Ga naar inhoud

Funkie Fish overweegt een borstlift met IBH/ Breform


Aanbevolen berichten

Hi allemaal :D

De zwaartekracht en schommelingen in gewicht hebben mn boobies geen goed gedaan... in plaats van parmantig/ trots vooruit te steken moet ik het doen met 2 redelijk hangende "theezakjes"

Wanneer ik een goede bh (& ook nog leuke zijn niet zo makkelijk te vinden in mijn cupmaat: F85) draag ziet het er inderdaad top & parmantig uit maar zonder ondersteuning zoeken ze toch steun tegen de huid van mn borstkas/buik.

Heb hier en daar al eens wat informatie opgezocht over borstlift en de "Inwendige BH" oftewel Breform. En neig er nog steeds naar om dit te laten doen. Zijn hier al andere dames die deze operatie hebben laten doen of gaan laten uitvoeren? Alle informatie/ ervaringen zijn welkom!

Woon zelf in Rotterdam maar overweeg het eventueel in België te laten doen. Dit omdat mn familie hier woont & het is wel zo prettig om wat extra verzorging na zo'n ingreep te hebben. Heeft er iemand ervaringen met Aesthetic Surgery Center Antwerpen, dr Robin van Look?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal :D

De zwaartekracht en schommelingen in gewicht hebben mn boobies geen goed gedaan... in plaats van parmantig/ trots vooruit te steken moet ik het doen met 2 redelijk hangende "theezakjes"

Wanneer ik een goede bh (& ook nog leuke zijn niet zo makkelijk te vinden in mijn cupmaat: F85) draag ziet het er inderdaad top & parmantig uit maar zonder ondersteuning zoeken ze toch steun tegen de huid van mn borstkas/buik.

Heb hier en daar al eens wat informatie opgezocht over borstlift en de "Inwendige BH" oftewel Breform. En neig er nog steeds naar om dit te laten doen. Zijn hier al andere dames die deze operatie hebben laten doen of gaan laten uitvoeren? Alle informatie/ ervaringen zijn welkom!

Woon zelf in Rotterdam maar overweeg het eventueel in België te laten doen. Dit omdat mn familie hier woont & het is wel zo prettig om wat extra verzorging na zo'n ingreep te hebben. Heeft er iemand ervaringen met Aesthetic Surgery Center Antwerpen, dr Robin van Look?

mijn vrouw is tevreden over zijn aanpak

ze had een vergroting en een lift.

littekens zijn niet totaal weggegaan , maar ja dat ligt gewoon van patient tot patient

Weinig slecht van deze man destijds gevonden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Guy, thanks voor je antwoord! Tja en die littekens verschilt inderdaad van mens tot mens....

Misschien binnenkort toch maar eens (alvast) een afspraak voor een consult maken zodat ook ik weet wat voor mij de opties/ beste mogelijkheden zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.