Ga naar inhoud

Paty : 3 september 2009


Gast Paty

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik wist ook al een tijdje dat ik graag een BV wou. Ik heb altijd eigenlijk al mieren tietjes gehad zoals ik het altijd zeg haha, maar na mijn zwangerschap, zijn ze alleen nog maar kleiner geworden, nee niks geen thee zakjes want ik had niet eens genoeg zodat het kon gaan hangen haha!

Sinds ik het definitief heb besloten, ben ik eens gaan spieken op internet en kwam aan deze superleuke informatieve site, met ervaringen van een heleboel dames. Fijn om hier je ei bij mekaar kwijt te kunnen zeg!

Ik heb nu ook eindelijk een datum geprikt, 3 september en ik ben er helemaal happy mee. Zo happy dat ik helaas opeens allemaal beren op de weg zie haha. Daar bedoel ik mee, dat ik bang ben dat het om een of andere reden niet door kan gaan.

Ik woon niet in NL en vakantie is hier niet altijd even makkelijk. Het is nu een beetje mazzel, dus nou hoop ik maar dat het zonder problemen door kan gaan!

Ik denk dat ik nu cuppie aa heb of misschien net een aatje. Ik ben bij de PC geweest en ik was meteen heel erg enthousiast. Hij werd eigenlijk door mijn schoon zusje aanbevolen die ook een BV bij hem heeft gedaan. Iemand met heel veel ervaring en nu zelfs eigenaar van zijn eigen kliniek. Hij nam echt de tijd voor me en kwam heel profecioneel over. Ik kreeg uiteraard ook die protesen in mijn handen en je kan je daar dan zo weinig bij voorstellen! Zijn advies was 410 cc of 440 max.

Hij is iemand die niet groter doet dan hij denkt dat mooi in het lichaam past. Het zou dan achter de spier worden aangezien het dan natuurlijker eruit zou zien en ook zou de protese wat beschermder blijven.

Nou heb ik al heel wat gelezen hier en ik zie maar weinig 400 cc of meer. Ik krijg bijna het gevoel dat het zo groot is.

Natuurlijk heeft het allemaal te maken met je bouw, omtrek, heupen, billen etc...

Ook las ik dat achter de borst spier het ook rond 40 cc af zou nemen.

Ik zit dus zelf te denken aan 410 cc, 440 lijkt me te groot.

Ik zou graag willen weten wie er nog meer 400 cc of meer heeft of gaat doen.

Ik ben zelf 1.68 en weeg rond 55 kg. Ik ben wel slank maar vind mezelf niet fijn gebouwt, ik heb best wel een ronde kont en schouders en bovenarmen (niet dik hoor, maar ook niet dun)

Oh ik vind het zo spannend allemaal. Ik ben ook iemand die maar moeilijk stil kan zitten en de boel de boel kan laten. Gelukkig krijg ik hulp, maar dan nog! En heb ook nog een kleintje van 3 rondlopen!

Ik heb 10 dagen vrij gevraagd. Als we het er binnenkort over hebben ga ik toch maar eens kijken of dat nog naar 12 dagen kan.

Een vraagje voor de dames, ik zal het zeker de arts ook nog vragen hoor! Vanaf hoeveel dagen mag je weer een beetje wat doen en tillen? en vooral tot hoeveel kg mag je tillen.

Ook vond ik het een heel goed idee (ook hier gelezen) om een foto aan de chirurg te laten zien, van wat ik in mijn hoofd heb.

Oeps is een beetje lang geworden haha, maar ik hoop ervaringen met jullie te kunnen delen!

groetjes! Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh trouwens nog vergeten te vragen; ik twijfel nog of ik via mijn tepel doe of in borstplooi.

Wat adviseren jullie mij? en waar hebben jullie zelf voor gekozen? Geneest het sneller via tepel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paty :D

Allereerst welkom op het forum!

En gefeliciteerd met je datum :43:

Bij welke kliniek/PC word je geholpen?

Je zegt, dat je moeilijk vakantie op kan nemen.. maar hou er rekening mee, dat een BV best wel een behoorlijke operatie is, die je niet moet onderschatten! En dan is 10 of mss 12 dagen niet echt veel om aan rust te hebben. Je bent zeker 6 weken gebonden aan ‘regeltjes’ waar je je aan moet houden, voor een goed herstel!

