Ga naar inhoud

Welke sportbeha?


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik heb zelf in eerste instantie de Triumph Tri Action gekocht, wat ik voor snachts wel een fijne bh vind. Maar toen ik hem ongeveer een kleine 2 weken overdag en snachts had gedragen kon ik er echt niet meer tegen, de randen beginnen te snijden dan.

Ik ben zelf meer dan tevreden over de sportbh's van Bonprix. Deze kun je bestellen op de website bonprix.nl, ik heb de level 4 sportbh zwart met grijs. Echt geweldig! Zitten superfijn omdat de stof prettig draagt, de vorm heerlijk zit en de banden niet snijden. Daar hebben ze ook bhs met een voorsluiting, die heb ik ook, dat zit vooral in het begin erg lekker als je je armen nog niet heel goed kunt bewegen.

Bijkomen voordeel, is dat de bhs van Bonprix ongeveer 20 euro per stuk zijn, en de Triumphs en veel andere sportbhs zijn het dubbele!

Succes!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

koop een goede !

ik kocht er één in een sportzaak (merk odlo - kan het niet goed meer lezen, maar is met 3 ringetjes in elkaar) ...duur , 60 euro, maar fantastisch goed !!! zelf mijn arts vertelde me dat ik een hele goede sportbh mee had!

en nu draag ik die nog .... om te slapen soms, en om te sporten :-)

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Geeft de kliniek geen aanbeveling? In de meeste gevallen, meet de kliniek er eentje aan.

Qua maat is het erg verschillend hoor. Zo wilde ik gister een extra bh van de hema kopen maar daar leek ik nog net niet in te verdrinken. Voor mijn 3e borstvergroting, had ik een 65D. De Hema bh van 75C was te groot en de omvang voelde als een dwangbuisje.

Het is vooral belangrijk dat de bh niet TE strak zit en niet te los. De juiste pasvorm kunnen ze dan in de kliniek goedstellen.

Je kunt je misschien ook laten aviseren in een sportwinkel.

Ach..het is ook zo lastig. Net als bh's kopen: de een is de ander niet! Zoveel verschil!!

Bh's met voorsluiting zijn in het begin vervelend door de zwelling maar ik vond het altijd wel prettig zitten. Je kunt deze alleen niet strakker zetten naar mijn idee. Das was bij mijn sportbh iig zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week heb ik mijn borstvergroting gehad en op www.kiesdejuistsportbeha.nl heb ik de medische beha 'Bella' gekocht. Deze beha is naadloos en heeft een verstelbare voorsluiting, wat handig is met zwelling. Beha heeft geen verstelbare bandjes maar is bij mij ook niet nodig. Ook in combinatie met de borstband zit ie perfect en snijdt niet. De stof is ook heerlijk, sluit goed aan en zit niet te strak. Mijn cup na de BV komt uit op een C maar heb ivm zwelling een D genomen. Omvang heb ik wel hetzelfde gelaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu voor het hardlopen 1 van shockabsorber en Odlo. Erg stevig en goed. Deze wil ik na de operatie ook opnieuw in een grotere maat halen zodat ik na de operatie het hardlopen weer rustig op kan pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aah dan toch odlo :-))... ik droeg die voordien al voor het hardlopen (wel met sluiting achteraan) en kocht er nu 2 voor mijn BV met sluiting vooraan. fantastisch goed.

de maat75 -80 ,85 , kan je sowieso al weten, de cup maat met je even met je arts bespreken.

door de zwelling voelde de bh ook te klein, maar mocht ik van arts wel even openzetten (alleen onderaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Eventjes terug openen...

Ik ben vrijdag dus 2 nieuwe bh's gaan kopen.

Ene van Fila en de sportbh van Hema.

Allebei 80E.

Maar nu krijg ik de indruk dat ze te klein zijn.

De fila doe ik overdag aan, en die van de hema 's nachts (hopelijk doe ik hier goed aan)

Maar 's avonds begin ik last te krijgen van de omtrek van de fila en 's morgens hetzelfde probleem met de hema-bh.

Maar ik had ook een 85E gepast en die was te groot aan de cup.

Dus nu weet ik niet welke maat ik had moeten nemen, of of iedereen last heeft van de omtrek op het einde van de dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Engelke! Ik heb precies hetzelfde. Heb ook een Fila en Hema bh (alhoewel ik de Hema niet echt veel steun vind geven). As we're speaking knelt m'n Fila BH daarentegen gigantisch terwijl 'ie 's ochtends gewoon goed zit. De striemen staan nu werkelijk op m'n rug en onder m'n oksels. Zal wel komen doordat je in de loop van de dag toch vocht vast gaat houden.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.