Ga naar inhoud

Op vakantie?


Aanbevolen berichten

Hoi Visje

Na 5 weken moet dat in principe geen probleem zijn, tenzij je van plan bent berg te gaan beklimmen, of te gaan parachute springen...

Je moet er wel rekening mee houden, dat de meeste meiden hier, 6 weken lang hun kliniekbh aan moeten houden overdag en sommigen zelfs nog met zo een band erboven.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu ook 2 weken op vakantie en ben met 4wkn PO weg gegaan. Ik rust vaak nog wel smiddags omdat zo'n vakantie, ondanks dat ik niet heel veel doe, toch best wat energie vreet maar opzich moet het kunnen.

Als je een zonvakantie gaat doen moet je wel echt heel goed smeren maar ach, verder kan een rustige vakantie best wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Visje,

Ik heb m'n bv op 2 juli gepland en vertrek 3,5 weken erna op autovakantie... Volgens de pc moet ik m'n bh 4 weken dragen, dus zolang ik em dan nog zoveel mogelijk draag en geen sport doe (oa zwemmen), was het voor hem ok....

Wat voor soort vakantie zou het worden dat je gepland hebt?

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.