Ga naar inhoud

op of onder de spier??


Aanbevolen berichten

Hello everybody,

Ben hier nieuw en wil me even voorstellen. Ik ben 32 jaar, twee kindjes dus need a boobjob :1big_boobs:

In mijn hoofd had ik anatomisch onder de borst, gisteren ben ik op consult gegaan bij dr. demeyere en raadde mij rond OP de borstspier aan. Hij verzekerde dat het er natuurlijk zou uitzien. Ik was overtuigd maar was hier op het forum aan het rondneuzen en merk toch op dat vele ONDER de spier kiezen?

Nu ben ik beginnen twijfelen....Zijn er hier lady's die rond op de borst hebben en ladys die onder de borst hebben? zou graag het verschil zien?

alvast bedankt hoor

:) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadia

Iedere pc heeft zo zijn voorkeur met betrekking tot plaatsing. Helaas, vind ik, word er maar al te vaak gekozen voor dual plane (half onder de spier), ook vaak bij mensen die weefsel genoeg hebben van hunzelf. (maar dat is mijn mening :) )

Als je genoeg eigen weefsel hebt, of als je huid dik genoeg is, krijg je met rond op de spier evengoed een natuurlijk resultaat. Kijk maar eens bij de foto's van bijvoorbeeld Marriebarrie (verder schiet me nu niemand te binnen, sorry)

Ik ben zelf 10 dagen geleden geopereerd door dr. Demeyere en ben tot nu toe heel tevreden! Ook bij mij rond op de spier. Hoe het uiteindelijke resultaat gaat worden, daar kan ik dus nog niets over zeggen :)

Bij mij zijn er wel wat herstel-werkzaamheden geweest, omdat de vorige chirurg een te brede prothese geplaatst had, dus zijn mijn foto's niet echt representatief voor hoe het eruit gaat zien, denk ik. Uiteraard ben je vrij om mijn foto's ook te bekijken, maar dan moet je me wel even toevoegen als vriend.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj Nadia!

Ik ben vandaag 6 weken PO en heb ook rond op de spier. Ik ben ook bij dr. Demeyere op consultatie geweest en hij raadde mij ook rond op de spier aan. Uiteindelijk heb ik mijn operatie laten uitvoeren door dr. Van Canneyt.

Ik vind dat het er héél natuurlijk uitziet! Je ziet eigelijk totaal niet dat het 'geen echte' borsten zijn.. (en mijn vriendinnen bevestigen dat :P)

Ik ben er SUPER tevreden mee :D

Er staan foto's in de gallerij ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik was iets zwaarder toen ik mijn bv kreeg, had toen wat meer vetjes en wel wat borstweefsel, bij mij is rond mediumprofile op de spier geplaatst.... vond ze prachtig en nu nog steeds, alleen ik ben nu wel wat afgevallen en daardoor kan je de protheses wel beter zien zitten, ben je slank (mt 38 of kleiner) zou ik echt voor onder de spier gaan, is echt mooier, dan zie je de randen van de protheses veel minder...ik ben nog steeds heel tevreden hoor, het kan nog wel bij mij, zit tussen mt 38 en 40 in nu..... dus heb nog net genoeg vet om het mooi te laten zijn.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.