Ga naar inhoud

Van A-AA naar mooi B. mss kleine C.


Aanbevolen berichten

Wie is er ook van een A - AA naar een mooie volle B gegaan en hoeveel cc???

Ik zou mss kiezen voor 275-290 cc rond hoog profiel achter de spier.

Zou ik hiermee krijgen wat ik wil of meer??

Ik blijf maar twijfelen over de maat :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cecilia,

Ik ben afgelopen 9 juli van een AA naar een op dit moment volle b cup gegaan, met 265 cc ronde protheses achter de spier :)

Ben zelf 1,70 en weeg 52 kg.. :)

Als je vriendjes met mij word, dan kan je mijn foto's kijken, als je daar interesse in heb :)

Liefs Deborah

265 cc, rond en high profile :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet gemakkelijk he, om die keuze te maken.. Blijf er zelf ook voortdurend aan twijfelen :) wil ze ook niet te groot!!

Ik ben 164cm en weeg rond de 50kg, nu een kleine Bcup, of een grotere A, wat je wilt, ze zijn klein :D

Ik wil graag uitkomen op een mooie C, geen mega boobs! Ik kon kiezen 245cc of 280cc, dat was het max zodat het natuurlijk zou blijven... Die 280 scheelt tov de 245 5mm in de breedte en hoogte en 2mm in de projectie. Niet zo'n groot verschil, maar ga toch voor de 245 denk ik... Wil echt niet te grote boobs !!

Wat denken jullie daar over? :)

Mss wordt het tijd eens een foto te maken van huidige situatie :P zodat jullie kunnen mee denken =D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 325 dual plane gekregen had hiervoor een 70a en nu een 70e soms F

Ik wilde een natuurlijke normale C en die heb ik nu ook voor het oog :D

Prothese borsten lijken kleiner maar vallen best groot in bh maten (ze zijn toch wat ronder en minder soepel!)

Maar ben er blij mee, ben dan ook 1.76 dus met mijn lengte is het niet zo heel groot

Laat het aan je arts over meid komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mss dak ook best eens een foto neem van nu :)

blijft moeilijk omdat het bij iedereen anders is. maar als ze zeggen dat een C cup met implantaten op een gewone B lijkt moet ik me geen zorgen maken denk ik...

maar toch...

ook benieuwd naar wat de mensen gaan zeggen :-s

nog een weekje!!!!!! krijg nu al stress :69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.