Ga naar inhoud

borstvergroting VS zwangerschap


Aanbevolen berichten

wat mij verteld is van meiden op t forum is 6mnd,1 jaar en zelfs 2jaar heb ik gehoord :o

maandag heb ik mijn consult en dan ga ik t vragen aan de pc en ook wat het eventueel kan doen met je borsten daarna of je dan weer voor een wissel moet of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wat Tjikkie zegt, de adviezen lopen errrrrg uiteen!

Als je op zeeeer korte termijn een kinderwens hebt, zou ik het liever omdraaien. Eerst zwanger, dan pas de boobies weer op orde brengen.

Maarja, het gevoel en het verstand zitten vaak niet op 1 lijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zulke kinderwens hebt zou ik inderdaad wachten tot na de zwangerschap. Want tijdens de zwangerschap/borstvoeding groeien ze makkelijk 2 maten! En dan zijn ze ook heel erg mooi :56: en in sommige gevallen blijven je borsten dan ook zo mooi. Niet iedereen verliest zijn mooie borsten na een zwangerschap. Wie weet heb je dan geen operatie nodig!

Als de mijne waren gebleven zoals ze waren tijdens de borstvoeding, had ik er nooit iets aan laten doen :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het vandaag gevraagd en de PC zei 2 maanden wachten niet dat ik t van plan ben zo snel :o

en dat je borsten groeien tijdens je zwangerschap kan maar hoeft helemaal niet die van mij waren ook maar minimaal gegroeid,helaas!

en wel gekrompen daarna :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn arts zei dat je het beste 1 jaar kon wachten.

Na 1 jaar zijn je borsten helemaal hersteld en gesetteld! :D

Na een half jaar waren ze bij mij nog best gevoelig en niet helemaal gedaald

Maar wil je binnen een jaar een kindje zou ik wachten, nu krijg je eerst een gratis boobjob hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.