Ga naar inhoud

Zonnebank


Aanbevolen berichten

Haha, ik had hetzelfde probleem! Ik heb de kliniek gebeld en ze zeiden dat het mag zodra je litteken volledig dicht is en je het in kunt smeren met factor 50..

Gister was mijn eerste keer weer, heerlijk!

Hoop voor jou dat je ook weer snel een kleurtje krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, zolang je het goed kunt beschermen kan je er wel weer onder. Ikzelf durf niet zo goed meer te gaan eigenlijk, zag laatst bij dat tv programma "embarrasing body's" hoe slecht t was, en hoeveel rimpels je ervan krijgt... Dan blijf ik aan de botox natuurlijk haha. Ik ben dus nu aan t smeren met zelfbruiner, heel veel over gelezen op internet, wat ik kreeg daar vroeger altijd van die oranje vlekken van, en een onnatuurlijke kleur. Had er gevonden die ik wel wilde proberen (Australian Gold, schijnt echt de beste te zijn op dat gebied), maar die hadden ze niet in de zonnestudio, ik heb nu van ArtDeco, en heb al na 2 keer smeren een lekker zomers kleurtje. Hoe zijn jullie ervaringen met zelfbruiners?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.