Ga naar inhoud

Lizzyvdm : 14 juni 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek Hilversum


Aanbevolen berichten

HI chica's,

Ik ben Lizzy, 21 jaar en wil al een hele lange tijd een borstvergroting/correctie, ik heb nu een matige, slappe b cup en word elke dag ongelukkig als ik naar de spiegel kijk.

Niemand heeft ooit mijn borsten gezien( zelfs vriendjes/familie niet) zo erg zit ik ermee...

Daarom kijk ik ook erg uit naar de bv!!!

Ik heb volgende week dinsdag mijn eerste consult, vind het allemaal ontzettend spannend dus hoop dat ik hier af en toe een beetje mijn hart kan luchten haha.

Nog een fijne nacht iedereen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lizzy,

Ik ben ook bij dr. Moojen-Zaal geweest. Ik vond haar erg aardig, maar ook zakelijk. Ze beantwoordde netjes al mijn vragen en ben heel tevreden over hoe het daar ging. Heel veel succes dinsdag en vergeet niet een fototoestel mee te nemen voor het passen van de kipfilletjes! Dat is toch wel het leukste moment.

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura,

Fijn om te horen dat je een goed gevoel over haar hebt.

Ik heb ook al op haar site gekeken en ziet er allemaal erg professioneel uit ook het herstelprogramma spreekt mij erg aan.

Wat ik mij afvraag , heb jij ook nog andere pc's bezocht voordat je definitieve keuze uitging naar dr. Moojen-Zaal ?

Liefs,

Lizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lizzy,

Ik heb geen andere pc's bezocht. Ik heb een aantal kennissen die erg te spreken waren over de Velthuiskliniek. Je betaalt geloof ik wel meer hier dan bij andere pc's, maar dat vind ik niet erg. (en misschien extra kosten fysio als je geen goede aanvullende verzekering hebt). Over dr. Moojen-Zaal lees en hoor ik alleen maar goede berichten en omdat ik me meteen op m'n gemak voelde bij haar, heb ik ook meteen besloten me door haar te laten opereren. Ik ben benieuwd hoe jouw ervaring straks is.

Liefs, Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey boob-friends,

Ik ben zo zenuwachtig, morgen is het namelijk dan eindelijk zover , dan krijg ik mijn bv!!!

Hebben jullie nog tips o.i.d om zo ''zen'' mogelijk te blijven?

Ahhhh.....kan niet wachten, maar vind de narcose echt super eng!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lizzyvdm,

Ooh spannend zeg!! :) wat heb je op dit moment, en wat ga je krijgen of zou je graag willen:)

Heb niet echt tips, want ik wordt pas 09 juli geopereerd.. maar ik denk dat het belangrijkste is dat je vanuit jezelf zo rustig mogelijk blijft, en gezonde spanningen blijf je altijd houden :) daar kan je

helaas niks tegen doen :) Kijk gewoon vooral uit na je operatie.. leuke topjes, leuke bh's.. strapless shirtjes aan..:) Dat geeft je een fijn/goed gevoel..:)

Narcose hoef je ook helemaal niet bang voor te zijn :) Ik ben 1 keer in mijn leven onder narcose geweest, en weet nog toen ik wakker werd dat ik dacht ''ooh wat heb ik heerlijk geslapen zeg'' maar had wel honger daarna:) ik denk gewoon, ik ga even slapen en daarna word ik met mooie borsten weer wakker:)..

Succes morgen:) en hoor graag hoe het morgen is geweest :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

Lees ander mans verhalen, de narcose valt reuze mee.. Ik samen met Kaya, bb en clarisa hebben onze bv afgelopen maandag gehad en allemaal beschreven hoe het allemaal ging..

Veel succes meid en gewoon op je af laten komen, niet teveel over de narcose of daarna denken, alles is te hebben hoor..

O ja.. Geniet van je operatie.. Je krijgt booobbs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De narcose valt mee??? Hoezo, valt mee :45: Daar merk je namelijk helemaal niks van! Voor je het weet ben je weer bij, dan heb je nog niet in de gaten gehad dat je onder zeil ging :D

En daarna, het wakker worden, ja dat is voor iedereen verschillend, maarja, we mogen blij zijn dat we weer wakker worden (hm of is dat niet echt een geruststellende zin.... sorry :D ) Volgens mij zit ik een beetje te spacen op mijn tramadol :106:

Komt allemaal dik (dik!!!!) in orde. Gewoon op je af laten komen, daarna je paracetamol 1000mg om de 6 uur innemen (ook 'snachts!!! wekker zetten) en evt. andere medicatie volgens schema en dan is de eerste week zo voorbij!

Rustig aan!

En succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

De narcose valt mee??? Hoezo, valt mee :45: Daar merk je namelijk helemaal niks van! Voor je het weet ben je weer bij, dan heb je nog niet in de gaten gehad dat je onder zeil ging :D

En daarna, het wakker worden, ja dat is voor iedereen verschillend, maarja, we mogen blij zijn dat we weer wakker worden (hm of is dat niet echt een geruststellende zin.... sorry :D ) Volgens mij zit ik een beetje te spacen op mijn tramadol :106:

Komt allemaal dik (dik!!!!) in orde. Gewoon op je af laten komen, daarna je paracetamol 1000mg om de 6 uur innemen (ook 'snachts!!! wekker zetten) en evt. andere medicatie volgens schema en dan is de eerste week zo voorbij!

Rustig aan!

En succes!!

xx BB

Hihi BB en haar tramadol.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook niets van de narcose gemerkt...voor je het weet word je wakker...met boobies. Ikzelf heb er geen last van gehad, ook niet misselijk geweest of zoiets.

Nou meid, heel veel succes voor morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaaaaah spannend!!! Ik ben 3 juli aan de beurt! Ik krijg alleen nog eens een lift en protheses onder spier :-s dubbel op dus... Ben ook mega zenuwachtig vooral voor de eerste dagen na de operatie.. Maar moet er iets voor over hebben om van deze lelijke hang dingen af te komen! En jij om mooie grote Boobs te krijgen! :-)) heel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes Lizzy, ik duim voor je!

@Nona: ik word op 2 juli '12 geholpen! Ik krijg ook onder de spier, worden ronde protheses. Zou leuk zijn om te weten hoe jij de eerste dagen doorkomt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi boobilicous-girls!

Wat een lieve reacties allemaal is altijd fijn!! :)

Ik ben me nu helemaal aan het opvreten van de zenuwen.

We rijden kwart voor 11 weg en we moeten daar om kwart voor 12 zijn en wordt dan om kwart voor een geopereerd!!

Ahhhhh!!

Ik heb trouwens nu zelf een 'slappe' 75B en krijg MENTOR, anatomisch , dual plane 330 cc!

Ik hoop op een klein D-tje uit te komen, kan niet wachten!! :D

Ik zou laten weten hoe het allemaal is verlopen, ondertussen denk even aan mij om 1 uur hihi!

XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey girls!

Zo, ben nu net een uurtje thuis, wat is het me allemaal reuze meegevallen zeg!

Ik werd wakker en het eerste wat ik ze ''Ohh valt eig best mee de grootte'' hahaha.

Ik heb nu wel een beetje pijn en bewegen is moeilijk, hoop zo dat ik straks op een D-tje uitkom!

Was al teleurgesteld dat ik een C-sportbh omkreeg haha maar ze zei neeee rustig maar dat is gewoon omdat het extra strak om je borsten moet zitten:D

Ze zien er ook al behoorlijk uit in de sport-bh!

Fijne avond nog iedereen!

XXXX

Nu lekker tv-series kijken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.