Ga naar inhoud

ik zal me even voortellen


Babs22

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Babs, 32 jaar en heb inmiddels mijn 5de borstoperatie ondergaan.

Heb 8 jaar geleden mn eerste bv gehad bij Beaucare bij dokter Plovier.

Vroeg om een mooie bescheiden D cup en kreeg een F cup.

Omdat dit absoluut niet was wat ik wilde heeft hij een aantal maanden later een prothesewissel gedaan waarna er een E cup overbleef.

Na een aantal maanden kreeg ik hele erge kapselvorming waaardoor ik een steen had ipv een borst en deze ook raar ging vervormen.

Maar gezien ik geen vertrouwen meer had in dokter Plovier ben ik naar een ziekenhuis in nederland gegaan.

Deze protheses zijn in het MCH verwisseld en meteen boven de spier geplaatst omdat er teveel schade onder de spier was ontstaan.

Na een maand of 7 scheurde ploteling tijdens het slapen en het draaien van mn rug naar mn zij ,allebei de hechtings lagen van mn linkerborst open waardoor de prothese uit de pocket viel.

Deze is de volgende dag weer dichtgemaakt.

Maar aangezien ik na een half jaar echte pijnklachten begon te krijgen ben ik weer terug gegaan.

Er zijn echo's gemaakt maar er was niks te zien.

Toch nog een aantal jaar mee doorgelopen, waarin er echt sprake was van pijnklachten,vermoeidheid enz.

Hiermee vaak terug geweest naar het ziekenhuis maar eigenlijk nooit echt serieus genomen.

Intussen was weer de pocket open gegeaan en hing er een prothese voor de helft onder mn eigen borst uit.

Tot de PIP protheses in het nieuws kwamen.......................

Weer contact opgenomen met het ziekenhuis en weer afgescheept.

Nog wel een aantal brieven ontvangen dat we ons totaal geen zorgen hoefde te maken over de PIP protheses en zelfs als je telefonisch contact opnam werd er laconiek op gereageerd.

Daarop heb ik contact opgenomen met een ander ziekenhuis.

Deze reageerde wel direct en twee weken later at ik bij hun plastisch chirurg.

Er werd een operatie gepland voor 6 weken later.

Bij de operatie bleek 1 prothese volledig gescheurd te zijn en hebben ze veel siliconen met spuiten uit mn weefsel moeten halen en schrapen en er blijkt een groot gedeelte van de siliconen weg te zijn ???????

Ik heb nu 400 cc onder de spier gekregen van het merk eurosillicone.

Nu ben ik weer herstellende en moet dinsdag terug komen.

Ben benieuwd wat ik te horen ga krijgen.......

Nou tot zover mijn voorstelronde

Link naar reactie
Delen op andere sites

So, dat is een heftig verhaal meid!

Hopelijk komt het nu goed. Ik wens je het allerbeste toe. :35:

In welk ziekenhuis ben je nu geopereerd?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu in het LUMC Leiden geopereerd.

Er is daar een nieuwe chirurg en ik moet zeggen dat hij prachtig werk heeft afgeleverd.

Ik weet nog niet welke stappen ik precies ga ondernemen.

Ik denk toch dat er genoeg vrouwen met pip protheses de handen samen moeten vouwen om reactie te krijgen,samen sta je een stuk sterker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.