Het tillen bijv… Je mag echt 6 weken niet zwaarder tillen dan max 10 kg! Je kleine optillen is dan ook eigenlijk niet goed en moet je zoveel mogelijk vermijden. Als het niet anders kan, probeer de kleine dan zoveel mogelijk tegen je lichaam aan te houden bij het optillen. Verder mag je 6 weken lang niet overdreven armbewegingen maken, d.w.z. ramen lappen, hoog boven je hoofd reiken, of teveel naar voren strekken, met je arm dus helemaal gestrekt.

Nu zal je dit ook zelf voelen, als je je BV hebt gehad, maar sommige meiden hebben toch minder last dan anderen en gaan dan al snel weer ‘teveel’ doen. Dit is uiteraard niet goed voor het inkapselen. Rust is dus een absolute must! :38: Plus dat het bij jou achter de spier geplaatst wordt, zei je..? Dat is sowieso al wat pijnlijker dan voor de spier, dus je lichaam zal zeker zelf een sein geven wanneer je teveel doet!

Dat van een foto laten zien is zeker een goed idee, haha! Heb het zelf ook gedaan en meerdere malen hier ook geadviseerd. Heb je die foto(s) al laten zien en is je pc hierdoor op die 410/440cc uitgekomen?? Want hij heeft natuurlijk ervaring met hoe cc’s uitvallen bij een bepaalde bouw en zo :38:

En of het groot is of uitvalt, is natuurlijk bij iedereen weer anders. Ik denk, dat je gewoon op het advies van je pc af kan gaan, zeker als je het resultaat van zijn werk bij je schoonzus zelf heel mooi vindt :D

Wat betreft via tepel of borstplooi… Ik ben via de borstplooi geholpen en bij mij waren de littekens met een week helemaal dicht. Ik ben toen siliconen gelsheets gaan gebruiken en toen ik 5 weken PO was, waren ze al bijna niet meer te zien. De tepel laat helemaal weinig litteken achter! Ik weet alleen niet of er een max aantal cc’s aan verbonden is, wat via de tepel ingebracht kan worden ( ik dacht altijd van wel, maar heb ook wel eens anders gelezen)

Waar je voor kiest, is ook weer helemaal gebonden aan wat jou het prettigste lijkt :D

Nou succes met aftellen en als het bijna zo ver is, kan je een topicje openen bij de ‘operatieverslagen’ :D

Liefs, :116: Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Welkom hier op het forum! veel plezier en info toegewenst! ;)

Ik heb voor de borstplooi gekozen, waarom? Ja, weet ik eigenlijk niet, de tepel zag er zo eng uit met die nietjes en de oksel leek me zo lastig met het helen van het litteken, je kan dan niet omhoog met je armen. Nou mag dat toch niet maar toch ;), en ik ben wel van de deo en dat kan dan ook niet, denk ik............

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

Hoihoi,

allereerst welkom uiteraard!

En gefeliciteerd met je keuze!

Ik ben 173cm lang en weeg 60 kg, ik krijg 450cc anatomische protheses onder de spier, via de borstploo.

Tussen anatomisch of rond zit ook een verschil qua cc, anatomisch valt meestal wat kleiner uit.

Dat verschil met onder of boven de spier zit m in de druk. dit kan je thuis goed proberen met bijvoorbeeld een kussen en een dunne plaid.

Je maakt eerst een foto van de zeikant als je het kussen los op de bank legt. Daarna leg je de plaid er overheen en drukt m strak aan weerszijden van het kussen. Dan laat je even iemand anders vanuit de zelfde hoek een foto maken.

Als je daarna deze foto's gaat bekijken zie je een heel duidelijk verschil in het volume, en je ziet ook meteen duidelijk dat de randjes van t kussen minder goed zichtbaar zijn.

Veel succes, en natuurlijk heel veel plezier van je nieuwe boobies.

dikke kus van melany

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden!

Alvast bedankt voor jullie snelle reacties!!

Trici, ik wordt geopereerd in een kliniek in het land waar ik woon, staat heel goed aangeschreven. Omdat ik gelukkig vrij rustig werk heb, zei mijn PC dat ik dan na een week al zou mogen werken, maar ik heb 10 dagen gevraagd. Zit er nu zelfs aan te denken om er 12 van te maken, maar dat moet ik nog even bespreken met mijn baas. Aangezien het heel erg rustig is hoop ik dat het geen probleem is.

