Ga naar inhoud

BV in Thailand, ervaringen?


sailingcouple

Aanbevolen berichten

Binnen mijn omgeving zijn er mensen die overwegen een cosmetische behandeling in Thailand willen laten doen.

De prijsverschillen met NL zijn fors te noemen maar tegelijkertijd heb ik zoiets van stel dat je complicaties krijgt?

Zijn er dames die een BV of iets anders hebben laten doen tijdens het verblijf in Thailnd?

http://www.be-nice.nl/pattaya/plastisch.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sailingcouple

Ik heb geen ervaring met bv in Thailand en ken ook niemand die er ervaring mee heeft. Mijn vraag zou ook zijn: stel je krijgt complicaties?

Het is dan niet alleen zo dat je niet terug kunt, eventjes naar je eigen arts, maar daarbij is het zo dat je in het buitenland geopereerd bent en dus via MRSA-protocol behandeld wordt in een ziekenhuis in Nederland, als je je daar meldt met complicaties. Dat houdt in dat je meteen in quarantene gaat en op een andere manier geholpen wordt, dan dat je normaal geholpen zou worden.

Dat is natuurlijk ook zo, als je je in Belgie zou laten helpen, terwijl je in Nederland woont, maar dan weet je dat je maar een paar minuten tot een paar uurtjes hoeft te rijden om in Belgie te komen (ligt eraan waar je woont in NL)

De prijs is natuurlijk aantrekkelijk, absoluut. En wat je doet is aan jou, uiteraard.

Ik geef alleen maar mijn mening ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dat zelf noooit doen. Ik voel me zelf ook veiliger te weten dat ik altijd terug kan naar de pc :s

ook was ik gerust gesteld om veel verhalen over de pc te lezen, dan weet je hoe hij echt is, zijn resultaten, problemen die vrouwen eventueel met hem hadden,...

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best_Boobie,

Ik ben zelf wel gecharmeerd van het werk van Dr. Plovier, ik lees veel positieve reacties over hem en de resultaten zien er mooi uit.