Ga naar inhoud

Vraagjes


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben 29 juni geopereerd aan een BV en heb nog wat vraagjes: 1- wanneer kochten jullie nieuwe lingerie? Ik heb gister nieuwe setjes gekocht, ik moet in totaal 4 weken sport bh aan overdag maar kan het erna nog slinken? Want dan kan ik beter nog niet veel nieuwe bh's kopen... 2- vanaf welke week zijn jullie begonnen met te smeren op de littekens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 3 weken mijn eerste bh gaan kopen dat was een 75D heel goed gevuld joepi!!

Na 3 maanden opnieuw gaan shoppen ja ja een 75E nodig (70F)

Heel veel lingerie gehaald in deze maat maar na een half jaar zijn mijn borsten goed gaan zakken en had ik een 70e nodig (75d)

Toen kon ik alles weer weg doen :P

Kortom ik zou mijn eerste bh halen met 6 weken po maar probeer je nog in te houden en met 3 maanden weet je over het algemeen wel wat je maat is (al duurde het bij mij extra lang hihi)

Smeren van littekens mag pas als alle korstjes er van af zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nog even wachten, of niet al te dure bh's gaan kopen. Bij mij duurde het maanden voor ze hun uiteindelijke maat hadden ;)

Maar ik vond de kliniek/sportbh toch het lekkerste zitten, dus ik vond het niet erg dat ik nog niet kon gaan shoppen :P

Littekens idd pas smeren als álle korstjes weg zijn :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.