Ik hoef op mijn werk ook bijna niet te tillen, en gelukkig kan ik voor een uitzondering iemand vragen het even te doen.

Trouwens, wat ik me afvraag is of de mensen het op mijn werk aan me zullen zien, ik heb namelijk niet z'on zin dat iedereen

naar me gaat zitten staren...ik heb een uniform aan, een soort van jurk...hoe ondervonden jullie dat? zien ze het aan je?

Ook heb ik gelukkig een schoonmaakster die 1x in de week komt dus hoef me niet z'on zorgen over huishoudelijke klusjes te maken. Mijn schoonmoeder staat de eerste dagen voor voor me klaar gelukkig, met die kleine heb ik het dan ook makkelijker

Oh trouwens, moesten jullie geholpen worden met naar de wc gaan en douchen? mag je eigenlijk wel douchen? de eerste dagen?

Nog een vraagje aan Melany; heb jij een beetje een beeld van hoe 450 cc er bij jou uit gaat zien? Van a naar d lijkt me zo groot, maar als ik dan foto's bekijk valt dat soms ook best weer mee. Hoe ben jij op 450 cc uitgekomen? was dat het advies van jou PC? Bij mij zei hij 410-440, zal dat verschil heel erg te zien zijn? ik ben zo bang dat ik de verkeerde kies!

Ik merk ook dat de meeste het in de borst plooi doen, ik denk dat ik daar ook maar voor kies, stel dat je het gevoel uit je tepel verliest! en ik geloof dat ook bij het wisselen van een protese, ze het via borst plooi doen.

Ik lees ook veel verschillen met het auto rijden. Na hoeveel weken zijn jullie weer gaan autorijden?

groetjes!! en nogmaals, ik heb veel aan jullie info meiden!

Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik wist ook al een tijdje dat ik graag een BV wou. Ik heb altijd eigenlijk al mieren tietjes gehad zoals ik het altijd zeg haha, maar na mijn zwangerschap, zijn ze alleen nog maar kleiner geworden, nee niks geen thee zakjes want ik had niet eens genoeg zodat het kon gaan hangen haha!

Sinds ik het definitief heb besloten, ben ik eens gaan spieken op internet en kwam aan deze superleuke informatieve site, met ervaringen van een heleboel dames. Fijn om hier je ei bij mekaar kwijt te kunnen zeg!

Ik heb nu ook eindelijk een datum geprikt, 3 september en ik ben er helemaal happy mee. Zo happy dat ik helaas opeens allemaal beren op de weg zie haha. Daar bedoel ik mee, dat ik bang ben dat het om een of andere reden niet door kan gaan.

Ik woon niet in NL en vakantie is hier niet altijd even makkelijk. Het is nu een beetje mazzel, dus nou hoop ik maar dat het zonder problemen door kan gaan!

Ik denk dat ik nu cuppie aa heb of misschien net een aatje. Ik ben bij de PC geweest en ik was meteen heel erg enthousiast. Hij werd eigenlijk door mijn schoon zusje aanbevolen die ook een BV bij hem heeft gedaan. Iemand met heel veel ervaring en nu zelfs eigenaar van zijn eigen kliniek. Hij nam echt de tijd voor me en kwam heel profecioneel over. Ik kreeg uiteraard ook die protesen in mijn handen en je kan je daar dan zo weinig bij voorstellen! Zijn advies was 410 cc of 440 max.

Hij is iemand die niet groter doet dan hij denkt dat mooi in het lichaam past. Het zou dan achter de spier worden aangezien het dan natuurlijker eruit zou zien en ook zou de protese wat beschermder blijven.

Nou heb ik al heel wat gelezen hier en ik zie maar weinig 400 cc of meer. Ik krijg bijna het gevoel dat het zo groot is.

Natuurlijk heeft het allemaal te maken met je bouw, omtrek, heupen, billen etc...

Ook las ik dat achter de borst spier het ook rond 40 cc af zou nemen.

Ik zit dus zelf te denken aan 410 cc, 440 lijkt me te groot.

Ik zou graag willen weten wie er nog meer 400 cc of meer heeft of gaat doen.

