Ga naar inhoud

Eindelijk...de kogel is door de kerk : Ik ga voor een borstvergroting !


Skinny

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik ben 33 jaar en moeder van een 5-jarige zoon. Ik ben woonachtig in Tenerife (Spanje) maar geboren en getogen in België.

Sinds ik 18 jaar ongeveer was, denk ik al aan een borstvergroting omdat ik hele kleine borsten heb.

Vroeger had ik een 80A maar na mijn bevallig en borstvoeding heb ik maar een 80AA meer over.

Tot nu toe heb ik mij altijd kunnen behelpen met bh's met gelpads maar hier in het zonnige Tenerife is het leuk om met mooie borsten in een leuke bikini te kunnen lopen.

Na het leven van de vele posts hier op dit forum heb ik gekozen om voor de BE-Clinic te gaan bij Dr. Plovier.

Ik heb vandaag een mail gestuurd voor info.

Aangezien ik niet in België woon, zal ik dus moeten afreizen naar België en kijken of we alle consulten zo kort mogelijk op mekaar kunnen laten volgen.

Ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop.

Groetjes

Skinny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Skinny,

proficiat met je beslissing !

Ben zelf ook bij Be clinic geweest en super tevreden over het resultaat maar vooral ook in het algemeen over deze kliniek.

Heb je al een idee wat je precies wil?

Ik denk dat het mogelijk is dat je consultatie en operatie direct door mekaar laat opvolgen.

En wat ben je dan van plan te doen na de operatie? Even in ons zonnige belgië te blijven? :wacko:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je voorgenomen borstvergroting.

Ikzelf ben ook bij Beclinic geopereerd, en hardstikke tevreden.

Superklantvriendelijk en een goede nazorg/garantie :35:

Wat Anais77 zegt klopt, je kan je consult en operatie op 1 dag plannen bij Beclinic.

Maar ik moet zeggen dat ik het wel erg apart vind als mensen dat aandurven. Je weet vantevoren niet

hoe je gevoel bij de chirurg en kliniek is, en dat vind ik toch zelf wel belangrijk.

Heel veel succes in ieder geval met het verzamelen van info e.d.

Groetjes Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Bedankt, het is door jullie posts dat ik overtuigd ben om het te doen en ook om het bij dezelfde chirurg te doen.

Aangezien ik heel tenger gebouwd ben, zo'n 1m60 en slechts 44kg zal ik niet groot kunnen gaan.

Ik denk aan een B-cup want dat is tenslotte al 2 cup-maten meer voor mij.

Ook zou ik het liefste de vullingen achter de borstspier hebben en moest het ook kunnen in druppelvorm, maar ik hoor wel wat de chirurg zal zeggen.

Na de operatie zal ik nog een aantal dagen in Belgie blijven aangezien ik moet rusten en zo kan mijn familie voor mijn zoontje zorgen.

Normaal zal de operatie ergens in oktober-november plaatsvinden en ik ga proberen om alles op 7-10 dagen te doen.

Dan gaan ze volledig genezen zijn als de lente hier in Tenerife arriveert.

Ik ben benieuwd naar de reactie van de kliniek en hou jullie op de hoogte.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Ik heb een email teruggekregen van BE-Clinic met alle info,

Ik kan mijn eerste consultatie via email doen nadat ik wat foto's heb opgestuurd zodanig dat ze een goed beeld hebben van hetgeen mogelijk is.

Na het leven van verschillende topics denk ik dat er voor mij weinig mogelijkheden zijn aangezien ik heel mager ben en dus ook ni echt veel borstweefsel. Ik wil ook zeker geen C-cup want dan zal ik voorover vallen denk ik of pijn aan de rug hebben.

Ik krijg dan eenmaal in Belgie, nog een consult maar dat kan op dezelfde dag als de eigenlijke ingreep.

Nou snel foto's nemen en doorsturen zodat ik wat mogelijkheden krijg.

Ik heb nog tijd want ik kan toch pas in oktober-november naar Belgie reizen en dan heb ik nog tijd om mijn littekens te laten genezen vooraleer de zomer in Tenerife begint.

