Ga naar inhoud

sweety1979 : 2 juli 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hi,

Nu is het eindelijk bijna zover.

Over twee weken worden er druppelvormige protheces van 300cc onder de borstspier geplaatst.

Ik zie voornamelijk tegen de pijn achteraf op. En ben erg benieuwd wat mijn eindresultaat zal zijn.

Zelf hoop ik op max een grote C. Ik kom nu van een A-75.

Hoe is het bij jullie gegaan? Pijn, etc..

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Wat spannend zeg voor jou! Al bijna! Ik ga ook naar het ACCZ , heb aankomende zaterdag mijn consult :-) Hoe was jou eerste consult gegaan? Ik heb zelf een volle b cup, en links zelfs een kleine c.. Ik wel graag een mooie volle d cup hebben. Ik ben benieuwd naar jouw eindresultaat, hou je mij op de hoogte?

Liefs roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst gefeliciteerd!! :43:

Wat de pijn betreft, dit is heel normaal. Ze zijn dual plane geplaatst, wat inhoud dat je spier is doorgesneden. En ja dat is erg gevoelig.

Bij mij voelde het alsof tramlijn 4 over me heen was gereden ;)

Maar rustig aan doen, op tijd je medicijnen nemen en vooral niet gaan forceren, dan komt alles goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Idd, rugpijn, pijn aan je borsten, drukkend gevoel, pijn aan je ribben, het hoort er helaas allemaal bij. Dat 1 en 2 zijn de ergste, daarna wordt het stilletjes aan beter.

Goed je pijnstillers innemen en dan gaat het steeds wat beter.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi dank je wel dames!!!

Pff..okay, doorbijten dus. Morgen ook even mijn recept extra 'zware' pijnbestrijdingsmedicatie laten halen.

Ik slaap bij m'n beste vriendin en mijn vriend is ook bij me.. Arme zielen, maar goed.

Erbij neerleggen, rusten, en daarna GENIETEN!!

;):D:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 x per dag 1000 mg paracetamol nemen (dus ook snachts ff je wekker zetten he)!!!!!

Die andere medicatie kun je ook nemen, maar nooit tegelijk met je paracetamol, altijd 1 a 2 uur tussen laten. Dus stel dat je je paracetamol om 17 23 5 en 11 zou nemen, dan zou je die andere medicatie om 21 en 9 kkunnen nemen en evt tussen 14 en 16 nog 1

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.