Ga naar inhoud

Marissa87 : 2 juli 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

Ik ben nieuw hier.. maar na het hele forum doorgespit te hebben is het nu toch tijd om me voor te stellen.

Ik ben Marissa, 24 jaar oud en vandaag op consult geweest bij Dr. van der Weij in Amsterdam... en, ik heb een afspraak voor 2 juli!

Superspannend allemaal!

Ik vroeg me af hoeveel cc jullie hebben gekregen en op welke cupmaat jullie zijn uitgekomen. Ik heb nu een 75A en krijg 300 cc anatomisch voor de spier, iemand enig idee waar ik ongeveer op uit zal komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hoi Marissa,

welkom hier!!

Dan ben je al druk geweest...hier is veel te lezen :5:

Wat fijn zeg, vandaag op consult en nog maar een paar weekjes te gaan. Spannend zeg.

Het is wel moeilijk te schatten waar je straks op uit komt. Ik had een lege 75C en ben met 350cc dual plane op een 75E uitgekomen. Jij krijgt zo voor de spier en dan verlies je ook geen cc's. Ik denk dat je dan wel een 75C of 75D gaat halen, al oogt het een maatje kleiner.

Er zijn vast meiden met dezelfde startpositie als jij die ook die hoeveelheid hebben gekregen. Die kunnen jou dat vast vertellen.

Succes met de voorbereiding

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom hier! Ik ben door dezelfde arts geholpen als jij. Ik ben supertevreden en blij met het resultaat. Ik heb 395 cc, anatomisch ook voor de spier gekregen. Als je foto's wilt zien, moet je me even pb-en. Veel plezier met de voorpret.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hier nog een tevreden 'klant' van dr van der Weij!

Ik ben na 6 weken hartstikke blij met het resultaat! Alle lof voor hem en de staf van Boerhaave!

Ik heb 305cc anatomisch, voor de spier gekregen en heb daarmee een 70E behaald.

Als je mijn foto's wilt zien moet je even vriendjes worden met me.

Veel plezier en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Bedankt voor de reacties! Ik ben een tijdje niet op de site geweest, maar nu weer volop tijd.

Ik ben uiteindelijk niet bij Boerhaave terecht gekomen. Niet omdat ik geen goed gevoel had, maar omdat ik bij ACCZ een nóg beter gevoel had.

Op 2 juli ben ik bij ACCZ A klinieken geopereerd en heb ik 340 cc medium profile dual plane anatomisch gekregen (wat een mond vol!).

Nu, 14 dagen po al heel blij met mijn nieuwe meiden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk volledig pijnvrij... Ik moet zeggen dat ik sowieso bijna geen pijn heb gehad.

De dag van de operatie zijn we op de terugweg vanaf Bochelt nog even langs de Mac gegaan, en ook de volgende dag weinig last. De 3e dag wel wat druk op mijn borstkas, maar niet zo veel dat ik niet even de stad in kon om lekker te lunchen en wat nieuwe shirtjes te kopen.

Ik denk dat ik vrij veel geluk heb als het om pijn gaat... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

so heey, dat kun je wel stellen...de 3e dag al effe gaan shoppen..??!!Toen was ik nog niet terug op aarde.. :39:

Maar wel fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! En toch besloten om voor dual plane te gaan?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was bij Dr. Van der Weij op consult geweest en meteen een afspraak gemaakt. De week erna twijfels.. Bedacht me dat ik bij kleding ook in meerdere winkels ga kijken, dus waarom niet meerdere consulten?

Toen een afspraak gemaakt bij ACCZ, en dit beviel nog veel beter. Er werd duidelijker uitgelegd, meer tijd voor me genomen en ik had er gewoon een nog beter gevoel bij. Ook wilde dr. Van der weij de implantaten voor de spier doen, terwijl ik aangegeven had dat ik heel erg bang was om ze te gaan zien, maar hij meldde mij dat hij dat eigenlijk altijd doet. Nu heb ik ze dual plane en ben erg blij met mijn keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen Marissa,

Altijd je buikgevoel volgen, tenminste zoveel mogelijk...

Bjj mij is ook bij ACCZ t verschil tussen voor en de dual plane methode uitgelegd.

Voor de borstspier minder napijn, maar meer kans op zichtbare rander vooral als je ouder wordt ( dunnere huid)

Ik denk dat jij de juiste keuze idd hebt gemaakt.

Vooral als je dat duidelijk hebt aangegeven over die randen...

Happy nu?

Xx Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.