Ga naar inhoud

Even voorstellen maar!!


Gast SeñoritaM

Aanbevolen berichten

Gast SeñoritaM

Aloha boob babes :101:

Ik ben Margot, 20 jaar en ontevreden over mijn mieretietjes..

Ik zit al langer te denken over een BV, maar heb er nooit echt de tijd voor genomen om me er in te verdiepen..

Dacht altijd dat ik niet zo moest zeuren en blij moest zijn met wat ik heb, nou DAAAAG niet dus!!

Ik merk, hoe ouder ik word, des te minder tevreden ik ben met mn minimale AA-cupje :93:

Ben hier aardig aan het rondlezen geweest en merk dat er aardig wat meiden van mijn leeftijd zijn die het ook overwegen,

niet meer alleen dus!! Hallelujaah

Zou super graag een mooie passende tiet willen hebben!!

Nou heb ik me gefocust op de Wellness Kliniek in Genk & de ACCZ Kliniek in Zeist en het spreekt me allebei aan.

Het valt me alleen wel op dat de WK protheses aanbiedt met een dikkere wand en een vaste silicone vulling, waardoor kans op lekkage etc. minder is.. ACCZ gebruikt deze protheses niet maar zijn ze hierdoor minder aanraadbaar?

Pffffff twijfel twijfel tussen die 2..

Enige tips en adviezen van boob babes??

:48: Thanksssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom hier!

Tja op een gegeven moment besef je dat je borsten niet meer zullen groeien, en als de mogelijkheid er dan is en je hebt het geld.. gewoon ervoor gaan! heel herkenbaar!

Was zelf 19 toen ik werd geopereerd, in de Wellness kliniek bij dr. Visser. Ik kan je haar zeker aanraden ;)

Welke maat had je zelf in gedachten? Heb je al een beetje rondgekeken in de galerij? Dan vorm je snel een beeld wat je mooi vind en wat je zelf graag zou willen.

Ik denk dat je niet hoeft in te zitten over de kwaliteit van de protheses, ik heb over beide siliconenmerken goede verhalen gelezen en na 10/15 jaar moet je toch wisselen. De kans dat je implantaten lekken is tegenwoordig vrij klein.

Ik zou gewoon bij beide klinieken op consult gaan en van tevoren goed uitzoeken bij welke chirurg je op consult wilt, en dan bepalen bij wie je een goed gevoel hebt.

Veel voorpret gewenst!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SeñoritaM

Dankje !!

Ik hoor inderdaad veel goeds over de WK en dr. Visser, maar was ook van plan om bij allebei de klinieken ( WK en ACCZ ) op consult te gaan om te kijken waar ik me prettig bij voel.

Maten in verhouding tot cc zeggen mij eigenlijk niet zo heel erg veel!!

Maar ik zou zelf graag een volle B tot kleine C willen hebben, het hoeft van mij niet te groot.. het moet gewoon bij mijn lichaam passen vind ik..

Voorpret is hett inderdaad hahaha, ik moet nog wel eventjes sparen voor ik de dames aan kan gaan schaffen, maar bedankt hihi!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.