Ga naar inhoud

Na borstvoeding, wil ik een BV (voor stevigheid niet grote) Velthuiskliniek-dr Moijen


tappy

Aanbevolen berichten

Hey,

Ben na een jaar overwegen toch wel tot de conclusie gekomen dat ik graag weer vollere borsten wil.

Ondanks dat ik nog niet zeker ben of ik nog een 2de kind wil, dan zou zo een BV zonde van het geld zijn. Maar ik kan het niet meer aan zien wat ik over heb gehouden na de zwangerschap/borstvoeding. De volume is weg, de grote is prima. Heb zelf altijd een 75E/70E gehad en nu een 75D/70D. Ben dus een cup kleiner geworden. Misschien wel een leuk weetje: had tijdens de borstvoeding een H!!

Binnenkort ga ik een 2de gesprek aan bij dr Moijen, eerste was in januari.

Ik twijfel zo erg:

nadelen: snijden in een gezond lichaam. Ik weet nooit wat er kan gaan gebeuren. Of welke complicaties zich voor gaan doen.

Zo erg is het nou ook weer niet. Er zit nog iets van tiet in die zakjes van me.

Geld!!

Eventueel kinderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!!

Wat leuk dat je hier op het forum bent welkom,

Moeilijk he die beslissing! Ik heb je foto's bekeken en vind je borsten heel mooi! Snap dat je wat meer volume zou willen hebben maar mocht je een tweede kindje willen zou ik toch even wachten.

Hoe ging je eerste gesprek bij dr moijen?

Ik zou eerst alles voor jezelf op een rijtje zetten:

Heb je het geld?

Wil je nog een kindje?

Ja en die complicaties? Ik heb zelf aan mijn linker borst een kleine kapsel vorming maar ondanks dat ben ik toch blij dat ik het heb laten doen!!

Ik was altijd zo onzeker paste geen bh's en het is het voor mij waard, die complicatie word ooit met een wissel opgelost!

Kortom zet alle voor en nadelen op een rijtje dan kom je er echt wel aan uit

Succes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tappy,

Als ik jou was zou ik nog even wachten totdat je zeker weet dat je geen kinderen meer wilt. Want als ik lees dat je tijdens de borstvoeding bent gegroeid naar een H dan kan je ervan uitgaan dat je tijdens een volgende zwangerschap weer zo flink zal groeien. Ik ben ooit begonnen met een A en toen ik zwanger werd groeide mijn borsten naar een D, ik heb ze na mijn 2e kind laten vergroten omdat de huid behoorlijk uitgerekt was en de cup weer terug was naar een A (lege zakjes dus). 9 Jaar geleden werd ik (ongepland) zwanger van nummer 3 en tijdens die zwangerschap groeiden mijn borsten tot watermeloenen! Zoals je begrijpt rekte de huid daardoor ook weer behoorlijk uit en zijn ze nu heel wat slapper geworden. 13 Augustus word ik geopereerd en wordt er iets meer in geplaatst dan wat er nu in zit, de pc raadde eigenlijk een borstlift met protheses aan omdat de boel wel behoorlijk verslapt was, maar daar wil ik liever niet aan beginnen omdat ik dat een nogal ingrijpende ingreep vind met nog meer kans op complicaties.

En zoals je zelf zegt heb je nog wel wat tiet en ze zien er goed uit hoor dus ik zou er nog even goed over nadenken al begrijp ik heel goed dat je het weer wat voller wilt hebben zoals het was, toch?

groetjes, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's gezien en heel eerlijk gezegd vind ik je prachtig zoals je bent. Ik begrijp je heel goed dat je het wat wil vergroten maar ik zou dan toch proberen te wachten tot je klaar bent met kinderen krijgen. Het is een hoop geld, en het zou zonde zijn als je resultaten daarna weer teniet gedaan worden door een zwangerschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's gezien en heel eerlijk gezegd vind ik je prachtig zoals je bent.

Hier hetzelfde :35:

Mááár.... wij weten de voorsituatie niet, hoe het is geweest zeg maar. Maar als ik je naakt zou zien, zou mijn oog zeker niet op je borsten vallen door een negatieve gedachte. Voor jezelf ligt het vaak anders ;)

Lees nog een beetje veel twijfels tussen de regeltjes door, dus nog even goed over nadenken, voor- en nadelen van prothesen bekijken enz en dan een weloverwogen besluit nemen waar je voor 99% achter staat.

Klein beetje twijfel houd je altijd wel denk ik, grootste twijfelblok is denk ik wel bij iedereen "moet ik wel laten snijden in een gezond lichaam"

Maar ik vind het er echt nog mooi uitzien nu, maar zou het ook begrijpen als het voor jezelf niet meer zo mooi is, als dat het ooit geweest is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.