Ga naar inhoud

welke kliniek is het beste volgens jullie?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zou graag jullie mening willen vragen ......

Welke kliniek is nu het beste volgens jullie om een borstlift (of een andere operatie maar ik wil zelf een lift) te laten uitvoeren.

Licht je antwoord toe, en ik zou ook graag willen weten welke pc jullie hadden de hele procedure en de kosten van dit alles.

Alvast bedankt voor de moeite :6: , zo kan ik een overzicht krijgen naar welke kliniek ik moet gaan voor een consult. Want ik zou het zelf echt niet weten hahahaha.... :3:

Groetjes Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

naar mijn idee is er geen beste of slechtste kliniek, want een ieder voelt zich weer bij een ander op zijn gemak en heeft vertrouwen in een ander het is persoonsgebonden.

Zoals ik ga naar beaucare dus kan ik geen oordeel over een andere kliniek geven want heb daar dan geen ervaring mee en laten we wel zijn elke ervaring word door een ieder anders ervaren.

je kan via google heel veel klinieken vinden en hier op de site trouwens ook

je moet je eigen gevoel achter na en uitzoeken wat voor jou het prettigste voelt

gr es

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

naar mijn idee is er geen beste of slechtste kliniek, want een ieder voelt zich weer bij een ander op zijn gemak en heeft vertrouwen in een ander het is persoonsgebonden.

Zoals ik ga naar beaucare dus kan ik geen oordeel over een andere kliniek geven want heb daar dan geen ervaring mee en laten we wel zijn elke ervaring word door een ieder anders ervaren.

je kan via google heel veel klinieken vinden en hier op de site trouwens ook

je moet je eigen gevoel achter na en uitzoeken wat voor jou het prettigste voelt

gr es

Bedankt voor je reactie....

Ik vraag dan ook wat volgens JOU de beste klinkiek is he hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Haha, zo gaat iedereen natuurlijk de kliniek aanraden waar zij is geweest :-) Ik had in je andere topic al mijn pc aangeraden, hij opereert (operaties onder narcose) in een gewoon ziekenhuis (St-Augustinus, Antwerpen), heeft de kliniek in Brasschaat.

Ik geloof dat hij voor een bv met lifting iets van 4200 euro vraagt. Weet het niet helemaal zeker omdat ik gelijk een buikwandcorrectie heb laten doen, en het een gezamelijke prijs was (dan krijg je combinatie-korting). Zou niet weten wat ze in Nederland eigenlijk voor een lift met vergroting vragen, maar denk dat dat wel duurder uitvalt. Heb al eens van prijzen gehoord van 5500-6500 euro!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah hey ingrid!

Ja klopt die weet ik al. Ik vraag ook naar de beste volgens jullie natuurlijk hahaha....

Is dat niet dezelfde die Debby van de Pfaffs had dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga mee in de eerdere reacties, dat dit voor iedereen anders is.

Voor mij persoonlijk was de beste chirurg dr Plovier van Beclinic. Ik denk niet dat dit de beste kliniek & chirurg is, maar voor míj wel op dat moment :D

kosten van een vergroting + lift : 4500. Geen idee wat enkel een lift kost....1500 dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn geval raadt ik dr. Malfeyt van de Valkenhorstkliniek af. De kliniek is goed, de verzorging door de verpleging, alles in orde. Bij mij heeft dr. Malfeyt echter fouten gemaakt. (lees mijn topic voor meer info)

Aanrader wat mij betreft: Dr. Demeyere, Artemedis Gent. Hij heeft ervoor gezorgd dat alles weer tiptop in orde komt! Heel kundig, goede informatievoorziening, serieus!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.