Van mij mogen de maanden nu wel wat sneller voorbij gaan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Idem probleem ... erg mager en weinig borstweefsel. Ze zeiden me dat dit extra pijn zou opleveren maar tot nu toe ... (gisteren boobjob gehad) valt dat heel erg mee hoor! Succes ermee xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mary,

Heb jij ze voor of achter de spier en welke vorm heb je genomen ?

Ik ben hier al zoveel vrouwen tegengekomen die van een A/AA cup naar een E of F cup zijn gegaan en dat vind ik voor mij toch wat overdreven.

Hoeveel maten ben jij hoger gegaan en met hoeveel cc?

Sorry voor al de vragen maar ik zoek lotgenoten, hihi.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Achter de spier.

Merk: Mentor

CC: 225cc

Vorm: druppelvorm

Ik had een AA cup en zal nu een B cup hebben.

Ik ben mager en lang dus ik kan me echt geen dikke borsten gaan zetten ... stel je voor ...

Het valt erg mee hoor. Voelt aan als erge spierpijn maar als ik rust, voel ik zelfs niks.

De pc wilde achter de borstspier omdat ik mager ben. En ik wilde geen grote borsten krijgen dus het klikte meteen tussen zijn mening en die van mij. Hij wist meteen wat ik wou. Natural look vandaar ook achter de spier en druppelvorm.

Ik lees dat je ook voor een B-cup gaat? Als je ook zo'n fijntje bent is dat de beste keuze.

Vraag maar raak ... ik kan je echt geruststellen hoor dat het enkel na het ontwaken heel erg aanvoelt, maar met de pijnstillers ebt dat snel weg. Ik voel me eigenlijk zelfs al prima ... hoop dat het zo blijft ;o)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ga zeker voor een b-cup en niet groter

Ik ben 1m60 en weeg 45 kg dus dat is echt wel voldoende

ik twijfel enkel nog over de ronde vorm of de druppelvorm. Misschien zoals je zegt, is druppelvorm misschien wel beter voor vrouwen zoals wij.

voor de operatie en revalidatie ben ik eigenlijk niet zo bang enkel voor eventuele kapselvorming achteraf.

heb je toevallig ook iets kalmerends ingenomen vóór de operatie ?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Heb ik al op gereageerd ... zie post hierboven ... je hebt per ongeluk 2x dezelfde vraag gepost denk ik ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi skinny,

Ikzelf ben ook nogal dun/slank/mager.. en had voorheen een 70 AA cupje.. nouja.. eigenlijk gewoon niks! ..

Ben met Ronde protheses, achter de spier (waardoor je ook een druppelvorm krijg) met 265 cc naar een mooi, gevulde B cup gegaan :)

Je mag en kan mijn foto's kijken :) En ikzelf vind ze er absoluut niet 'nep' uitzien.. :)

Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat je met zowel anatomische als ronde protheses allebei een mooie vorm kan krijgen.. :) Ik kom ook van niks, en heb nu een mooi gevulde B cup :)

Nouja, wou het je gewoon even zeggen :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Skinny, nee ik denk trouwens dat je niets kalmerend mag nemen hoor voor je onder narcose gaat.

Nu heb ik wel Stilnoct meegekregen voor komende nacht, dat is een 'inslaper' om de slaap te kunnen vatten want rugslapen is niet echt mijn ding.

Je bent best dat je een dag uitkiest waar je zo snel mogelijk aan de beurt kan zijn zodat je niet tot in de namiddag moet wachten op je bv.

Ik lag om 7u30 op de kamer en ze zijn me rond 9u45 komen halen, dat viel best mee. Rond 13u was ik terug op de kamer. Tegenvaller wel dat ik moest blijven overnachten, maar ja ... beter voorkomen dan genezen natuurlijk.

't Is in ieder geval niets om bang voor te zijn ... leuk is het niet natuurlijk maar ik had echt ontzettend veel schrik en ben nu ontzettend blij dat het gepasseerd is en dat ik toch heb doorgezet in mijn keuze.

Zoals Deborah hier schrijft maakt het misschien niet uit rond of druppelvorm. Mijn pc zei dat rond te hoog zou zitten bij me omdat ik een afgeplatte borstkas heb maar waarschijnlijk hangt dat van persoon tot persoon af en zal dat bij de ene geen verschil opleveren en bij de andere wel.

