Ga naar inhoud

LadyMillion: 17 juli 2012 : Dr. Plovier : BeClinic,


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen week mn aanbestaling gedaan bij BeClinic om mijn operatiedatum van 17 juli 2012 te bevestigen.

Dat was een eerste spannende stap.... No way back! :7:

Ik heb die dag zowel mijn consult als de operatie. Ik woon niet in de buurt en heb daarom die twee gecombineerd.

Mijn cupmaat is 75 B. Mijn borsten hebben weinig tot geen volume. Het gewicht zit vooral aan de onderkant van mn bortsen.

Helaas zijn mijn borsten ook niet symmetrisch. Mijn linker borst is wat kleiner. Mijn linker tepel zit ook dichter bij de borstplooi dan mijn rechter tepel,

Ik ben dus bang dat als ik mijn borsten laat vergroten, dat het verschil meer zichtbaar gaat zijn. :blush:

Bij het consult zal ik dus ook aangeven dat ik na de operatie symmetrische tepels wil hebben, en dat als daar een of andere correctie nodig is, ik hiermee akkoord ga.

Een borstvergroting kost veel geld, en ik wil daar dus tevreden op terug kijken.

Ik wil graag gaan voor een mooie volle D.

Ik heb al wat fotos verzameld van (naar mijn smaak) mooie borsten. Ik zit zelf te denken aan Dual-Plain en High Profile plaatsing.

xxx LadyMillion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai MissBoobyMoon,

Dat ziet er super uit zeg! Jouw borsten zijn precies zoals ik het wil hebben!! :59:

Klopt het dat het lijkt of ze na de operatie nog groter worden? Of slinken ze dan juist?

Hoeveel had je betaald? Want zijn assistente kon mij nog niet de exacte prijs noemen omdat ik nog geen consult gehad heb.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel ! :)

De eerste 2 weken met zwelling was mn omtrek 95 cm en nu blijf ik op 93 cm hangen .

Zal dan 2 cm zwelling geweest zijn .

ze zakken flink maar mn maat blijft hetzelfde .

Aan de telefoon werd er gezecht tussen 2700 en 3000 in lag geloof ik aan aantal cc's weet ik niet zeker .

En eenmaal op consult was het 2700 plus 50 consult kosten.

Ik hoefde dan ook niets anders dan een normale vergroting , denk dat ze daarom even niets kunnen zeggen hoeveel het voor je zal gaan kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

gefeliciteerd met je datum!!

Wel spannend je consult en operatie op 1 dag!

Maar je hebt dan tenminste maar 1 x spanning :45: .

Ik denk idd dat ze geen exacte prijs kunnen geven omdat je mss niet alleen een bv wilt...

Ik ben afgelopen vrijdag (8juni) geholpen door Dr. Plovier....met ook een super mooi resultaat al zeg ik het zelf,precies zoals ik ze wilde!!

Moet nog iets slinken maar veel vocht heb ik niet echt,alleen op m'n buik.

Ik wens je veel succes hoor op je B-day!

Groetjes Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.