Ga naar inhoud

Elena; 31 juli 2012: Dr Cromheecke: Bergman kliniek Heereveen


elena

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben Elena, ik ben 41 jaar oud. heeft er iemand ervaring met een bwc en een bv samen?

Ik ben 176 lang en weeg 59 kg.

Heb 3 kids en mijn borsten zijn nu een lege cup maat 75 c-d

Hoeveel cc en wat voor soort prothese zou hiervoor het beste zijn?

Mijn tepels staan symetrisch tov elkaar.

Graag hoor ik wat van jullie!!

Liefs en tot horens, Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja ik! Bij mij is het nu bijna 2 jaar geleden dat ik t liet doen, een bwc, plus een borstlift met prothesen. Ben er zoooo gelukkig mee, nog iedere dag! Je kunt mijn foto's zien in de galerij. Heb je alleen huidoverschot, of ook een diastase? Worden je buikspieren ook gereefd? Je pc kan je het beste vertellen wat voor prothese t best bij je past. Als ze leeg zijn zou ik altijd wel kiezen voor een ronde prothese zodat je bovenkant van de borst ook mooi gevuld word. Ik had echt theezakjes, hele slappe b cup, en heb 450 cc onder de spier gekregen en heb nu een 80 E of 75 F, maar ze ogen een stuk kleiner hoor! Mijn tepels stonden erg laag, dus ik had echt ook een lift nodig. Nu zijn ze weer zo mooi fier, ik ben er echt mega-trots op:-) Ook op t buikje hoor, mooi strak, ik had heel veel huidoverschot omdat ik zeer veel ben afgevallen (ruim 75 kilo). Heb je al een consult gehad eigenlijk? En zo ja, bij wie?

Veel leesplezier!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ingrid,

Bedankt voor je reactie! Ik ben niet zoveel afgevallen, maar heb 3 kids ineens gekregen vandaar dat mijn buik erg uitgerekt is..... Ik was 30 kg aangekomen en er zijn er 9 blijven hangen.

Mijn borsten zijn leegedronken, komt ook niet meer goed.

Ik ben voor het 3de consult geweest, het wordt een buikwandcorrectie en een borstvergroting dual plane ronde prothese waarschijnlijk 400 tot 440 cc.

De 31ste gaat het gebeuren, ben erg benieuwd!!!!! Kan bijna niet wachten.

Groetjes Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elena,

over de bwc kan ik niets vertellen, maar ik had ook een lege 75c na mijn zwangerschappen. Voorheen had ik een 75d. Ik heb 350cc dual plane gekregen en kom nu uit op een 75e. Ik ben er heel blij mee.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lucky71,

Bedankt voor je reactie, ben erg benieuwd waar mijn borsten op uitkomen???

En mijn buik, dat is eigenlijk het belangrijkste, deze is erg rommelig om het maar zo te zeggen!

Jij had een high profile, wat houdt dat in?

Groetjes Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elena,

wat ik nu vertel heb ik ook van dit forum geleerd...

Als je 350cc hebt high profile, is de breedte van de prothese smaller dan dat je een medium profile hebt van 350 cc. De projectie naar voren word groter met een high profile. Als je een ehp hebt (extra high profile) is de prothese nog iets smaller en krijg je nog meer projectie naar voren, snap je het. Het is net alsof je een zakje met water vult. Als je dit zakje bij elkaar knijpt komt het zakje steeds hoger. Zo moet je dit bij protheses ook zien. Hoe smaller de prothese word, hoe hoger de projectie (bij hetzelfde aantal cc's dan).

Ikzelf wist daar van tevoren ook niets van, mijn chirurg heeft dit zelf besloten. Ik heb deze informatie ook hier geleerd :42:

Hopelijk snap je het een beetje?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal er toch nog eens naar informeren...

Het is me niet duidelijk wat de vorm wordt.

high, exrta high...

Wordt er soms tureluurs van!

Hebben nog meer dames ervaring met dit fenomeen, hoogtes etc?

Groetjes Elena.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er genoeg die dit helemaal uitgedokterd hebben. Er blijken hele schema's te zijn.Ik heb na mijn op ook eens gegoogeld op Eurosilicone en daar vind je hele schema's van protheses.

Maar heeft jouw pc high profile geadviseerd bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Elena,

Oh nog maar een goeie 2 weken dus, spannend! Waar laat je het doen?

En je hebt een 3-ling gekregen? Jeetje dan zal je buik het flink te verduren hebben gehad inderdaad. Heeft je pc gezegd of je spieren gereeft moeten worden? Dat zal haast wel denk ik.