Ik ben zelf 1.68 en weeg rond 55 kg. Ik ben wel slank maar vind mezelf niet fijn gebouwt, ik heb best wel een ronde kont en schouders en bovenarmen (niet dik hoor, maar ook niet dun)

Oh ik vind het zo spannend allemaal. Ik ben ook iemand die maar moeilijk stil kan zitten en de boel de boel kan laten. Gelukkig krijg ik hulp, maar dan nog! En heb ook nog een kleintje van 3 rondlopen!

Ik heb 10 dagen vrij gevraagd. Als we het er binnenkort over hebben ga ik toch maar eens kijken of dat nog naar 12 dagen kan.

Een vraagje voor de dames, ik zal het zeker de arts ook nog vragen hoor! Vanaf hoeveel dagen mag je weer een beetje wat doen en tillen? en vooral tot hoeveel kg mag je tillen.

Ook vond ik het een heel goed idee (ook hier gelezen) om een foto aan de chirurg te laten zien, van wat ik in mijn hoofd heb.

Oeps is een beetje lang geworden haha, maar ik hoop ervaringen met jullie te kunnen delen!

groetjes! Paty

Hey!

Als je alleen een sportbh aan hoeft zul je het niet zien onder je uniform, moet je er een band bij dragen dan is ie waarschijnlijk wel zichtbaar, dat is mijn ervaring met de band. Je ziet m wel door shirtjes heen.

Wc kon ik gelukkig zelf maar douchen heeft mijn man me de eerste paar keer mee geholpen.............

Van a naar d klinkt misschien groot maar heb je al eens d gehad? Ik had dat niet en het leek mij giga maar nu ik 70 e draag valt het me reuze mee! Had ze niet kleiner gewild!

Ik ben na 3 weken gaan autorijden maar wij hebben wel stuurbekrachtiging en een automaat.

Hopelijk heb je hier wat aan!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Meiden!

Laat ik mij even voorstellen; Ik ben 30 jaar en ben moeder van een kleine van 3.

Ik heb nooit echt veel borsten gehad, altijd een A cuppie. Maar na mijn zwanger schap zijn ze alleen maar minder geworden.

Eindelijk ga ik nu een borst vergroting doen. Morgen heb ik mijn tweede gesprek om de puntjes op de i te zetten en dan is 3 september de grote dag! Ik hoop maar dat het doorgaat!! Ik heb gelukkig 2 weken vrij kunnen krijgen van mijn werk, maar dat is lastig te veranderen dus ik hoop maar dat het op 3 september gewoon doorgaat!

Bij mijn eerste consult was ik meteen heel tevreden met de PC. Iemand die echt de tijd voor me neemt en alles mocht ik vragen. Hij zei zelfs dat ik vast nog veel meer vragen zou bedenken en die moest ik maar opschrijven voor het tweede gesprek, morgen dus.

Hij heeft me goed bekeken en adviseert mij een 410cc of 440cc

Nou heb ik eens een beetje rond zitten lezen, en heb ik het idee dat de meeste minder hebben.

Maar goed hij zit al 20 jaar in het vak en het ligt natuurlijk aan heel veel factoren; je lengte, gewicht, omtrek etc... ik vertrouw op zijn advies. Nu weet ik alleen nog niet of ik nou voor 410 of 440 zal kiezen. Ik heb al 3 voorbeelden uitgeprint en die laat ik morgen aan hem zien. Dan zeg ik gewoon; dit is wat ik mooi vind, wordt dat resultaat met 410 of met 440 en dan kijk ik wat hij dus zegt.

Zijn er meer meiden die 400 of meer cc hebben? en die een A cup hadden? Hoe is jullie resultaat geworden?

Bij mij gaat het onder de spier en ik zit dus ook nog te twijfelen of ik het via tepel doe of borst plooi...dat ga ik morgen ook nog maar eens goed bespreken. Via tepel schijn je het liteken niet meer te zien..ik wil ook niet gevoel loos worden maar dat percentage is toch best klein of niet?

Verder ben ik de vorige keer helemaal vergeten te vragen wat voor siliconen het nou zijn haha. Ja ze zijn rond en hebben een ruwe buitenkant.

Ik ben nu nog niet zenuwachtig, dat zal op die dag wel zijn. De narcose lijkt me best een beetje eng. Voor mij z'on rare gedachte dat je dan ineens weg bent! Nou ja ik laat het maar over me heen komen.

