Ga naar inhoud

Wat deden jullie tegen de dip/verveling :) ?


Aanbevolen berichten

Hoi Raibabe.

Ik heb geen dag in bed gelegen, dat vind ik echt saai! Als ik op de bank zit om tv te kijken, voel ik me veel beter eigenlijk :) Je gaat je zo 'ziek' voelen, als je in bed ligt.....

En wat heb ik in die tijd allemaal gedaan, uhm, vooral veel op het forum gezeten, laat ik het maar niet ontkennen :D Verder boeken gelezen, ook wat in de tuin gelopen. Ik ging na een paar dagen al eens het dorp in, al was het maar een half uurtje, dan was ik er even uit. (natuurlijk wel niet op de high-heels, want zo schokbestendig waren jut en jul nog niet ;) )

Niet veel meer dus, en ik heb het overleefd :D

Het is maar een weekje of hooguit 2 dat je je zo voelt, daarna gaat alles veel beter.

NOg even op je tandjes bijten haha, het is zooooo voorbij, en je weet waar je het voor doet he ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar stappen ging in het begin toch niet goed? :P

ik ben net mn eerste keer terug echt buiten geweest, naar de colruyt, ben echt wel moe nu en dacht dat ik er ging flauwvallen haha.

Ooh zie er al naar uit als ik terug in bad kan :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bleef ook niet in bed liggen. Ik zat op de bank tv te kijken (nam serie's op de dag ervoor) wandelde door het door het huis. Ging wel eens naar de stad maar niet langer dan een uurtje.. Boeken lezen. Internetten..

Dit duurde hooguit een week en toen ik al veel meer.

het is voor mij nu 1,5 week geleden en kan al zoveel meer en dit zonder pijn. Heerlijk..

Komt allemaal goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is een colruyt??? :rolleyes:

discount supermarkt keten in Belgie ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was trouwens maar 4 dagen buiten spel, had niet zo veel verveling dus. Facebook, het forum , de tv en pijnstillers hebben me er doorheen geholpen. heb geen één dag in bed geslapen ervan, ik 'zat' op de bank, samen met vriend en hondje.

de vijfde dag lag ik terug in bed, na één week al opstap om mijn zusjes te vieren ( op high-heels alweer), en daarna was er al geen houden aan.shoppen, uit eten, slapen op mijn zij.... en vanaf 2 weken was ik weer volledig de oude.

soms dacht ik 'oei, misschien moet ik het rustig aan doen' maar ik had echt nergens last van, dus tja, eind goed, al goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat dezelfde middag na mijn BV al met mijn kids in de speeltuin, lekker in de buitenlucht op de schommel. Verder wel wat rustiger aan gedaan maar....appeltje eitje....gewoon lekker doorleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amaai :P ok haha, ja dan gaat de tijd ook wel sneller voorbij natuurlijk + je bent vermoeid en je kan makkelijker slapen.

Hm ik heb precies toch iets te veel gerust? :P

ik neem alleen 's nachts nog een paracetamol, maar toch doen mn borsten nog wel pijn en steken, dan is het tanden op elkaar zetten in de winkel haha :)

Heb ook veel tijd doorgebracht op het forum, vanaf ik opstond, en dan nog net voor ik ging slapen :P

En Bella al met hakken? :P zo zot, heb vandaag weer wat kleding gepast met hakken, oh wat staat het zo mooi al :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Bella al met hakken? :P zo zot, heb vandaag weer wat kleding gepast met hakken, oh wat staat het zo mooi al :D

Bella altijd op high-heels! :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.