Ga naar inhoud

lift dmv implantaten?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik lees ook vaker over borstliften maar dan juist dmv implantaten en niet zo`n standaard operatie waarbij ze je tepel verplaatsen.

Wie heeft hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem verplaatst naar vragenhoekje, denk dat ie daar op zn plaats is. ;)

Welkom op het forum trouwens :D

Hopelijk krijg je antwoord op je vragen van meiden die ook dmv implantaten hun borsten hebben laten 'liften'

Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Rechtsboven in het scherm is een zoekfunctie, laat die er anders eens op los, misschien dat je al iets vindt!

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ze bedoelen daarmee dat je borsten een soort van lift krijgen enkel door middel van een prothese. Doordat de prothese een bepaalde projectie heeft, kunnen ze daarmee zorgen dat je borst (tepelhof) als het ware omhoogkomt.

Als je mij toevoegd als vriend, dan zie je een voorbeeld. Ik heb een projectie van 5,5 cm en daardoor was het mogelijk om geen borstlift te hoeven.

Ik heb me toen wel laten vertellen dat dit alleen kan bij borsten waarvan de tepel niet onder de borstplooi valt. Dus bij een 'verslapte' borst kan het nog wel, maar bij een 'hangborst' kan het dus niet.

X Snooz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.