Ik zou ook graag willen weten of de mensen het heel erg zagen, werden jullie opeens aangekeken op het werk ?

Oja nog wat; is jullie sexleven er ook nog beter van geworden? Je voelt je vast veel vrouwelijker.

Het enige wat ik niet wil is dat het vreselijk nep lijkt! dat je niet 2 van die ballen ziet zitten haha.

Er zullen vast nog wel veel meer vragen komen!!! Ben in iedergeval helemaal blij dat ik eindelijk borsten krijg haha!

groetjes!! hoop op jullie ervaringen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paty,

Welkom op dit superforum! 3 September is al snel, spannend hoor! 400 cc is inderdaad best veel maar zoals je al zegt, hij zal het wel weten. Zelf had ik 295 en ben van een A naar een D - cup gegaan dus dan kun je een beetje inschatten wat het kan betekenen. Maar het hangt inderdaad van heel veel factoren af, het gaat onder de spier zeg je dus dan lijkt het ook al wat kleiner heb ik begrepen. Via de tepel of borstspier, ja das erg persoonlijk, ik moet er zelf niet aan denken om het via het tepel te doen maar de vrouwen hier die het wel hebben zijn ook tevreden volgens mij. En verder, het is allemaal erg persoonsgebonden want je keuze uiteindelijk zal worden. Je wilt absoluut geen ballen maar heb wel voor ronde protheses gekozen maar wel achter de spier dus dan krijg je ook een natuurlijkere vorm. Ik zou gewoon al je vragen en twijfels opschrijven en morgen aan je pc voorleggen, hij weet het uiteindelijk toch het allerbeste. En verder, kom gerust hier met je vragen want hier zitten een aantal 'experts' die je vast verder kunnen helpen. Succes ermee!!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paty :D

Ik heb ff voor je gekeken bij dames waarvan ik wist, dat ze 400cc of meer hadden:

Pat71 heeft 450cc dual plane gekregen, maar na al eerder een BV gehad te hebben( 11 jr geleden met 340 cc op de spier)

En Ik71 heeft 400cc gekregen, weliswaar op de spier, zij ging van 75A naar 75E ongeveer.

Bij Pat71 kun je haar fotolinkje zo aanklikken, bij Ik71 zul je even een pb moeten sturen, want zij heeft 1) geen linkje meer staan en 2) als ze m nog heeft, zit er een ww op :38:

Je kan het altijd ff vragen natuurlijk :D

:116: Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben vanmorgen weer even bij de PC geweest en het wordt dus een 410cc...ik had de foto's laten zien.

Nog even de laatste details besproken, de avond voor de operatie mag ik dus na 22:00 niks meer eten en drinken!

Nou eten is geen probleem, maar dat je niks meer mag drinken is wel even minder maar goed. Ik moet dus ook om 22:00 alvast 1 antibiotica pil in nemen.

Oooh ik vind het echt super spannend zeg! de eerste dagen zal best even afzien zijn!

Oja ik heb nog een tip voor de dames! die ook nog twijfelen over het aantal cc...als je even googled op

breast augmentation before after pictures, krijg je een hele zooi paginas waar je allemaal voor beelden hebt.

Ook kun je dan het van a naar c of a naar d of b naar c etc.... kiezen en krijg je allemaal voorbeelden! Zo kun je je een beetje een voorstelling maken.

Bij mij wordt het ook als het goed is via tepel gedaan, dat wou ik eigenlijk ook wel, zo hou je toch minder litteken over.

Hoop hier nog veel te lezen de aankomende weken!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja was vorige x vergeten te melden dat ik niet in NL woon dus jullie hebben niet zoveel aan de naam van de kliniek haha.

Maar ik kan wel zeggen dat deze chirurg goed aangeschreven staat, 20 jaar ervaring heeft en eigenaar is van deze prive kliniek...ook wel iets duurder is dan de gemiddelde volgens mij, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Het resultaat is het belangrijkste vind ik.

Ik heb besloten het via tepel te doen, en gekozen voor 410cc.

Ik ben NOG niet zenuwachtig maar zal wel op de datum zelf zijn. Ik moet de avond voor de operatie om 22:00 1 antibiotica pil nemen en daarna mag ik ook helemaal niks meer eten en drinken.

