Ga naar inhoud

Even voorstellen


holly15

Aanbevolen berichten

Gast (not so proud yet) Mary

Dan ben je hier aan het juiste adres, Sandra. Ik ben zelf sinds een week lid van 't forum en had gisteren mijn bv. De dames hier op het forum hebben me enorm gerustgesteld en je krijgt antwoord op al je vragen so shoot :-) Weet je al welke kliniek of zit je echt nog in de 'overwegingsfase'? Wat is je drijfveer en wat is tegelijk je twijfel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb nog geen afspraak met een arts gehad, maar wil graag een afspraak maken met dr Selms, hoor veel goeds over hem. Maar nu las ik ook iets over Monobloc CMC Hydrogel en zou hier graag wat meer info over willen hebben. Maar volgens mij worden deze is niet veel klinieken gebruikt?

Zoals je hoort nog echt een leek, heb nog zo veel vragen hihih.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Ikzelf heb Mentor, anatomisch (druppelvorm) - medium profile - 225cc ... Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik had nagenoeg geen borsten ... 1m70 en weeg ongeveer 55kg dus je kan al gaan denken dat ik daar zeker geen Pamela's kan opzetten. Ik wou een B-cup en ik kan het nu nog niet zien, door het verband natuurlijk, maar hoop dat het goed is.

Mijn pc beweert dat Mentor 't beste van 't beste is maar goed ... dat beweren ze allemaal van hun merk natuurlijk. Ik las ook eerder al over die Monoblocs maar niks echt slecht of zo. Die Dr. Slems werkt daar dus mee veronderstel ik.

Ik zou in ieder geval 2 dokters raadplegen om te vergelijken op 'goed gevoel' - 'aangeraden cc's' enzomeer. A second opinion is altijd handig en uiteindelijk zal je dan zelf aanvoelen bij welke plastisch chirurg je je zelf het beste voelt. Ikzelf had een consult van 15 minuten, volledig overdonderd ... maar de pc kwam zo professioneel over dat ik niet twijfelde. Gisteren, na het ontwaken zat hij al binnen het halfuur naast me op de stoel naast mijn bed om me gerust te stellen en te zeggen dat alles prima was verlopen volgens plan. Omdat ik moeite had met ademen en praten van de pijn heeft hij de verpleegster van dienst de nodige instructies gegeven en sinds dat moment ben ik vrijwel 'pijnvrij'.

Dus mijn bescheiden raad ... raadpleeg zeker 2 klinieken / dokters zodat je kan vergelijken. Het is jouw lichaam dus belangrijk genoeg om alles te overwegen.

Succes met je keuze en als er iets is, kom je maar vragen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat weet ik dus niet of hij daarmee werkt, ben ook nog niet bij hem geweest, ben me meer een beetje aan het verdiepen.

Ik heb ook bijna niets. Voor een half jaar geleden bevallen, borstvoeding gegeven, my god toen wist ik pas hoe het voelde om borsten te hebben, nu is het compleet ingezakt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Heb je hier in de zoekfunctie rechts bovenaan al es 'monobloc' ingegeven ... mss vind je zo wel wat meer info. Of via google kan je ook al heel wat vinden. Ik las ondertussen wel al iets van monobloc dat het niet zo meegaand of zo zou zijn? Zoek eerst en vooral een kliniek of dokter zo dicht mogelijk in je buurt zodat je niet te lang hoeft te rijden (zowel voor consult als postoperatief). Althans, dat heb ik toch gedaan. Ik koos een ziekenhuis in mijn stad en ben dan gaan zoeken op de pc van dat ziekenhuis en vond heel goeie commentaren. Dan heb ik mijn huisdokter gebeld en haar mening gevraagd en zij bevestigde dat hij heel sterk in z'n vak is en dat ze er ook al wat patiënten van over de vloer kreeg die heel tevreden zijn.

Ik heb zo'n 10 jaar getwijfeld over een bv. Toen ik gisteren wakker werd zei ik meteen 'dit had ik nooit mogen doen' en nu vandaag denk ik al 'gelukkig ben ik niet teruggekrabbeld' ... Je moet als vrouw doen waar je je zelf goed bij voelt. Niet voor iemand anders maar voor jezelf. En neem je tijd ... dat zijn de best doordachte beslissingen :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum.

Ik plak hieronder even een link van een kliniek in Venlo, die met monobloc hydrogel prothesen werken. Als het goed is, kom je via deze link op de pagina waar je een pdf kunt downloaden met info over de hydrogel prothesen.

http://www.arenborghoeve.nl/Basis.aspx?Tid=23&Hmi=73&Smi=287&Sid=287&Act=262&Lid=4&Lit=VIEW&QUERY=ARENU_Behandelingen.Id=19

Veel leesplezier hier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi, een vriendin van mij had de monoblock hydrogel(dat zijn toch degene die via de natuurlijke weg je lichaam verlaten) en die zijn na 10 jaar lek gegaan .

Nu schijnt dat ze maar 10 jaar mee gaan en bij lekkage zwelt je borst op als een soort ballon als waarschuwing.

Ook schijnt de fabrikant failliet te zijn. Van Selms werkt er niet meer mee.

Ik zou het niet doen als ik jou was, maar precies navragen over hoe het nou zit is misschien wel handig. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.