Lucky heeft al heel goed uitgelegd hoe je dat moet zien met de profielen van prothesen. Ik heb zelf ook een hoog profiel, dus geen brede borsten maar wel die goed naar voren komen zeg maar. Ik had plaatjes bij van borsten hoe ik ze zelf heel graag zou willen hebben, en ook die ik absoluut niet mooi vond. Er was met me afgesproken minimaal 400 cc, maar tijdens de operatie heeft mn pc er toch 450 in gedaan omdat dat veel beter op de foto's leek die ik hem had laten zien. Helemaal blij ermee!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ingrid,

Ik ga na Heerenveen. Tja, mijn buik is behoorlijk veranderd na de 3 ling....

Maar mijn buikspieren waren nog erg goed, dus er wordt niet gereefd.

En ik heb heb geen idee wat voor protheses ik krijg... 400 cc rond...

Zal het toch navragen.

Wel raar eigenlijk. Maar goed, met high profile krijg je dus wat rondere borsten naar voren?

Of wat puntiger? Ik heb geen idee......

Ik wil graag aan de boven kant meer vulling, wat ronder zeg maar.

Krijg je dat ook met high profile?

Groetjes Elena.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ingrid,

Heb je toevallig ook fotootjes van je operaties op het forum staan.

Zag alleen dat je een album had waarvoor een wachtwoord nodig was.

Graag hoor ik van je.

Groetjes Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Met hoog profiel krijg je zeg maar borsten die wel rond zijn maar meer naar voren komen, low profile gaan ze meer de breedte in zeg maar. Je kunt mijn foto's gewoon zonder wachtwoord bekijken in de galerij, onder het kopje borstlit (of je gaat met de muis over mijn naam, linksboven bij dit bericht, en dan kan je het foto-tje aanklikken met het boompje oid, dan kom je er rechtstreeks).

Bij mij werd vantevoren trouwens ook gezegd dat de spieren nog goed waren, maar tijdens de operatie heeft ie ze toch gereefd, ze stonden niet echt superver uiteen, iets van anderhalve cm. Maar nu is het wel lekker strak :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Ingrid,

Hoe lang heb je niet gewerkt na je bwc? Viel het je mee of tegen, eno qua pijn hoe was dat?

Ik heb alleen ervaring met een keizersnede...

Graag zou ik wat van je horen, het moment komt elke dag nl. dichter bij....

En het is natuurlijk niet niks.

Groetjes Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Elena, als je echt alles erover wilt lezen kan je in mijn dagboekje op het buikwandcorrectieforum lezen, dat heet *** Voorstellen Ingrid K*** daar staan ook heel veel foto's enzo.

Ik had wel een complicatie, kreeg een nabloeding na een week of 2, waarschijnlijk door de buikgriep (moest overgeven en met spieren die net aan elkaar zijn genaaid en daar heel veel druk op uitoefenen door te kotsen...), daardoor heb ik 6 weken thuis gezeten. Pijn heb ik niet echt gehad aan de buik, de pijn aan de borsten overtrof dat allemaal ;-) Alleen als ik dan eens moest hoesten of lachen enzo dan was t wat gevoelig. Maar op zich vond ik de bwc 100% meevallen! Ik heb 3 dagen in t ziekenhuis gelegen, en toen ik thuis kwam had ik geen pijnstilling meer nodig. Ik kon ook gelijk wel eea doen, b.v. koffie maken voor visite, de vaatwasser in en uitruimen (bovenste lade), maar de zwaardere dingen als stofzuigen en dwijlen, bedden verschonen enzo dat deed mijn moeder/schoonmoeder voor me :-) Het is alleen ff het omhoog komen uit bed/bank, gaan zitten etc wat echt lastig was, als ik eenmaal stond of lag was de pijn ook over. Het is alleen met omhoog komen enzo, de meiden die alleen hun borsten hebben laten doen gebruiken hun buikspieren echt om omhoog te komen, en dat kan na een bwc niet. Maar het is me allemaal gelukt hoor :-) en ik zou het zo weer doen! Ik had echt voornamelijk last van de druk op de borst door het oprekken van de borstspier (prothese onder de spier geplaatst).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ingrid,

Heb je dagboek gelezen.... Tjee, wat heb jij veel meegemaakt...

Wel knap dat je dit alles met anderen wilt en kunt delen....

Ik hoop dat de hele operatie gaat meevallen, maar goed dat weet je natuurlijk nooit van tevoren...

Bedankt voor al je info, ik laat je nog wel weten hoe het bij mij is gegaan.

Op naar de 31 ste...

Liefs Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Elena,

EN wat is het geworden? Is de operatie goed gegaan?

