Ga naar inhoud

sandy1979 : 27 juni 2012 : ... : Reinier de graaf ziekenhuis


Aanbevolen berichten

hoi allemaal.

sorry als dit bericht niet op de juiste plek komt maar ik begrijp deze site dan ook nog niet helemaal.

hoi ik ben sandy 33 jaar oud uit den haag.

heb vorige week een prothese wissel gehad en was zeer blij met de mededeling dat mijn rechter borst lek was misschien raar maar na 4 jaar hier mee hebben te gelopen en niet serieus genomen te worden ben je toch echt wel blij met de mededeling dat dit ook waar was.

nu het rare juist omdat mijn rechter helemaal schoon is gemaakt had ik gedacht meer last te hebben van de rechter borst.

niks is minder waar mijn rechter is al zo goed als genezen en ziet er ook goed uit, alleen mijn linker wordt met de dag blauwer en strakker en gaat ook meer pijn doen.

hopelijk is dit gewoon het herstel maar ben ook wel een beetje bang dat het niet goed is.

graag zou ik van iemand willen weten die dit ook heeft gehad en wat dit precies is

vriendelijke groetjes sandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel voor je reactie maar ik ben pas gister geweest en hebben ze de knoopjes al losgeknipt en volgende week halen ze de draden eruit maar weet jij toevallig of dit gewoon is dat mijn bloed zakt of een nabloeding is want als het een nabloeding is bloed het dan ook buiten de borst?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandy,

wat fijn dat je een wissel hebt gehad, en ik vind het heel raar dat je al die tijd niet serieus genomen werd.

dat was bij mij wel het geval.

wat die bloeding betreft, was die er gister al toen je op controle ging?

zo niet zou ik gewoon de kliniek even bellen, of even BB haar reactie afwachten :)

welke prothese had je eerst?

groetjes PIP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandy

Als jouw borst blauwer en dikker wordt en meer pijn gaat doen, moet je DIRECT contact opnemen met je kliniek en eisen dat je langs mag gaan. Dit lijkt een nabloeding. Als je een nabloeding hebt, bloedt het normaal gesproken alleen aan de binnenkant, met als gevolg een steeds dikker wordende borst en blauwheid, dat uiteindelijk zwart gaat worden.

Wacht hier niet meer mee, aub, jij moet echt direct bellen!!!!!

Ik ben verpleegkundige en kan je geen andere raad geven en ik kan je niet geruststellen. Doe er je voordeel mee ;)

Hopelijk is het iets anders, maar dit MOET gecontroleerd worden, nog VOOR het weekend!!

Groetjes, BB (die bb waar pipohno het over heeft haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandy,

wat fijn dat je een wissel hebt gehad, en ik vind het heel raar dat je al die tijd niet serieus genomen werd.

dat was bij mij wel het geval.

wat die bloeding betreft, was die er gister al toen je op controle ging?

zo niet zou ik gewoon de kliniek even bellen, of even BB haar reactie afwachten :)

welke prothese had je eerst?

groetjes PIP

hoi hoi

ik had eerst mc ghan 110 waren echt heel erg mooi gedaan en echt tevrede maar helaas ging het na 6 jaar mis en kwamen er allemaal hele harde punten in ze bleven zeggen dat het een plooi was maar ik bleef volhouden dat dat niet kon omdat het anders aan voelt

eindelijk na 4 jaar ben ik naar de reinier de graaf gegaan en die dokter wilde gelukkig wel echt de tijd nemen om te kijken wat er aan de hand was en toen is het ook heel snel gegaan

hopelijk dat dit nu wel weg gaat trekken vind het een beetje eng maar ja goede hoop houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandy

Als jouw borst blauwer en dikker wordt en meer pijn gaat doen, moet je DIRECT contact opnemen met je kliniek en eisen dat je langs mag gaan. Dit lijkt een nabloeding. Als je een nabloeding hebt, bloedt het normaal gesproken alleen aan de binnenkant, met als gevolg een steeds dikker wordende borst en blauwheid, dat uiteindelijk zwart gaat worden.

