Ga naar inhoud

Voel me wel heel snel goed na BV


Aanbevolen berichten

Goedeavond,

Ik heb 5 juli mijn borstvergroting gehad en ben er ontzettend blij mee!!

De eerste dagen had ik veel pijn, maar na een week ging het snel bergopwaarts en vandaag ben ik zelfs weer een halve dag gaan werken.

Ik kan weer zelfstandig douchen en mijn haren wassen en heb vrijwel geen pijn meer, tevens kan ik ook redelijk op mijn zij slapen.

Kan het echt zo zijn dat ik me zo snel zo goed voel?

Ik doe nog steeds rustig aan en pak op tijd mijn rust maar als ik sommige verhalen lees lijk ik wel een uitzondering....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ja hoor, dit kan gewoon... je hoeft niet te vrezen voor 'een terugslag achteraf'. Alhoewel dit altijd wel kan natuurlijk.

Alles wat je kunt doen, dat mag je ook doen..zolang het je lichamelijk geen ongemak bezorgd :35:

Er zijn er meer de er hun hand niet voor omdraaien, die eventjes een vergroting tussen de aardappelen en de groenten door doen ;)

Maar dit is zeker wel de minderheid die het zo ervaart ;)

Zolang je je armen nog niet boven je schouderhoogte uitstrekt, en je niet te zwaar gaat tillen...kun je fijn doen waar jij je goed bij voelt :D

Goed wakker geworden uit de narcose deze keer?

Geniet van de boobs in ieder geval :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Siri,

Je bent niet de enige.. Op de terugweg van de kliniek naar huis (ik had honger) langs de Mac gereden en de 3e dag ben ik gaan shoppen. Ik had ook erg weinig last. Het nadeel is dat je wel s nel te veel gaat doen...

Maarre, alleen maar superfijn toch om zo weinig last te hebben?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nou dan heb ik blijkbaar toch een sterk lichaam en ik zit op een enorme roze wolk denk dat die gelukshormomn ook wel meehelpen :141:

wel ben ik vandaag na 3 uur hebben gewerkt naar huis gegaan, na een slecht nacht was ik heel erg moe en mijn borsten waren best pijnlijk dus merk toch wel dat ik echt naar mijn lichaam moet luisteren.

Hebben jullie trouwens ook dat jullie borsten soms zo enorm gespannen staan? soms lijkt het alsof ze uit mijn bh springen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien toch wat vocht waar ze een beetje vol mee lopen als je teveel doet. Ik had ook een herstel in een razendtempo, en als ik het idee had dat mn boobs volliepen, dan was het voor mij een teken om helemaal NIKS meer te doen, en lekker op de bank te liggen en rusten :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ja denk dat het dan idd het vocht is want het verschilt per dag, maar als het zo is dan staan de naden van mijn sportbh in mijn huid.

ik ben ook gewoon aan het werk (administratief) maar net als vandaag voel iki mijn spieren al met een pen oppakken dus denk dat ik toch teveel doe

pas op de plaats dan maar weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Ik heb wel last gehad de tweede dag maar niet dat ik helemaal niks kon dus heb ook het 1 en ander gedaan alleen vraag ik me af of het wel goed is omdat ik 10 januari pas ben geopereerd en meeste verhalen wat ik hoor dat iedereen plat ligt ben ik bang dat ik zo m'n borsten Miss wel beschadig door teveel te bewegen maar op zich kan ik alles al al meteen na de operatie kon ik alles zelf al , maar moet ik alsnog rusten als ik geen pijn heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt bekend! Ik heb ook bijna nergens last van. En toch dual plane. Alleen de eerste paar dagen pijnstilling geslikt maar nu niks meer.

Ik moet zelfs bekennen dat ik heeeel voorzichtig een stukje gestofzuigd heb (oops). Maar ik woon alleen en dan doe je toch meer zelf. Ik ben ook echt bang dat ik teveel doe. Haren wassen deed ik ook al na een paar dagen maar dan wel zittend op de grond vd douche zodat ik mn armen niet omhoog hoefde te doen.

Ben de 3e geopereerd en na een week op wondcontrole geweest en alles was helemaal goed. Ze zeiden dat ik al gewoon mocht fietsen, op mn zij slapen en zelfs buikspieroefeningen mag doen. Zolang er maar geen druk op de borsten komt.

