Ga naar inhoud

welnesskliniek vs global care clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Mijn naam is sanne en ik heb een consult gehad bij dr nelissen van de global care clinic.

Ik heb ook nog een afspraak bij dr verdonck van de welnesskliniek.

Ik vraag me alleen af wat jullie ervaringen zijn? voor welke kliniek jullie zouden kiezen en of jullie ook getwijfeld hebben tussen deze twee?

Ik hoor het graag!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

helemaal met bella eens! je moet gewoon gaan daar waar jij het beste gevoel bij hebt. mijn 1e consult

was ook bij dr nelissen en had er een gied gevoel bij. toch wou ik nog ergens

een 2e consult. Nadat ik zoveel goeds had gelezen over dr plovier

ben ik daar ook op consult geweest.. en stond binnen 10 min. weer buiten.

mijn keuze is dus gevallen voor dr nelissen global care kliniek.

11juli 2e consultje bij hem voor nog alles te bespreken en 30 augustus is het zover:)

ik zou zeggen lekker op consulte gaan en kies waar jij je het fijnste voelt.

liefsss caro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! stel ik zeer op prijs!

Bij dr nelissen voelde ij me zeker op mijn gemak. eerlijke kerel legt alles fijn uit.

Een vriendin van me is bij welness geweest en die prijst hun de hemel in. dus ik vind het idd belangrijk om alle ervaringen te horen.

Heb volgende week consult bij welness dus ben benieuwd.

Nogmaals bedankt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb geen ervaring met Wellnesskliniek, maar wel met Global care clinic.

Inderdaad bij de eerste consulten bleek dit een aardige eerlijke man te zijn. Ik heb heel duidelijk gemaakt wat ik wel en niet wilde. Geen probleem. Ik wilde een lift maar hij adviseerde protheses bij te doen omdat het resultaat anders niet mooi zou zijn, nogmaal heb ik hem op het hart gedrukt dat ik absoluut geen grotere borsten wil. Mijn maat zou hetzelfde blijven.

De operatie was een hel, ik was onder slaapverdoving en heb alles zo'n beetje mee gemaakt en gevoeld. Was verschrikkelijk, vanaf de operatietafel werd ik meteen aangekleed en in de auto gezet, vond dat niet fijn.

De pijn is me ontzettend mee gevallen.

Maar na 6 weken begon de ellende. Ik deed mijn oude bh aan en die past dus helemaal niet meer, ik heb naar de winkel gegaan en blijk nu dus 2 (2!!) maten groter te hebben. Ik zit nu op dezelfde maat als toen ik (voordat ik ging afvallen) een verkleining wilde! Ook waren mijn borsten alweer gaan hangen, en dat was de reden dat ik mij liet opereren, ik was enorm teleurgesteld, maar had gehoopt dat mijn borsten nog kleiner zouden worden, maar het hangen was er dus al en dat zou niet weg gaan alleen nog maar erger worden. Ik heb het 4 maanden de tijd gegeven voordat ik terug ben gegaan.

Maar meneer Nelissen vond mijn borsten heel mooi gelukt, ik heb mijn ongenoegen en verdriet geuit. Het lijkt er niet eens op van wat ik mij voorgesteld had, ik zit nu met grote hangborsten wat ik juist helemaal niet wilde.

Maar hij vond dat niet zo, hij vond het mooi zo, dus ik moest me niet zo aanstellen. Een herstel operatie zag hij niet zitten.

Ontzettend verdrietig ben ik naar huis gegaan en wat had ik een spijt dat ik voor hem gekozen had.

Het is nu ruim 8 maanden geleden na de operatie en leef iedere dag nog met verdriet. Iedere dag word ik weer geconfronteerd met mijn verschrikkelijke borsten. Ipv van kleiner zijn ze zelfs nog wat groter geworden, maar miss komt dat door een wissel van de hormoompil.

Begrijp me niet verkeerd, mijn borsten zijn niet lelijk, maar heel natuurlijk geworden en zullen een hoop meiden jalours op zijn. Maar dit is helemaal niet wat ik wilde, ik wilde een b/c cup met een mooie ronde vorm, nu heb ik een hangende (ruim) E cup, vind het echt verschrikkelijk!

Maar het geld is op, dat heb ik allemaal in de operatie gestopt, ik ga opnieuw sparen, zodat ik door een andere chirurg de protheses eruit kan laten halen en opnieuw liften. Ik ben bang dat ik tot die tijd iedere dag nog een hekel aan mijn borsten zal hebben.

Dus tot zover mijn ervaring met Global care clinic. In eerste instantie leek het mij ook een hele goede chirug. Maar hij is ontzettend eigenwijs en niet meelevend. Hij lost problemen niet op!!

Ik heb wel mooie resultaten gezien in zijn kliniek, ook heeft hij netjes gehecht, maar daar heb ik nu weinig aan.

Groetjes Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.