Wacht hier niet meer mee, aub, jij moet echt direct bellen!!!!!

Ik ben verpleegkundige en kan je geen andere raad geven en ik kan je niet geruststellen. Doe er je voordeel mee ;)

Hopelijk is het iets anders, maar dit MOET gecontroleerd worden, nog VOOR het weekend!!

Groetjes, BB (die bb waar pipohno het over heeft haha)

hartstikke bedankt voor je antwoordt ik ga gelijk met de afdeling bellen.

hopelijk heb ik zo al een antwoordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi allemaal,

nou gister tot laat in het ziekenhuis gezeten en de schrik zat er aardig in ik hoorde al over openmaken en een stompe naald dus kneep hem echt.

gelukkig mocht ik weer naar huis omdat het nog geen ...spanning is, sorrry weet even het woordt niet meer.

moet nu nog rustiger aan doen en na het weekend weer naar de poli voor controlle en om te zien hoe ik het weekend ben door gekomen.,

vanacht gelukkig wel wat geslapen en nu maar hopen dat het snel wegtrekt.

wel een hele leuke mooie site dit zo mooi hoe je elkaar ook een beetje kan steunen.

groetjes sandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

nou gister weer onder het mes geweest omdat het mis ging met de linkerkant, heb een fikse nabloeding gehad en ben nu weer helaas terug bij af.

heb het gevoel dat het nu wel goed komt allemaal alleen zonde van de 2 weken,

voel me ook wel een beetje schuldig tegenover mijn kindjes en moeder omdat zei ook nog twee weken langer op mama moeten wachten en oma lekker nog twee weken bij mij is<stiekem wel lekker hoor als je moeder ook elke avond lekker kookt hihihi>

zodra het verband eraf is plaats ik weer een foto erbij ben zelf ook weer heel benieuwd maar als ie net als de rechter wordt ben ik heel tevree.

groetjes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandy

Had al via pb gereageerd, maar ook nog even hier! ;)

Hoop voor je dat het nu helemaal goed gaat komen!! Laat je maar lekker verwennen en je niet schuldig voelen. Jij kunt er niks aan doen dat je die nabloeding kreeg he! Dat kan gebeuren en je hebt gewoon pech gehad. Ze hadden alleen misschien wat sneller actie kunnen ondernemen in je kliniek, maar ach, ook dat is achteraf he...

Doe het rustig aan! Neem je rust!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandy

Had al via pb gereageerd, maar ook nog even hier! ;)

Hoop voor je dat het nu helemaal goed gaat komen!! Laat je maar lekker verwennen en je niet schuldig voelen. Jij kunt er niks aan doen dat je die nabloeding kreeg he! Dat kan gebeuren en je hebt gewoon pech gehad. Ze hadden alleen misschien wat sneller actie kunnen ondernemen in je kliniek, maar ach, ook dat is achteraf he...

Doe het rustig aan! Neem je rust!

xx BB

ze wisten ook niet dat het zo erg was omdat mijn pijngrens zowizo hoog is en mijn waardes van alles altijd heel laag dus daar verkijken ze zich makkelijk op.

ps ik ben niet in een kliniek geholpen maar in reinier de graaf ziekenhuis voorburg ikzelf vind het een fijn ziekenhuis omdat ze daar nog lekker persoonlijk zijn.

xxxies san

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een update tussendoor, het gaat heel langzaam steeds beter nog wel heel veel pijn en wat gespannen maar gelukkig niet blauw.

hopelijk gaat het snel weer echt beter ik wordt een beetje moe van die 4 muren om me heen en dat ik ook niet echt iets met mijn kinderen kan doen, maar ja nog even doorbijten en dan gaat het steeds weer wat beter en gelukkig vergeet je alle ellende dan ook snel weer.

nou nog even tot donderdag wachten en dan kan ik al me vragen bij de arts neerleggen ben heel benieuwd wat er nou allemaal is mis gegeaan.

vriendelijke groetjes san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.