Ga naar inhoud

PIP wissel Dr Winter 13 juli JVG kliniek.


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik ben een vrouw van bijna 43 jaar en heb 12 jaar geleden een PIP implantaat gehad.

hoeveel cc weet ik niet meer, maar heb nu een kleine b cup.

ik werd opgeroepen voor een wissel en ik wist al dat mijn implantaten lekken.

13 juli gaat het gebeuren en wat ik graag zou willen weten of er mensen zijn die lichamelijke klachten hadden van de PIP implantaten.

zelf ben ik altijd moe, maar omdat ik medicijnen slik weet ik niet zeker of het daarmee te maken heeft.

groetjes en alvast bedankt voor eventuele reactie's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb 15 mei mijn wissel gehad van de PIP implantaten. Ik had ook de klachten van vermoeidheid, gewrichts- en spierpijnen. Ik heb zelf ook de link nooit gelegd met de implantaten. Tot ik te horen kreeg van de PC dat dit idd wel de oorzaak van klachten kan zijn!

Ik kan nu op het moment nog niet zeggen dat het beter is, daar dit nog veel te kort is en tijdens de operatie ben ik ook veel bloed verloren en nieuw bloed moeten krijgen, dus daar kan je ook heel moe van zijn!

Wat ik wel kan zeggen qua beterschap is dat ik nu een ganse nacht kan doorslapen, zonder wakker te worden van de gewrichtspijnen. Dus dat vind ik al een heel positief punt!

Wees blij dat de troep ook uit uw lichaam gehaald wordt 13 juli! Dat is een hele geruststelling!

Veel succ6 met je wissel!

Gr. Pitou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb 15 mei mijn wissel gehad van de PIP implantaten. Ik had ook de klachten van vermoeidheid, gewrichts- en spierpijnen. Ik heb zelf ook de link nooit gelegd met de implantaten. Tot ik te horen kreeg van de PC dat dit idd wel de oorzaak van klachten kan zijn!

Ik kan nu op het moment nog niet zeggen dat het beter is, daar dit nog veel te kort is en tijdens de operatie ben ik ook veel bloed verloren en nieuw bloed moeten krijgen, dus daar kan je ook heel moe van zijn!

Wat ik wel kan zeggen qua beterschap is dat ik nu een ganse nacht kan doorslapen, zonder wakker te worden van de gewrichtspijnen. Dus dat vind ik al een heel positief punt!

Wees blij dat de troep ook uit uw lichaam gehaald wordt 13 juli! Dat is een hele geruststelling!

Veel succ6 met je wissel!

Gr. Pitou

ja die gewrichts en spierpijn herken ik ook.maar ik ben nogal hard voor mezelf.

ik hoop dat die klachten zullen verdwijnen, want vooral die vermoeidheid beheerst mijn leven nogal, en ik heb de energie juist zo nodig

ik zie dat je ook Natrelle hebt gekregen die gaan ze er nu bij mij ook in doen :)

hopelijk gaat jou herstel ook voorspoedig en verdwijnt de vermoeidheid straks ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook zo iemand die niet vlug klaagt, maar deze klachten beheersen je leven idd heel erg! Voor de wissel was ik echt kapot door de gebroken nachten! En ik durf dit idd bijna niet te zeggen, maar zoals ik al eerder zei, ik slaap nu lekker, waardoor ik mij overdag ook al een stuk beter voel!

Je gaat echt tevreden zijn na de wissel, want nu zijn ze qua vorm, wat ik echt wou, wat ik van de PIP niet kon zeggen!

gr. Pitou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mijn naam is shemna en 43 jaar in 2008 had ik bv met pips(AL WIST IK DAT NIET°)ik heb me 4jr ellendig gevoeld,spierpijn,slapeloze nachten,darmproblemen tot ik erachter kwam dat ik pips had,23 februari werden ze er bij mij uitgehaald met spoed,alles ging plots in een stroomversnelling,de linkerkant was volledig uitgelopen in mijn borst,kijk maar eens naar mijn fotos,en de vorm van mijn borst was superlelijk,de pc geeft het echt moeten uitschrepen uit mijn borst,en weetje sedert die uit mijn lichaam zijn voel ik me stukken beter,Hoelang weet jij al dat ze lekken?Dat je er ook maar vlug vanaf bent,want die pips waren mij heel ziek aan het maken,grtjs shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shemna, ik heb je foto's bekeken en wat zijn ze mooi geworden zeg!

ik weet eigenlijk al sinds een jaar dat ze lekken, maar dacht nooit dat het zo erg zou zijn.

ik wist ook niet dat ik PIP had totdat ik een oproep kreeg. en nu de operatie eraan komt ben ik een beetje research aan het doen op internet en nu lijken veel dingen heel duidelijk te worden.

mijn operatie is al in juli dus ik ben er vrij snel van af en ik hoop dan ook van een aantal klachten af te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

zelf had ik ook PIP's, ik had zelf geen lichamelijke klachten, maar toen ik in december vernam dat ik met die PIP implantaten rondliep, was het voor mij een uitgemaakte zaak: die moesten er zo snel mogelijk uit. (ook al lekten ze niet).

de wissel verliep goed en het resultaat is heel mooi (alleen jammer dat ik slechts een vaag (en dan nog pijnlijk) gevoel heb in mijn tepels), maar ik zou de wissel meteen terug doen !

heel veel succes straks!!

grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.