Ga naar inhoud

Katleen.: 10 juli 2012 : Dr. Bosman.: Steenberg Kliniek Hasselt


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

hey

ik ben nu 4 dagen po maar ik heb al van dag twee geen verband meer en mijn pc zei ook dat ik geen sport bh aan moest ook niet s nachts dus nu loop ik dag en nacht zonder bh of verband de pijn valt mee alleen een soort stuwing precies in mijn borsten nu lees ik hier dat iedereen een sport bh aan moest voor zes weken zijn er nog damens die geen bh moesten aan doen en ook geen verband aan moesten?

en de pijn die stuwing is dit normaal?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Katleen

Vreemd verhaal! Ik heb nog nooit gehoord dat iemand na een bv geen bh of op zn minst een sporttop aan moet! Waar en door wie ben je geopereerd?

In principe ga ik er altijd vanuit dat de chirurg kundig is en weet waar hij het over heeft, maar dit lijkt me wel heel stug! Als je huid de hele tijd dat extra gewicht moet dragen, zonder ondersteuning van een sportbh, dan kan ten eerste het inkapselingproces niet goed verlopen en verder kunnen je borsten veel eerder gaan hangen.....

Misschien toch zelf een sportbh aanschaffen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Dat lijkt me toch heel raar ... ik had gisteren de bv en moet tot en met dinsdag het verband eraan laten en dan nadien 4 tot 6 weken dag en nacht sportBH aan. Lijkt me ook logisch, gezien de steun die je borsten nodig hebben om de protheses goed te laten innestelen en op de juiste plek te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vind het ook raar omdat ik bij iedereen hoor dat ze dat moesten dragen maar ik heb het nog gevraagd aan mijn pc en hij zei nee nee je moet niks dragen ik ben ik belgie geopereerd in hasselt door dr bosman

mischien dan toch maar zelf een aanschaffen

maandag moet ik terug op controle en zal het dan nog een keer vragen

bedankt voor de reactie

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo,

Ik wilde hier graag ff op reageren, waarschijnlijk helaas wat laat :(

Heb verleden jaar opnieuw een borstvergroting laten doen, eveneens bij dr Bosmans.

Dit was voor mij de tweede keer, daar ik jaren ervoor een bv had laten doen in de Welness in Genk, en hiervan

problemen ondervond in één borst, ze zijn toendertijd ónder de spier geplaatst.

Deze tweede keer zijn ze zijn óp de spier geplaatst, dit zou volgens de dr een veel mooier en beter resultaat geven..

(inmiddels kan ik zeggen, dat ik ze, persoonlijk, onder de spier, én mooier vind én fijner vind zitten) maar goed, het resultaat op zich, ziet er goed uit.

Ook mij werd bij dr Bosmans gezegd na twee weken een beugelbh te gaan dragen (sportbh uit)

Ik vond het eveneens heel raar, omdat echt overal gezegd wordt zes wkn die sportbh dag en nacht

aan te houden. Maar er werd me verzekerd dat het in orde was. Tja, en je gaat ervan uit dat de dr het weet.

Nu achteraf, heb ik er spijt van. De implantaten zijn héél goed voelbaar, overdreven goed voelbaar zelfs.

Het is of ze er los in zitten! Nou is er natuurlijk ook het verschil van onder en op de spier.

Maar dat de implantaten zó voelbaar zijn, is echt heel onprettig!

Zelf heb ik het idee, dat die sportbh wel degelijk zes wkn dag en nacht nodig is, zodat de

implantaten zich kunnen 'nestelen', want zodra die sportbh uit gaat, zijn die borsten vrijwel constant in beweging.

Dat was volgens de dr, niét zo. Maar waardoor dat ze nu zo 'voelbaar' zijn, daar is verder geen verklaring voor ...

Er is nu ook niks meer aan te doen, mits ik er nóg een keer opnieuw aan wil geloven ..

Naja, laten we eerlijk zijn, het zijn bedragen die je niet ff zo maar ophoest, en daarbij, het is ook niet niks, zo'n operatie.

Ik hoop Katleen, dat je toch de sportbh heb aangehouden.

En anders is het een hele goede raad voor diegenen die nog eraan moeten beginnen.

Houd, hoe dan ook, die sportbh zes weken, dág én nácht aan!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.