Ga naar inhoud

Borstvergroting of liften?


Aanbevolen berichten

Lieve Meiden,

Ik twijfel tussen een borstvergroting en borstlifting? Of misschien beide!?! Ik ben moeder van een prachtige jongen die bijna 1 jaar is, na het geven van borstvoeding en afvallen zijn mijn borsten gaan hangen, een bekend fenomeen onder velen. Ik heb het idee dat mijn borsten met een borstvergroting nog steeds niet mooi rechtop komen te staan en met alleen een borstlifting weer te klein worden. Misschien een idee om ze te liften met vulling? Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips? En daarnaast ben ik er nog niet uit of ik een tweede kind zou willen, maakt dit wat uit?

Maandag ga ik op consult bij dokter Staudt, bloemingdael klinkiek. Waarschijnlijk heeft hij ook alle antwoorden op me vragen. Maar zou de ervaringen van anderen willen weten.

Alvast bedankt meiden! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een lift met vulling, en daarna nog een zwangerschap zou ik persoonlijk toch wel erg zonde vinden.

Dan heb je 'nieuwe' boobs, waar vervolgens hetzelfde mee gaat gebeuren als wat er nu gebeurd. Dan ben je uiteindelijk misschien weer helemaal terug bij af.

Ik zou het uitstellen... of je moet het nu echt noodzakelijk vinden omdat het psychisch een probleem is om met de boobs rond te blijven lopen.

Natuurlijk zijn er meiden genoeg die daarna nog een zwangerschap gehad hebben, en waar daarna maar een klein verschil overblijft. Maar helaas heb je de ervaring dat het bij jou wel sporen na heeft gelaten :(

Heel veel succes! als je eenmaal je zinnen erop hebt gezet is het wel héél moeilijk om het uit te stellen he pffft!! Ik zou het ook niet kunnen dat weet ik wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk indd niet dat puur een borstvergroting iets gaat veranderen aan de stand en vorm van je borsten (oftewel: als je protheses in hangende borsten duwt, worden het gewoon nog grotere hangende borsten!) En daar ga je zelf niet tevreden mee zijn..

Als ik je mag adviseren zou ik ze laten liften, en indien gewenst vergroten.

Wel zou ik dat pas doen als je zeker bent van je keuze wat kindjes betreft, het zou wel heeeel erg zonde zijn om eerst een dure ingrijpende operatie te doen, om dat vervolgens na misschien 1 of 2 jaar weer te "verpesten" ..

Eigenlijk wat Piepke hierboven dus ook schrijft!

Succes met je consult meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Een lift met vulling, en daarna nog een zwangerschap zou ik persoonlijk toch wel erg zonde vinden.

Dan heb je 'nieuwe' boobs, waar vervolgens hetzelfde mee gaat gebeuren als wat er nu gebeurd. Dan ben je uiteindelijk misschien weer helemaal terug bij af.

Ik zou het uitstellen... of je moet het nu echt noodzakelijk vinden omdat het psychisch een probleem is om met de boobs rond te blijven lopen.

Natuurlijk zijn er meiden genoeg die daarna nog een zwangerschap gehad hebben, en waar daarna maar een klein verschil overblijft. Maar helaas heb je de ervaring dat het bij jou wel sporen na heeft gelaten :(

Heel veel succes! als je eenmaal je zinnen erop hebt gezet is het wel héél moeilijk om het uit te stellen he pffft!! Ik zou het ook niet kunnen dat weet ik wel ;)

Hey Piepke en Kaiya,

Super bedankt voor jullie reactie! Ik denk dat het inderdaad beter is om te wachten voor het mooiste resultaat maar zoals als je al zei, het is ZO MOEILIJK om me zinnen nu ergens anders op te zetten! Ik denk ook dat ze extra zijn gaan hangen omdat ik erg ben afgevallen na mijn bevalling, ik merk nu dat ze wel weer wat steviger worden. Het is dan maar hopen dat het bij een tweede zwangerschap niet weer zal gebeuren. Ik ben benieuwd wat de arts mij zal adviseren.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.