Maar er blijft toch in mn achterhoofd een angst dat ze verschuiven ofzo. Ik rust tussendoor dus wel heel veel. Donderdag a.s. de hechtingen eruit en dan nog 2 weken met die bh lopen. Die irriteert me erg. Ik heb een 75 gekregen terwijl ik normaal 80 omtrek heb. Mn ribben voelen daardoor beurs aan nu. Heb er nu dus maar 1 extra besteld in maat 80.

Wel fijn dat ik 1 van de gelukkigen ben die niet veel pijn heeft. Want ik had me echt op het ergste voorbereid!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij velthuis hebben ze het niet echt gehad over het heel rustig aandoen alleen de eerste week als ik iets zwaars til m'n ellebogen dan tegen m'n zij moest houden en er niet vanaf voor de rest niks eigenlijk , ik ga het deze week nog maar een x vragen , bij mij zit de bh juist niet zo strak ik zou deze ook echt niet strax voor het sporten kunnen gebruiken daar zit ie te los voor onder m'n borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inderdaad ook bij andere klinieken op consult geweest en bijvoorbeeld bij Van Goyen zei de chirurg dat je de bh maar 2 weken dag en nacht aan hoefde. Daarna alleen nog maar 's nachts.

Maar ik ga het maar proberen die 4 weken vol te houden. Lijkt me toch het beste. Ik weet niet of het erg is als je hem af en toe een half uurtje uitdoet om het een beetje te laten 'ademen'?

Vind het allemaal nog steeds spannend hoor. Hoe ze er over een paar weken/maanden uit gaan zien. Want als ik het zo lees kan er nog een hoop veranderen! Hoe dan ook. Heb mn strapless jurkjes al gepast en die blijven nu prima zitten haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inderdaad ook bij andere klinieken op consult geweest en bijvoorbeeld bij Van Goyen zei de chirurg dat je de bh maar 2 weken dag en nacht aan hoefde. Daarna alleen nog maar 's nachts.

Maar ik ga het maar proberen die 4 weken vol te houden. Lijkt me toch het beste. Ik weet niet of het erg is als je hem af en toe een half uurtje uitdoet om het een beetje te laten 'ademen'?

Vind het allemaal nog steeds spannend hoor. Hoe ze er over een paar weken/maanden uit gaan zien. Want als ik het zo lees kan er nog een hoop veranderen! Hoe dan ook. Heb mn strapless jurkjes al gepast en die blijven nu prima zitten haha!

2 weken maar jeetje wel heel kort , vind 4 weken ook wel meevallen want heb op zich geen last van de bh hij zit niet strak bij mij en knelt niet , hoop wel dat ze veel gaan veranderen bij mij want vind ze nog niet helemaal oké eruitzien , vandaag vriendin langs geweest die had een bv bij welness gedaan en heb haar borsten gezien hoe ze er nu uitzien en het ziet er al heel anders uit dan toen vlak na de operatie nu meer als jaar geleden ze lijken wel stuk kleiner ook en veel zachter geworden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van ellende een andere sport beha besteld. Want bij deze vd Velthuiskliniek lopen er naden precies over mn tepels en die zijn sinds een paar dagen mega gevoelig! Dus dat is zooo niet fijn. Ik heb nu de bh die hier aangeraden werd besteld; de Triumph. Hoop dat ie heel snel komt!

Ik hoop voor je dat ze nog zo gaan worden als je wilt Lillibit. Ik word steeds blijer. Ze gaan wat dichter naar elkaar toe staan en dat is gelijk mooier. Ik hoop dus wel dat ze niet teveel meer gaan krimpen want qua maat zijn ze nu perfect! Iets zachter.. jaaa, kan niet wachten want dit lijkt wel beton haha!

Succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me ook super goed na mijn bv van zaterdag. Ik heb nog wel een beetje last van mijn littekens tegen de tijd dat mijn pijnstiller is uitgewerkt maar verder voel ik me heel goed.

Kan het eigenlijk kwaad als je je arme voor of langs je lichaam strekt? Met de ellebogen niet boven de schouders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me ook super goed na mijn bv van zaterdag. Ik heb nog wel een beetje last van mijn littekens tegen de tijd dat mijn pijnstiller is uitgewerkt maar verder voel ik me heel goed.

Kan het eigenlijk kwaad als je je arme voor of langs je lichaam strekt? Met de ellebogen niet boven de schouders?

Nope, maar niet overstrekken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.