Ga naar inhoud

welke kliniek heeft pas protheses?


Aanbevolen berichten

hoi meiden,

bij welke kliniek kan je passen met zo'n pas prothese?

twijfel namelijk echt over de maat omdat mij vrij weinig cc's is aangeraden zodat ik op een volle B uit kom.

dit wil ik niet omdat ik een volle B had voor ik zwanger was en vond dit echt te klein.

wil dus echt een volle C maar misschien zeg ik daar zelfs nog wel bij dat ik hem misschien te klein vind.

vind het zo verschrikkelijk moeilijk om de cup maat te bepalen....

neem een BH van de H&m daar een C valt kleiner als een BH maat C van bijv hunkemoller.

heb echt ff jullie hulp nodig want wordt gek van al dat nadenken.

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Bergman, Velthuis en Holystaete Kliniek hebben ze gewoon pasprotheses. Bij Contour Kliniek mocht ik tegen een borg zelfs de pasprotheses mee naar huis nemen, zodat ik thuis op mijn gemak kon kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tjikkie

Las in een ander topic van je dat je op 16 juli nog een consult hebt bij Plovier. Ook daar geloof ik dat je niet kunt passen, maar ik denk wel dat deze arts meer jouw verwachtingen waar zal kunnen maken. Verder las ik dat je huiverig bent voor Cereform en Sebbin. Ik ga niet zeggen dat het slechte protheses zijn, want dat weet ik niet. Cereform beweert wel bezig te zijn met de FDA, maar dat zegt Eurosilicone ook al jaren. Daarmee hoeven het geen slechte merken te zijn, maar het is voor mij ook de reden geweest waarom ik bij mijn wissel alleen Mentor of Natrelle wilde.

Waarom plan je niet eens een consult bij dr. Demeyere. Ik wil hem niet promoten omdat ik daar geweest ben, maar je krijgt een fatsoenlijk consult bij hem, hij kijkt heel goed naar wat kan en wat je wilt. Of je kunt passen, weet ik niet, maar dat zou je aan de telefoon kunnen vragen natuurlijk.

Welk doel haalbaar is, dus of het een C een D of een E kan worden, is afhankelijk van je borstbreedte en het gebruik van het profile van de prothese... Mag je zien dat het nep is, of heb je liever een natuurlijke look? Als je voor het honderd procent natuurlijke gaat, dan zul je minder projectie kunnen krijgen als wanneer je voor iets nep gaat :D

Elke prothese heeft zijn eigen breedte met bijbehorende cc's en projectie. Bij elk merk liggen deze iets anders. Het is dus niet zo dat er gekozen wordt voor het aantal cc, maar de pc bepaalt de breedte van je borst, kijkt dan in de tabel welke prothese daarbij zou kunnen horen en ziet dan hoeveel cc dat zal zijn.

Om te passen he, dat heb ik gedaan ;) ...... Ik ben naar een warenhuis gegaan, heb een 75 D en een 75 E uit het rek gepakt (met voorgevormde cup) en heb van thuis een hele lading zakdoeken meegenomen.

In het pashokje bh aan, en vullen maar! (niet overvullen haha, want dan vertekent het nog :lol: )

Dan een topje erover en kijk eens in de spiegel of je dat bevalt!

Ten tweede, zoek foto's op het internet of hier in de galerij. Zeker als je naar Plovier en Demeyere zou gaan, absoluut aan te raden!! Zij kunnen toch redelijk goed bepalen of dat dan haalbaar is. Ik had die foto die ik als avatar gebruik, meegenomen naar Demeyere. En ik denk zelf, dat dat redelijk goed gelukt is!

Pasprothesen zeggen niet alles, maar je hoeft je niet naar huis te laten sturen met: u krijgt een B, want meer past er niet in! Dat is flauwekul, tenzij je 'biafra-smal' bent of heel erg strakke huid hebt! Het kost genoeg geld, en dan moet het resultaat wel in de buurt komen van wat je zou willen. Staar je niet blind op wat een C of een D is, dat verschilt namelijk heel erg per omvangsmaat.

Neem een 75D en een 90D en leg die maar eens op elkaar. Het verschil zal je duidelijk zijn, tenzij je de 75D beneden legt (dan is ie namelijk onvindbaar ;) )

Ik weet niet of dit echt een antwoord is op je vraag, maar misschien kan het je wel verder helpen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reacties!

bb ja thanx meid ben een stuk wijzer geworden!

wat is nep??bedoel nep zijn ze of ze nou echt lijken of niet :P

wat ik niet wil is echt van die ronde ballen maar als ik moet kiezen tussen B en heel natuurlijk of C en iets minder ga ik zeker voor de C.

volgens mij zijn de 2 pc's waar ik op consult ben geweest en ga ook 2 totaal andere artsen maar dat heb ik ook wel een beetje expres gedaan omdat ik niet zo maar bij de eerste de beste er iets in wil laten stoppen...

mijn voorkeur ging echt uit naar natrelle maar bij de meeste betaal je gewoon een hele hoop meer omdat je alleen dat merk al wilt.

dr van selms was mijn eerste keus omdat ik goede verhalen over hem heb gehoord en omdat hij dus ook met natrelle werkt en in het slaz is dit goed te betalen 3100 euro.

maar mijn angst was dus wel een beetje dit wat ik nu te horen heb gekregen vandaar ook mijn consult bij plovier.

vind dat hij ook super mooie borsten maakt en geen moeite heeft met iets groter.

had aan de telefoniste gevraagd of hij ook natrelle kan plaatsen en dat kon en waars kwam ik dan op 3200 of 3300 uit bij hun.maar dat is waarschijnlijk die exacte prijs wist ze niet.

en mijn vraag is dat kan hij met deze protheses net zulke mooie borsten maken als met sebbin en cereform...

ik ga die arts even opzoeken waar jij t over hebt want moet wel een klein beetje in de buurt liggen ;)

vind het maar moeilijk allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht bij mijn eerst consult ook niet passen. Hij zei dat ik eerst al deze informatie moest verwerken en een andere keer moest komen om te passen. Dan kon ik er nog lang over na denken en na het passen is de operatie ook al snel waardoor ik niet teveel ga twijfelen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.