Oja nog even vraagjes; hoe zit dat nou met die drains...komen die gewoon uit de tepel steken ofzo? ik moet dan de dag erna terug om ze eruit te halen! doet dat zeer?

En hij zei ook dat ik dan na 2 weken kan beginnen met de massages.

Na hoeveel dagen begonnen jullie nou met het insmeren van de borsten om ze soepel te houden? en hoeveel x per dag?

Oja, via die kliniek krijg ik een bh, en dat is voor een maand ofzo, moet ik nou alvast een sport bh kopen op de gok? of kan ik daar beter mee wachten tot daarna, hoe deden jullie dat nou? Want 1 bh van die kliniek, moet toch een sport top hebben voor als die gewassen wordt.

Zijn jullie allemaal uiteindelijk tevreden met het eindresultaat? of denken jullie nu weleens, had wel iets groter of kleiner gemogen. Ook zeker veel kleren opnieuw moeten kopen?

Ben benieuwd naar jullie verhalen!!!!

groetjes en we keep in touch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie herkent dat gevoel dat wanneer de datum nadert...je bang bent dat het om een of andere reden niet door kan gaan.

Ik snap ook niet waarom ik dat vandaag opeens zo heftig had. Ik ben 3 sept aan de beurt en heb 15 dagen vrij gekregen, wat ik niet meer kan veranderen. Ben daarom ook zo bang dat opeens de chirurg die dag niet kan, of dat mijn dagen opeens niet door kunnen gaan....en dat ik dan tot volgend jaar weer moet wachten...

Nou goed, ik hoop maar gewoon dat die zorgen voor niets zijn!

Uiteindelijk heb ik dus gekozen voor 410 cc, ben zo benieuwd hoe het zal worden!! Zal best wel even afzien zijn.

Ook heb ik gekozen voor via de tepel.

Is het trouwens verstandig om al 2 sport bh's te kopen of kan ik beter wachten tot na de operatie. Van de kliniek krijg ik een bh die ik een maand moet dragen. Ik zou namelijk niet weten welke maat ik dan zou moeten aanschaffen

Groetjes Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paty,

Ik denk dat die zenuwen er nu eenmaal bij horen!! Mens eigen om je druk te maken toch??

Het komt vast goed, ze kunnen je dagen niet zomaar weer afpakken en natuurlijk gaat DE datum gewoon door. :141:

Over die bh's, je geeft zelf het antwoord al. Welke maat zou je moeten kopen???? Afwachten dus maar....

Heel veel succes vast, en t komt vast goed allemaal! :106:

Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paty,

De datum van mijn BV duurt nog wel even,maar zit nu af en toe al in de zenuwen.Ik herken wel wat je zegt, dan heb je vrij geregeld en stel dat er nu iets tussen komt.. omdat het voor mij nog zolang duurt is er genoeg tijd dát er iets tussen kan komen.

Niet bepaald nuttige gedachten,maar wel zo menselijk..

Denk idd dat je beter kan wachten met de aanschaf van de BH, aangezien je ook al 1 krijgt van de kliniek. Zelf heb ik wel één gehaald, omdat ik niet 1 van de kliniek krijg. Zelf vind ik het ook moeilijk te bepalen welke maat ik moet hebben, heb het bij de kliniek dus even nagevraagd. Daarom heb ik er één gehaald en ga tzt nog een tussenstukje halen, zodat de omvang nog wat versteld kan worden, dat scheelt denk ik ook wel weer. Na de BV haal ik wel een 2e BH.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat gevoel hoort er ook wel een beetje bij natuurlijk. Ik moet me maar niet zo druk maken. Gewoon maar hopen dat het door gaat en klaar!

Ben ook zo benieuwd hoe uiteindijk die 410 cc zal staan! Het lijkt best groot, want ik lees hier veel meiden die minder hebben, maar goed de PC die adviseert natuurlijk en kijkt naar je bouw en omtrek enzo.

Soms kan ik het nog niet helemaal geloven dat ik het eindelijk ga doen! Ben er zo blij mee!

Jullie kunnen vast wel dat gevoel dat je zo ontzettend baalt omdat je dat leuke jurkje ziet wat jij dus weer niet kan kopen omdat het alleen nog maar meer benadrukt hoe plat je bent, of die kleding die een beetje voorgevormd is waardoor er pure lucht in zit in plaats van borsten. Altijd weer lastig om een bh te vinden die mooi aansluit op die mini borstjes haha.