JE zal wel veel pijn hebben nu, goed uitrusten en dan lezen we je verslagje tzt wel :35:

Beterschap en een goed herstel :D

Waar ben je eigenlijk geopereerd en door wie ?:17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Het is werkelijkheid.... Mijn buikje plat en mijn boobies weer gevuld. 385 cc high profile rond.

Hoe geweldig is dit?! Ik ben zo af en toe nog erg emotioneel, kan het nog niet helemaal bevattem..

Ik heb weer een navel!!! (een zichtbare bedoel ik!!)

Ben echt superblij!!!!! Pijn is behoorlijk, maar in mijn ogen te overzien.

Maar iedereen ervaart dit natuurlijk anders.

A.s. dinsdag moet ik weer voor controle, mogen misschien de hechtingen er uit.

Heeft iemand ervaring met het kromlopen? Hoelang duurt dat gemiddeld???

Ik heb al een slechte rug, vandaar...

Bedankt voor al jullie lieve reacties, doet me goed.

Liefs en tot snel, Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Super zeg, fantastisch gevoel he! Ik weet nog wel hoe het was, zo die eerste blik op je nieuwe buik (als ze de band strakker kwamen zetten), ik kon ook gewoon mijn ogen niet geloven. Heel erg wennen, en ook omdat je er zo weinig gevoel in hebt he. En dan nog mooie boobs erbij, ohh wat zal je trots zijn. En dat is de pijn allemaal gewoon waard he. Dat is zo snel vergeten! Kromlopen een weekje of 2 in mijn herinnering. Bij mij hielp t om een heel klein beetje scheef te gaan liggen met de benen zodat de rug dan wat ontlast werd. Ga je later ook nog foto's posten, ben heel benieuwd namelijk ;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

fijn dat het zo goed verlopen is en dat je straks weer zooo blij mag zijn.

Ik wens je een goed herstel en houd ons af en toe op de hoogte..

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

De hechtingen zijn er gister uigehaald!!! Wat heerlijk, de spanning is er nu wel voor een groot gedeelte af.

Kan al een stuk rechter op lopen, gelukkig maar want ik heb niet zo'n beste rug.....

Het gaat nu wel heel erg goed, ga niet meer slapen overdag. Kan alweer wasjes draaien, ophangen etc.

De lichte huishoudelijke dingen zijn goed te doen.

Over een aantal weken moet ik weer komen, ergens in september.

Weet iemand hoe lang het duurt voordat je borsten op de plek zitten, en je een gewone bh mag kopen?

En blijft de maat zo plusminus gelijk of wordt het nog anders?

Kleiner of groter.... Graag hoor ik van dees of geen wat haar ervaringen zijn.

Nog een fijne avond, groetjes Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elena,

pff..hechtingen eruit, dus het is nu minders strak. Fijn toch.

Wel rustig aan doen wat betreft huishoudelijke klusjes, voor je het weet doe je alweer te veel.

Over het indalen van je borsten, tsja, dat is niet precies te zeggen, maar globaal zal na 6 weken alles wel zijn plekje hebben gevonden. Ik moest toen 6 weken die kliniekbeha en een extra band om, dus ik neem aan dat dan alles ingedaald is...(correct me if i'm wrong..)..Maar ik lees hier ook verhalen over 4 weken..Hoe lang moet jij die kliniekbeha aan van je pc?

En over de maat, ik heb na 6 weken mijn eerste bh's gekocht en die passen nu nog steeds. In de eerste weken zit er natuurlijk wel zwelling op. Vraag je dit zomaar of vind je ze groot/klein???

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lucky,

Mijn onderwijdte is nu 70 cm en mijn bovenwijdte is 97 soms 98....

Tja, weet natuurlijk niet of dit zo blijft...

Ik hoefde van mijn pc de kliniek bh niet aan als het me irriteerde, hij is er van overtuigd dat dit niet nodig is als de bv goed is uitgevoerd...

En ik heb last van de onderhuidse hechtingen, die irriteren me enorm, dus ik laat mijn boobies ook geregeld free Willy!! ( Om het maar zo te noemen...)

Groetjes Elena.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

hoef jij die kliniekbeha niet aan? So..dat is het eerste wat ik hoor..Doe wel rustig aan hoor..

Maar nu 70 en 97/98..olala..dat word een mooi maatje straks meid..

In welke kliniek ben jij trouwens geopereerd en door wie effe tussen door

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lucky,

Ik ben bij Bergman geweest in Heerenveen en mijn pc is dr. Cromheecke.

Ik doe rustig aan, maar voel me gewoon goed.

Tja, mij is gezegd dat ik naar mijn lijf moet luisteren...

Groetjes Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.