook mijn eerste keer en zoals k al zei tis me erg meegevallen hoor. ben nog wel een tijdje blijven liggen was een beetje suf

maar daarna alles ok. .dit is nu mijn 2de dag po kan me niet voorstellen dat ik morgen al aan t werk kan !ik ga nog echt even rustig aan doen.

heb wel last maar tis prima te doen als je je pijnstillers optijd ineemt en rust neemt!

succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voelt echt gewoon als slapen!!

Ik was niet wakker te krijgen had echt het gevoel he verdorie ben moe laat me slapen hihi!

Ik was de gehele week een beetje suf achteraf vonden mijn vriend en moeder!!

Helemaal niet vervelend had er zelf weinig last van.

Nadat ik wakker werd van de narcose heb ik wel stiekem onder de dekens gekeken en geroepen IK HEB TWEE BULTEN!! :P

Ik heb wel drains gehad, erg fijn want ik zie toch best vaak meiden met flinke blauwe plekken.

Bij een drain word het bloed opgevangen in flesjes, dit blijft niet meer in je borst wat dan die blauwe plek veroorzaakt.

Het eruit halen vond ik even naar voelen maar ben je zo vergeten!!

De eerste 3 dagen vond ik echt heel pittig (en ik heb een hoge pijngrens) maar als sneeuw voor de zon verdween de pijn bij de 4de dag en vanaf toen ging alles beter!!

Laat het lekker op je af komen dat ik het beste, de 1 vind het pittig en de ander zou het morgen weer doen!

Komt helemaal goed! Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even, nog tor december trouwens..

Maar het feit dat er geen te grote complicaties waren stelt me wel gerust

nu kan ik dat toch al achterwege laten tot het zover is :68:

Wou al dat het zover was! :01: het geniepig bekijken als je net ontwaakt!

Alvast bedankt voor de reacties en toch wel geruststellingen :36: :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha geloof me maar, het eerste wat je doet als je wakker wordt, is inderdaad in 1 rechte lijn naar beneden kijken :P

Voor mij voelde het ontwaken net als wakker worden uit een gewone slaap. Heel rustig en gewoon eigenlijk. Het in slaap vallen vond ik ook super trouwens. Ik was heel bang vantevoren dat ik ertegen zou gaan 'vechten' en dat ik mezelf dan op de 1 of andere manier half wakker zou kunnen houden. Nou, nee hoor. Zo mevrouw.... nou gaat u maar aan iets moois denken..... Plof, weg!

Vond het héérlijk!!!! Stom hè! Maar ik lees hierboven dat een ander het ook fijn vond ..dus ik ben niet de enigste met een freaky kant ;) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Piepke,

Ik weet nog wel van een keer toen ik een lichte narcose heb gehad (curretage na miskraam) dat ik echt superkwaad was dat ze me wakker maakten, omdat ik net zo lekker lag te dromen! Nee, aan narcose is niks engs aan vind ik, alleen maar heel lekker ontspannen. Ben ik dan ook freaky haha?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben 3x onder narcose geweest (wat veel voor mijn leeftijd!!) en totaal geen last gehad.

Ben altijd heel snel misselijk, dus dat heb ik van te voren aangegeven, dan doen ze er iets bij waardoor je niet misselijk bent.

Heb altijd meteen na de narcose wat kunnen eten en drinken (geen cola zoals ik bij sommige mensen lees, maar lichte limonade of sap)

Voor mij was het gevoel van de narcose meer; je wordt gewoon wakker.. Dus ik merkte niet dat ik in 'slaap' viel, maar werd wakker.

Heel gek gevoel.

Was ook als de dood voor het verwijderen van de drains, hoorde dat dat het ergste was, maar viel reuze mee!!

Je bent als het goed is ook onder de medicijnen als ze het verwijderen, dus het is 1,2,3 adem uit en het is klaar.

Beetje branderig gevoel vond ik.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.