Ga naar inhoud

BV in Thailand, ervaringen?


sailingcouple

Aanbevolen berichten

Binnen mijn omgeving zijn er mensen die overwegen een cosmetische behandeling in Thailand willen laten doen.

De prijsverschillen met NL zijn fors te noemen maar tegelijkertijd heb ik zoiets van stel dat je complicaties krijgt?

Zijn er dames die een BV of iets anders hebben laten doen tijdens het verblijf in Thailnd?

http://www.be-nice.nl/pattaya/plastisch.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sailingcouple

Ik heb geen ervaring met bv in Thailand en ken ook niemand die er ervaring mee heeft. Mijn vraag zou ook zijn: stel je krijgt complicaties?

Het is dan niet alleen zo dat je niet terug kunt, eventjes naar je eigen arts, maar daarbij is het zo dat je in het buitenland geopereerd bent en dus via MRSA-protocol behandeld wordt in een ziekenhuis in Nederland, als je je daar meldt met complicaties. Dat houdt in dat je meteen in quarantene gaat en op een andere manier geholpen wordt, dan dat je normaal geholpen zou worden.

Dat is natuurlijk ook zo, als je je in Belgie zou laten helpen, terwijl je in Nederland woont, maar dan weet je dat je maar een paar minuten tot een paar uurtjes hoeft te rijden om in Belgie te komen (ligt eraan waar je woont in NL)

De prijs is natuurlijk aantrekkelijk, absoluut. En wat je doet is aan jou, uiteraard.

Ik geef alleen maar mijn mening ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dat zelf noooit doen. Ik voel me zelf ook veiliger te weten dat ik altijd terug kan naar de pc :s

ook was ik gerust gesteld om veel verhalen over de pc te lezen, dan weet je hoe hij echt is, zijn resultaten, problemen die vrouwen eventueel met hem hadden,...

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best_Boobie,

Ik ben zelf wel gecharmeerd van het werk van Dr. Plovier, ik lees veel positieve reacties over hem en de resultaten zien er mooi uit.

Zelf ben ik ook huiverig, mochten er complicaties optreden en de klinkiek zit zo'n beetje 9 uur vliegen verderop! Maar die prijsverschillen zijn echt enorm! En natuurlijk is goedkoop, vaak duurkoop. Maar ik vroeg mezelf af of er op dit forum dames zijn die bekend zijn met de cosmetische ingrepen in Thailand.

Groetjes,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dat zelf noooit doen. Ik voel me zelf ook veiliger te weten dat ik altijd terug kan naar de pc :s

ook was ik gerust gesteld om veel verhalen over de pc te lezen, dan weet je hoe hij echt is, zijn resultaten, problemen die vrouwen eventueel met hem hadden,...

Groetjes :)

Hoi Railbabe19,

Ik zie dat jij ook bij Plovier bent geweest, hij heeft ook mijn voorkeur.

Op 20 augustus a.s. heb ik een intake bij Plovier maar wellicht dat ik ook nog elders ga voor een intake, misschien ACCZ van Onselen. Ik moet zeggen dat ik het niet makkelijk vind!

Groetjes,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het dan zoveel goedkoper als je ook de heen en terugreis erbij optelt?

plus het risico van als er een complicatie is. zou het mij niet waard zijn iig.

ik heb ook geen ervaring ermee en ken ook niemand die het daar heeft laten doen, dus kan je verder niet helpen.

maar nogmaals, het zou het mij niet waard zijn.

gr, pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal wel zien waar je je goed bij voelt. En ik vind Plovier niet echt duur ook. (2700+50 voor consult)

Ik ben al lang op het forum, maar niet actief, en vroeger zei ik altijd: als ik het ooit laat doen, is het wel door Plovier.

En zo heb ik dus niet meer moeten twijfelen omdat het al lang voor me vaststond in m'n hoofd xp

Succes hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het dan zoveel goedkoper als je ook de heen en terugreis erbij optelt?

plus het risico van als er een complicatie is. zou het mij niet waard zijn iig.

ik heb ook geen ervaring ermee en ken ook niemand die het daar heeft laten doen, dus kan je verder niet helpen.

maar nogmaals, het zou het mij niet waard zijn.

gr, pip

Hi PIPohno,

Er zijn complete reizen naar Thailad op gebied van cosmetische chirurgie.

Ik denk ook niet dat ik het aan zou durven hoor in Thailand, ook vanwege mijn klaplongverleden. Kan het voor mijn gevoel toch wat eenvoudiger verwoorden in mijn eigen taal.

Groet,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mona

Ik zou dat ook nooit doen hoor in Thailand of iets dergelijks.

In je eigen land of bijv Belgie kun je 1 of 2 keer tenminste op consult en zie je vanzelf wel wat je gevoel zegt.

Straks kom je aan in Thailand, en heb je opeens geen goed gevoel er meer over, of komt de chirurg niet kundig over.

Dan ben je misschien toch geneigd om te denken nouja ik doe het maar zonde van me geld, en heb je straks een en al ellende.

Liever hier wat meer geld betalen denk ik maar, en dat je altijd terugkan, als dat je voor minder geld spijt hebt straks.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmz als ik dit zo lees vind ik 950 euro ineens niet zoveel geld meer haha.

bij plovier is het idd 2750 euro en thailand 1800 maar wat kost je reis?

als je nou zou zeggen dat er hier in nl 2 klinieken zijn die beide goed zijn en die 950 euro verschillen zou ik zeggen dat je een dief van je eigen portomonee bent maar thailand....ik zou het niet doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ja als je de reis erbij optelt en de eventuele risico's ben je idd beter af met een ingreep in NL of België.

Ik ga in ieder geval op intakegesprek bij Dr. Plovier en misschien nog ergens anders. Dank jullie wel voor de reacties.

Groetjes,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

hellooooo.....

mijn vriend die heeft een lange tijd in Thailand verbracht, en hij heeft daar zijn complete tanden laten doen in een klieniek.

hij zegt dat de klienieken daar echt wel hyper modern zijn, en gezien de hoge aantal van transgenders die daar zijn, is een borstvergroting één van de meest uitgevoerde operaties daar. Ik denk wel dat ze ervaring hebben, en ook qua hygiene zou ik het ook vertrouwen.

Maar als je eens terug moet als je ergens last van hebt is het wel niet gemakkelijk he. Het is niet even om de hoek,de ticket is zeker niet goedkoop...

Ik denk dat je uiteindelijk in eigen land beter af bent hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bella,

Ja ik heb inderdaad gelezen dat er veel transgenders zijn daar. Sterker nog, de echt mooie vrouwen daar zijn meestal ooit man geweest!

Ik denk dat het zeker ook beter is om het hier of max. in België te laten doen.

Groetjes,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Ik ben nu helaas nog twee weken op en twee weken af t.a.v. Spanje.

Daarbij heb ik geen idee wat de plastische chirugie doet daar. Zal denk ik tóch NL of België worden denk ik.

Greetzzz,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nou ik denk dat het toch wel Dr. Plovier gaat worden.

Ik ben zo'n beetje alle topics over hem aan het teruglezen hier maar tjonge, we kunnen misschien met ons allen aandelen gaan nemen in die man want die heeft het toch een portie druk!

Greetzzzz,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.