Ga naar inhoud

Veranderingen borsten na bv


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik heb afgelopen donderdag mijn bv gehad en heb 325 en 350 cc high profile dual plane gekregen.

Heb om de dag foto's gemaakt en ik vindt ze nu al mooi, mooie bolling, perfect spleetje en niet te groot.

Maar hoe verloopt het inzakken van de protheses? Gaat die mooie bolling bovenop echt nog weg of blijft die toch wel zitten?

En ik draag nu een 75 c sportbh maar deze zit nog behoorlijk strak, gaat hier nog veel vanaf?

Al met al ben ik tot nu toe zeer tevreden met het resultaat, vandaag 1e dag zonder de trekkende en branderige pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bolling blijft wel, maar zakt ook mee naar beneden. Vaak ligt je spier er ook dik bovenop, en omdat je dual plane hebt is je spier ook doorgescheurd/gesneden, wat voor extra wondvocht zorgt. Het vocht zal nog weg moeten trekken, dus ze zullen wel ietsje slinken.

Aan de andere kant zullen ze voller/ronder worden als je spier eenmaal opgerekt is en langzaam zijn spanning verliest.

Het ene heft het andere op, vocht verdwijnt.... en ronding verschijnt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol bb hahaha ..

nee ok effe back to the topic ( gniffelt nog even na )

Ik heb bijvoorbeeld flinke bolling bovenaan soms nog het gevoel dat alles nog veel hoog zit .

En van mij zou het allemaal nog wel mogen zakken .

Maar of dat het gaat doen dat weet ik niet.

Ik ben niet ontevreden hoor ! dat bedoel ik niet maar wat meer peer vorm mag van mij best .

En ik vraag me af of ik onder wat meer hang krijg dus dat je een echte plooi krijgt zoals natuurlijke borsten.

Ben nu ongeveer 3 en halve maand Po .

Kunnen jullie deze vragen beantwoorden meiden ??vraag het me namelijk al een tijdje af .

Groetjes MissB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaah BB... vond het rijmende gedeelte wel grappig, maar ik wist niet waar ik het van kon....inderdaad Swiffer dus! :45:

MissBM.... die plooi komt wel, maar dat is in de meeste gevallen hopenlijk een weg die jaren duurt :P

Degene die een plooi wil, zit er op te wachten, en degene die blij zijn van de plooi af te zijn kan het niet lang genoeg duren voor hij weer terugkomt ;)

Ligt denk ik ook aan de beginsituatie, kleine pronte borstjes die opgevuld worden zullen er mijn inziens jááren over doen voor ze echt 'hang' krijgen (mede afhankelijk van de hoeveelheid cc's en manier van plaatsen).

Wat slappere boobs die gevuld worden krijgen denk ik ook weer wat sneller hang, en bij voor de spier plaatsing gaat het ook wat sneller zakken allemaal.

Vriendin van mij is vanaf een AA cup gestart met 375cc, heeft het eerste JAAR (!!) zonder bh gelopen omdat ze juist heeeeel graag een natuurlijke look wilde hebben (hang)

Nou... dit is gelukt kan ik je vertellen ;) We zijn nu 3 jaar verder, en nu hangen ze teveel vind ze... sja :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had net na mijn bv een sport bh 75D en die zat heel strak!!

Mijn eerste bh's waren ook 70f (75E)

Toen ze eenmaal goed zijn gaan zakken kon ik een bh maat kleiner aan nu draag ik 70E

Toch lijken ze wel veel groter omdat ze naar voren zijn gaan komen, ik had een maat groter nodig puur alleen voor de bolling :D

Kortom maat zegt niks, meestal als ze zakken lijken ze ook groter :D

Hihi over de bolling kan ik mee praten :P Ik had een 70a? en heb nu 70e maar zou ook net zoveel hang willen als eerst!!

Be nu 2 jaar verder en er is weinig veranderd dus ik hoop na kindjes meer hang te krijgen maar ag zo willen we steeds wat anders haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.