Ik heb je een link doorgestuurd via een privé berichtje ... je moet es kijken daar, de details staan onder de foto's. Mooi hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mary, ik heb de link even bekeken en ik vind toch de anatomische vormen mooier uitkomen dan de ronde maar ik zal wel zien wat de chirurg zegt.

Waarom ben jij moeten blijven overnachten? Waren er complicaties ?

Ik zal in alle geval ervoor zorgen dat ik op die dag de 1ste zal zijn zodanig dat ik er ook snel vanaf zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.60 m en weeg 52 kg. Ik heb nu een 75b en ga in september voor een 75d achter de borstspier geplaatst om een natuurlijk ogend effect te hebben. Siliconeborsten ogen een maat kleiner als echte. Een vriendin van mij had ook een aa en heeft na een vergroting een b cup. Zij heeft echter veel spijt dat ze geen grotere heeft genomen. T.o.v. een aa is een b misschien groot maar uiteindelijk blijven het redelijk kleine borsten.

Denk dus na wat je wil want een c cup silicone is echt niet zo groot als je zou denken. Ik ken iemand met jou lichaamsbouw en een c cup en ze passen perfect bij haar lichaam en ze tonen echt niet huge. Bekijk maar eens wat foto's op het forum en neem foto's mee om te bepalen wat je in gedachten hebt. Misschien is het wel een c zonder dat je het zelf beseft.

Ik wil echt niet zeggen dat iemand met een b cup de verkeerde keuze gemaakt heeft want als de persoon vindt dat ze perfect zijn dan heb je de juiste keuze gemaakt maar ik wil maar vermijden dat je achteraf denkt van ze hadden groter gemogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Hoi Skinny,

Ik heb en vind druppelvorm dus ook mooier ogen maar ja ... elk zijn zin natuurlijk é.

Ik mocht normaal om 16 à17u naar huis maar volgende factoren maakten dat ik uiteindelijk moest blijven:

- verschrikkelijke pijn waardoor ze constant moesten zwaarder bijverdoven,

- ik bleef suf en viel constant in slaap

- ik werd misselijk en draaiierig toen ik opstond

- ik kon niet plassen. Ik heb laatst geplast op 13/07 voor de ingreep en dan niks meer tot gisterennamiddag dus hebben ze me gisterenochtend maar laten gaan zonder plasje.

De nacht in het ziekenhuis vond ik niet erg want ik lag rustig en compleet pijnvrij en de constant check van de verpleegsters stelde me gerust.

Allemaal schatten van verpleegster, van check-in, tot OK, tot zaal, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

I.v.m. druppelvorm weet ik eigenlijk niet of Plovier dat doet. Zijn voorbeeldproteses waarom allemaal rond toen ik er op consultatie ging. Dus indien je dat wenst misschien best even vooraf vragen. Geen druppelvormige nemen als je een zwaar beroep hebt met veel hef- en tilwerk omdat ze dan blijkbaar kunnen draaien.

Ronde krijgen bij dual plane ook een druppelvormig effect omdat de spier ze platdrukt. Voor de spier is dit niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Skinny,

met dat kotsen bedoel ik volgende:

je mag dus 6 uur ervoor niet eten of drinken zodat je niet zou overgeven (tijdens de operatie of erna)

maar als je een pilletje inneemt drink je dat met water ('s morgens).

Maar dit zal uiteindelijk niet veel uitmaken want als je wakker wordt en je rechtzet, of bv cola drinkt, ofzo , dan heb je nog altijd veel kans om over te geven..

Heb het zelf 4 keer gedaan..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Newbie,

ik heb van BE-clinic een word-document gekregen met wat meer uitleg en daar kwamen ook druppelvormige silliconen voor maar ik zal zowiezo wel doen wat Dr. Plovier mij aanraadt.

Een zwaar beroep heb ik niet want ik doe administratief werk.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm zal er wel mee te maken hebben dat het lichaam deze narcosevloeistoffen wil verwijderen.

Ik heb niet meteen overgegeven, pas nadat ik met mn benen uit het bed hing en rechtop zat.

En daarna toen ik rechtop zat en n pilletje had genomen en wat cola gedronken pfff toen kwam er 3 bakjes groen uit

maar bon zo erg vond ik het overgeven niet, je bent ook nog wat suf.. Had het wel erger voorgesteld, ook de naald deed geen pijn waar ik blij om was :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.