Groetjes Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paty,

Voor jou is het dus ook al aftellen!

Spannend he?!

Betreft de drains die komen aan de zijkant van je borst eruit meer naar je rug toe. Zitten als het goed is met 1 hechting vast.

Ik heb het al twee keer meegemaakt en vond het verwijderen van de drains niet prettig. Ze zijn vacuum en dat moet ook om je wondvocht/ bloed eruit te 'trekken' . De eerste keer waren ze bij mij vergeten om ze te ontvacumen dus dat was tegen het randje van mijn stokje af gaan............. :wacko:

De tweede keer viel het dus enigzins mee maar toch moest ik er toch weer even van bijkomen.

Is eigenlijk op de narcose na het enige waar ik tegen op zie.

Je schrijft privekliniek is duurder, mag ik vragen wat jij moet betalen?

Privekliniek waar ik naar toe ga vraagt voor anatomisch dual plane €4400,00

Groetjes,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Ik had zo iets dus.. ik zou de 13 juli geholpen worden en kreeg een telefoontje 'we gaan naar een andere locatie, je BV moet verplaatst worden'. :blink: Had ik alles geregeld op het werk enzo.. uiteindelijk werd het verplaatst naar 16 juli, 3 dagen later maar... maar toch..

Ik zou even wachten met bh's kopen eigenlijk.. ik zou namelijk een 75C krijgen en met gewone bh's is het dus een 75D. De sportbh zit wel goed en ik was dat ding gewoon regelmatig tussendoor. Voor 6 weken wou ik geen 2 sportbh's erbij kopen.. vind het wel prijzig en daarna draag ik ze denk ik nooit meer :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken al je "twijfels"...

Ik heb een eigen zaak en kan echt niet langer wegblijven dan 1 week...

Nou hoef ik niet te tillen ofzo, maar het zal wel even afzien worden. Ik werk in de eerste week dus niet en in de tweede week maar 2 dagen en voor het thuisfront zorgt mijn man. Hij heeft twee weken vrij genomen omdat ik de kids niet kan/mag tillen.

event.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Ik heb ook 400 cc en zo groot vindt ik ze niet ,het pakt bij iedereen weer anders uit,

een vriendin van mijn heeft ook 400 cc en zijn toch weer kleiner als die van mijn.

Het legt aan je vel en wat je al had voor je bv dus het pakt altijd anders uit.

Wel spannend hoor je bent al snel aan de beurt geniet gewoon van de voorpret straks heb je een paar prachtige meiden .

Ik heb ook drains gehad en het viel mijn weer 100% mee ik ervaarde het als een brandend gevoel voor een paar seconde en klaar was het.

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Hallo Sigesh!

Even omgerekend in Euro's (woon niet in NL) ben ik in deze prive kliniek 2500 euro kwijt. In NL is het dus wel wat duurder zo te lezen, alhoewel ik vaak lees dat in Belgie de prijs wel rond 2000 euro ligt ook.

Hallo Pacha

Fijn te horen dat 400 cc helemaal niet zooo groot is, dat zou ik namelijk bijna gaan denken, maar ik vertrouw op de dokter. Hij weet dat ik het wel natural wil houden haha.

Ja, het is nu wel echt aftellen hoor, ik heb de hele dag de kriebels! dan duurt een week best lang haha

groetjes Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Paty,

Bedankt voor je tip van die Amerikaanse website! Ik heb behoefte aan veel foto's te bekijken. Heb jij dat ook? De voor-en-na-foto's geven mij een idee hoe het zou kunnen worden. Van een paar meiden hier heb ik ook hun foto's mogen kijken in mijn-album (Dank!) maar ik vind het toch wat bezwaarlijk om steeds te pb-en voor een wachtwoord...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pickwicki, ja dat had ik ook! zat me helemaal scheel te kijken aan tieten haha

Maar inderdaad, is heel handig om een beetje idee te krijgen.

Nu met nog minder dan een week begin ik me overal zorgen over te maken, vervelend...was het maar alvast zover!

Kan niet wachten, deze week duurt zoooo lang haha

Groetjes paty

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.